En nyt sentään.hatey kirjoitti:Mitä ?tuomaril kirjoitti:Jos niin tapahtuu. 214 neliöö temmellystilaa ja äiti tekee hyvää ruokaa. Ei ole mikään kiire. 8)hatey kirjoitti:Taitaa Tuomaril kuolla nälkään, kun muuttaa pois kotoa.Meinaat jäädä aikamiespojaksi peräkammariin ?
Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
-
Re: Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Ihan hyvin voi mennä vaihtoehtoisesti leffaan tai muuhun tapahtumaan omien mieltymysten mukaan
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Mielestäni se on kohteliasta tarjota safkat tai leffaliput. Jos emänta sanoo että ei saa tarjota, niin sitten eiPeitsamo kirjoitti:Mikä ihmeen juttu tämä on, että eukko pitäisi viedä ravintolaan? Sekin vielä, että miehen pitäisi maksaa? Tuo on jotenkin niin wanhanaikaista, eivätkä kaikki naiset tuohon välttämättä suostukaan edes.
Ihan hyvin voi mennä vaihtoehtoisesti leffaan tai muuhun tapahtumaan omien mieltymysten mukaan

Voihan sitä yhdellä kertaa käydä syömässä ja toisella kertaa leffassa.
http://sisainenaani.com
-
Minä en mene naisten kanssa elokuviin tai syömään elleivät he kustanna koko lystiä. Ja jos siellä kotijääkaapissa ei ole kuohujuomaa ja mansikoita, en mene kämpille jatkoille.redhat kirjoitti:Mielestäni se on kohteliasta tarjota safkat tai leffaliput. Jos emänta sanoo että ei saa tarjota, niin sitten eiPeitsamo kirjoitti:Mikä ihmeen juttu tämä on, että eukko pitäisi viedä ravintolaan? Sekin vielä, että miehen pitäisi maksaa? Tuo on jotenkin niin wanhanaikaista, eivätkä kaikki naiset tuohon välttämättä suostukaan edes.
Voihan sitä yhdellä kertaa käydä syömässä ja toisella kertaa leffassa.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Korjasin.KunkkuJ kirjoitti:^ Miehen puutetta.
http://sisainenaani.com
-
Riippuu tietenkin millainen eukko kyseessä, mutta kannattaa varautua siihen, että jatkossa ollaan sitten vinguttamassa visaa oikein kunnolla...
-

-
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Taloudellisen vastuun kantaminen on tärkeä osa parisuhdetta, enkä kyllä ala "ylläpitämään" eukkoa ja tekemään ylkkää, jotta neiti saisi ostettua viimeisimmät rääsyt stockalta. Näihin wannabe edustusrouviin on tullut törmättyä, eikä niitä kyllä muutenkaan jaksa pitkään katsella...
Nähdäkseni palstan rouvat ovat harvinaisen selkomielistä väkeä, mitä nyt vähän viinaanmeneviä, joten tuskinpa saan kovin satikutia noistakaan kommenteista
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Sitä odotellessa kun Apple tarjoo näin hyvin toimivan webcastin tapahtumistaan

-
Oli nurin heti kärkeen, mutta nyt toimii. Vapise Apple!

-
No joo, toi oli vaan nurin heti kun tuo tilaisuus alkoi. Nyt toimii.carrbon kirjoitti:Sitä odotellessa kun Apple tarjoo näin hyvin toimivan webcastin tapahtumistaan
-
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Häh, eikse ookkaan Islamanbad?!Jussi68 kirjoitti:...Sunassa, Tuomarilassa tai muissa Islamabadin kaupunginosissa.

tuomaril kirjoitti:Istanbul--->Islamanbad Airbus A330
Islamanbad-->Dubai Boeing 777
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
-

