![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Siinä vielä se kuva vieritys kohdasta.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Uusin päivitys tuli samalla kun yhdistin mousen macciini.tosikko kirjoitti:Päivitys saattaisi auttaa? -> http://support.apple.com/kb/index?page= ... e%20Update
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja 1803 »
Viesti Kirjoittaja araneva »
Mulla on nyt ihan sama ongelma, selvisikö sinulle mikä mättää?1803 kirjoitti:Minulla itse asiassa on ongelmana uuden iMacin (viime viikolla ostettu) hiiren kanssa että hiiren asetuksissa voi vaikuttaa vain seurantanopeuteen ja kaksoisosoituksen nopeuteen. -Ei siis tietoakaan mistään Magic Mousen ominaisuuksista.. Uuden iMacin kanssahan piti automaattisesti tulla Magic Mouse. Mitähän kannattaisi tehdä? Kokeilin jo ladata em. linkin mukaista päivitystä, ei auttanut. Kone vain herjasi että uudempi ajuri on jo ladattu..
Viesti Kirjoittaja Nikon »
Mulla ei tule tuollaista ikkunaa näkyviin joten magichiiressä ei toimi mikään muu kuin painikkeet.Nikon kirjoitti:itse en nyt oikein ymmärtänyt tätä.. siis ne 2 valintaa on ''sykäyksittäin'' tai ''perinteisesti''hiiriasetukset.tiff
Voi hyvää päivää, ei tuo ikkuna tule näkyviin kun tuo hiiri lykätään 8) Tietenkin menet järjestelmäastuksista hiiren asetuksiinaraneva kirjoitti:Mulla ei tule tuollaista ikkunaa näkyviin joten magichiiressä ei toimi mikään muu kuin painikkeet.Nikon kirjoitti:itse en nyt oikein ymmärtänyt tätä.. siis ne 2 valintaa on ''sykäyksittäin'' tai ''perinteisesti''hiiriasetukset.tiff
Luuletko Einstein ettei olisi menty, imacci ei suostu jostain syystä pariutumaan tuon taikarotan kanssa, voi hyvää päivää.Nikon kirjoitti:Voi hyvää päivää, ei tuo ikkuna tule näkyviin kun tuo hiiri lykätään 8) Tietenkin menet järjestelmäastuksista hiiren asetuksiinaraneva kirjoitti:Mulla ei tule tuollaista ikkunaa näkyviin joten magichiiressä ei toimi mikään muu kuin painikkeet.Nikon kirjoitti:itse en nyt oikein ymmärtänyt tätä.. siis ne 2 valintaa on ''sykäyksittäin'' tai ''perinteisesti''hiiriasetukset.tiff
Kannattaa vastata vähän tarkemmin...araneva kirjoitti:Luuletko Einstein ettei olisi menty, imacci ei suostu jostain syystä pariutumaan tuon taikarotan kanssa, voi hyvää päivää.Nikon kirjoitti:Voi hyvää päivää, ei tuo ikkuna tule näkyviin kun tuo hiiri lykätään 8) Tietenkin menet järjestelmäastuksista hiiren asetuksiinaraneva kirjoitti:Mulla ei tule tuollaista ikkunaa näkyviin joten magichiiressä ei toimi mikään muu kuin painikkeet.Nikon kirjoitti:itse en nyt oikein ymmärtänyt tätä.. siis ne 2 valintaa on ''sykäyksittäin'' tai ''perinteisesti''hiiriasetukset.tiff
Viesti Kirjoittaja _lateksi »
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”