Jotenkin tuo on helppo uskoa...kerabit kirjoitti:Olen tutustunut töissäni omppukansaan johon en olisi halunnut ikinä törmätä...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jotenkin tuo on helppo uskoa...kerabit kirjoitti:Olen tutustunut töissäni omppukansaan johon en olisi halunnut ikinä törmätä...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Mikä siinä kohtaamisessa oli kaikkein kamalinta?kerabit kirjoitti:Olen tutustunut töissäni omppukansaan johon en olisi halunnut ikinä törmätä.
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jokaisessa porukassa on ...kerabit kirjoitti:Olen tutustunut töissäni omppukansaan johon en olisi halunnut ikinä törmätä. Maailman kuvani romahti. En tiedä enää uskallanko kertoa mitään näillä palstoilla. Toivon sydänjuuriani myöten etteivät he kuuluisi homppuun.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Mites sinä modemiittiin eksyit?kerabit kirjoitti:Olen pitänyt kaikkia mukavina ja he eivät ole sitä. Noin niinku aikas lyhkäsesti sivistyneesti ilman v ja p sanoja ja jalan polkemista.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Noksu kirjoitti:Knight Ridereita ei saa Piratebaysta..
Noksu kirjoitti:CSI Miamin 10S ei ole piratebayssa..
Ei maanalainen paikka jaksa kiinnostaa nämä mikä lataa mistäkin ja millä hitaudella ja mitä sieltä poukamasta ei löydy! Lopeta jo!Noksu kirjoitti:C.S.I Miami lataa 320 Kb/s ...Mutta se on 720p..
EDIT: Ei, muakaan, mutta sen takiahan tämä ketju on tehty -.-'' valittamista, ja vuodatusta..K_Kolja kirjoitti:Noksu kirjoitti:Knight Ridereita ei saa Piratebaysta..Noksu kirjoitti:CSI Miamin 10S ei ole piratebayssa..Ei maanalainen paikka jaksa kiinnostaa nämä mikä lataa mistäkin ja millä hitaudella ja mitä sieltä poukamasta ei löydy! Lopeta jo!Noksu kirjoitti:C.S.I Miami lataa 320 Kb/s ...Mutta se on 720p..
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ketään ei kiinnosta kuulla lukuisissa viesteissä jonkun ohjelman latausnopeudesta, eikö jo järkikin sano sen. Jos on ongelmia, asia on eri. Lapsellinen listaus milloin mistäkin normaalielämän pikkuisesta asiasta EI KIINNOSTA KETÄÄN!Noksu kirjoitti:
EDIT: Ei, muakaan, mutta sen takiahan tämä ketju on tehty -.-'' valittamista, ja vuodatusta..![]()
Viesti Kirjoittaja iMies »
Hetken piti jo arpoa, mutta sinulla onkin tietysti vain ne 255 palveluspäivää. Saikin jo korjata - vanha 180/270/362 oli aivan poikkeuksellinen idioottimainen järjestelmä jopa sotavaltion aikaansaannokseksi.@Tuomas kirjoitti:TJ 200...
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Vanha?iMies kirjoitti:Hetken piti jo arpoa, mutta sinulla onkin tietysti vain ne 255 palveluspäivää. Saikin jo korjata - vanha 180/270/362 oli aivan poikkeuksellinen idioottimainen järjestelmä jopa sotavaltion aikaansaannokseksi.@Tuomas kirjoitti:TJ 200...
Vaan kohta se juna kääntyy ja sitten hetken päästä mietit reservissä, että miten se jo nyt loppui.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Ehkä pointti oli eniten siinä, että jos waretusta harrastaa, niin siitä kannattaa pitää suunsa kiinni. Täällä asiasta ilmoittelemalla ei ainakaan respektiä heru, pikemminkin päin vastoin. Varoitusten ja banaanien jakamisen jätän moderaattoreiden harkinnan varaan, ehkä he ovat sallivampia kuin minä. Ja muutenhan Ama sen jo tuossa sanoikin, että kaikenlainen jaappaaminen latausnopeuksista on suunnilleen yhtä mielenkiintoista kuin vessakäyntien tuotosten raportointi: "Olipa heikko suihku tänään, mutta tuli sentään kolme kikaletta. Yks jäi kellumaan, töttöröö! "Noksu kirjoitti:EDIT: Ei, muakaan, mutta sen takiahan tämä ketju on tehty -.-'' valittamista, ja vuodatusta..K_Kolja kirjoitti:Ei maanalainen paikka jaksa kiinnostaa nämä mikä lataa mistäkin ja millä hitaudella ja mitä sieltä poukamasta ei löydy! Lopeta jo!
EDIT3: Löysin Knight Riderit ..
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Palava tikku tankkiin?tuomaril kirjoitti:Ei peeveli. Kaveri osti minulle synttärilahjaksi jotkut säälittävät liekit Honkkarista skobaani ja meni laittamaan ne siihen! Halusi vain piruilla, no annan samalla mitalla takaisin kun sillä on synttärit.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kenes, kanssa aiot tämän suunnitelman toteuttaa..?Mailia kirjoitti:Onpas ollut kallis päivä. Taidan nyt kahlita itseni sänkyyn, että ei tule enää ostettua mitään.
Kahleita pitäisi tosin ostaa.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ystävieni kanssa.Noksu kirjoitti:Kenes, kanssa aiot tämän suunnitelman toteuttaa..?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Taksillako sinä siellä pohjoisessa kävit?arttula kirjoitti:58€ tilillä, ja vielä pari viikkoa lomaa jäljellä. Ja saman verran tilipäivään.
Viesti Kirjoittaja arttula »
No en...KunkkuJ kirjoitti:Taksillako sinä siellä pohjoisessa kävit?arttula kirjoitti:58€ tilillä, ja vielä pari viikkoa lomaa jäljellä. Ja saman verran tilipäivään.