-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Jotkut valittavat rahattomuuttaan rööki hampaissa...paulaw kirjoitti:Ja sitten inhoat mm. Lidliä, kun sieltä saisit halvemmalla? Olenko ainoa, joka näkee tässä ristiriidan. Ja minulla on jotenkin tunne että Euroshopper, Pirkka tms. ei myöskään tule ostiskoriisi? Ei pahalla, mutta jos haluaa aina kalleinta on vähän hölmöä itkeä rahattomuutta. Mutta hyvä vain, jos tilanne ei ole toivoton.M.P.T kirjoitti: ..veloista eroon... Noin 4v maksettu ..ei rahaa..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Siinä sitä onkin ihmettelemistä mihin se raha haihtuu!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ihan huoletta voi tehdä ja tarjoilla sapuskaa - ei nainen sitä enää muista kun pesänrakennusvimma iskee.KunkkuJ kirjoitti:Naurettava ajatus, joka voi johtaa täysin vääriin johtopäätöksiin. Nainenhan saattaisi tuollaisesta luulla, ettei hänen paikkansa olekaan hellan ja nyrkin välissä tulevaisuudessa.carrbon kirjoitti:Tehkää ite se ruoka niin pääsette halvemmalla, eikä siitä haittaakaan varmaan tytön/naisen mielestä ole
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ei ole tullut tänään tännekään, kenelle sen oikein laitoit? Pitää mainita, että tiedetään!KunkkuJ kirjoitti:En minä sitä sinulle lähettänyt, pöljä!hatey kirjoitti:Unohdit painaa lähetä nappia, koska ei ole vielä tullut tänne.KunkkuJ kirjoitti:Lähetin yv:llä uhkailuviestin.

-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Varmaan swap.tuomaril kirjoitti:Mitä šhaibaa tämä OSX hamstraa? Rebootin myötä levytilaa vapautui 3 gigaa.
-
Jaahas.Mailia kirjoitti:Varmaan swap.tuomaril kirjoitti:Mitä šhaibaa tämä OSX hamstraa? Rebootin myötä levytilaa vapautui 3 gigaa.

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vain nainen voi saada. Minäkin olen antanut naisille monesti seuraa ruokailun yhteydessä ja antanut ilon kun syön heidän leivoksiaan. Mies ei voi saada. Muista tämä tulevaisuudessa. Vain nainen saa ja mies antaa. Tarjoaminen on myös antamista ja tämä koskee myös seurana olemista yms. Miehellä on vain se antamisen ilotuomaril kirjoitti:Saahan naisilta "sitä" hyvällä tuurilla.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
On mulle yksi nainen tehnyt ruuatkin kerran ja piti hakea äidiltä lainaksi rahaa, että pääsin nauttimaan ruokaa. Oli vielä kysynyt multa mitä haluan syödä ja minähän pokalla heitin erään suosikeista. Aja siinä sitten länteen tuonne Vaasan ja Porin väliin. Ellen olisi saanut muutamaa kymppiä lainaan niin en olisi päässyt niille treffeillePeitsamo kirjoitti:Mikä ihmeen juttu tämä on, että eukko pitäisi viedä ravintolaan? Sekin vielä, että miehen pitäisi maksaa? Tuo on jotenkin niin wanhanaikaista, eivätkä kaikki naiset tuohon välttämättä suostukaan edes. Ihan hyvin voi mennä vaihtoehtoisesti leffaan tai muuhun tapahtumaan omien mieltymysten mukaan
Minulla kyllä löytyy pirkkaa, rainbowta yms kaapista. Toisaalta se Lidl ei ole halvin kaikessa vaikka niin moni luulee virheellisesti. Tässä ei ole ristiriitaa kuitenkaan. Naapurista kuulemma saa leipää aina välillä, että käytän kyllä tilaisuuden hyväksi. Lidl:essä croisantit on kalliimpia kuin citymarketissapaulaw kirjoitti:Ja sitten inhoat mm. Lidliä, kun sieltä saisit halvemmalla? Olenko ainoa, joka näkee tässä ristiriidan. Ja minulla on jotenkin tunne että Euroshopper, Pirkka tms. ei myöskään tule ostiskoriisi? Ei pahalla, mutta jos haluaa aina kalleinta on vähän hölmöä itkeä rahattomuutta. Mutta hyvä vain, jos tilanne ei ole toivoton. Treffiraha ymmärrettävästi olisi ihan hyvä juttu. Sovi treffit päivälle, kun seuraavan kerran saat rahaa?

Laskeppas huvikseen mitä minulla maksaa lähteä treffeille esimerkiksi kalix, utsjoki, kilpisjärvi yms paikkoihin. Nuo on nyt esimerkkinä eikä todellisena paikkana. Helsinkiin nyt on helppo ajaa kun menee suora tie (E75) Minulla on kuukaudessa yksi lauantai vapaa, että en kovin pitkälle jaksa ajaa. Käynyt jo yksi hieno läheltäpiti tilanne nelijalkaisen kanssa. Kenties seuraavalla kerralla maksan pimulle matkat tänne ja hän tulee bussilla. Ei tule niin kiire

-
Viesti Kirjoittaja Kain »
On kumma, kun rahat ei koskaan riitä laskuihin\ruokaan, mutta viinaan ja tupakkaan kylläkin.arisel kirjoitti: Jotkut valittavat rahattomuuttaan rööki hampaissa...
Mutta se on harvinaisen totta. Rahaa ei löydy edes kunnon ruokaan, vaan sitä mieluummin röökaa, sekä tuhoaa aivonsa.
Mutta mikäs sen parempi?
E: Se minun onnellisuus-vitsi taisi karata hieman käsistä, pitäisi kait katsoa mitä sitä oikein postaa tänne.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllä rahat riittää laskuihin, jos ei ole perintätoimistosta tullut postia. Silloin ei pidä huolehtia, mutta minä tahdon maksaa kaikki ennen eräpäivää. Lainatkin mahdollisimman nopeasti, etten vaan saa pankissa E-luokan asiakkuutta. Toivottavasti et sinäkään ole nähnyt perintätoimiston kirjeitä? Itse olen kyllä perintätoimistosta saanut karkkirasioita kun kilpailuita olen ralleissa täyttänyt. Instrum Justitia tuntuu olevan jokainen vuosi tuossa keskustassa telttoineen. Mitähän se Fair Play tarkoittaa? Kaikki maksaaKain kirjoitti:On kumma, kun rahat ei koskaan riitä laskuihin\ruokaan, mutta viinaan ja tupakkaan kylläkin.arisel kirjoitti: Jotkut valittavat rahattomuuttaan rööki hampaissa...
Mutta se on harvinaisen totta. Rahaa ei löydy edes kunnon ruokaan, vaan sitä mieluummin röökaa, sekä tuhoaa aivonsa.
Mutta mikäs sen parempi?
E: Se minun onnellisuus-vitsi taisi karata hieman käsistä, pitäisi kait katsoa mitä sitä oikein postaa tänne.
Ei se mitään. Aasinsilloista tulee parhaimmat keskustelut. Itse kun en saa mitään aikaan vaikka yrittäisin. Noh... Naisen kyllä saan raskaaksi vaikka vain kirjeellä lähestyisin *nauraa*
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
Sakemannit ei käytä suhuässää. Siis ihmettelen. Ja asiasta neljänteen lausunta menisi kirjoitustyylilläsi shhaibaa - alkuperäinen sana on scheiße. Siis ihmettelen.tuomaril kirjoitti:Mitä šhaibaa tämä OSX hamstraa? Rebootin myötä levytilaa vapautui 3 gigaa.
-
Lähetys on saapunut kohdemaahan.
Rekisteröinti:5.9.2012 klo 21:14:04
Paikka:HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000
-
Viesti Kirjoittaja pallo »
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka