Jos löytää niin se saa kyllä nyrkistäni!KunkkuJ kirjoitti:Eiköhän tuo tuomarilin tilaama suojakuorikin löydä paikkansa jonkun tullimiehen pojan iluuriin.

Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jos löytää niin se saa kyllä nyrkistäni!KunkkuJ kirjoitti:Eiköhän tuo tuomarilin tilaama suojakuorikin löydä paikkansa jonkun tullimiehen pojan iluuriin.
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Kohteliasta ja mies osoittaa oikeesti olevansa kiinnostunut. Ei tartte viedä mihinkään Michelin-tähden ravintolaan, mutta ei myöskään Mc Donald'sille. Ja saa maksaa myös, parit ekat treffit.Peitsamo kirjoitti:Mikä ihmeen juttu tämä on, että eukko pitäisi viedä ravintolaan? Sekin vielä, että miehen pitäisi maksaa? Tuo on jotenkin niin wanhanaikaista, eivätkä kaikki naiset tuohon välttämättä suostukaan edes.
Ihan hyvin voi mennä vaihtoehtoisesti leffaan tai muuhun tapahtumaan omien mieltymysten mukaan
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Lounasaikaan saa hyvinkin safkaa tolla hinnalla, illalla tiukempaa.redhat kirjoitti:En tiedä missä syötte, mutta perus ravintolasafkat - ei teurasjäte, maksaa 8 - 13 euroa. Ainakin niissä paikoissa missä olen viimeksi käynyt syömässä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Nainenko maksaa loput? Siinä tapauksessa voisi olla hyvä sijoitus.Kevät kirjoitti:Kohteliasta ja mies osoittaa oikeesti olevansa kiinnostunut. Ei tartte viedä mihinkään Michelin-tähden ravintolaan, mutta ei myöskään Mc Donald'sille. Ja saa maksaa myös, parit ekat treffit.Peitsamo kirjoitti:Mikä ihmeen juttu tämä on, että eukko pitäisi viedä ravintolaan? Sekin vielä, että miehen pitäisi maksaa? Tuo on jotenkin niin wanhanaikaista, eivätkä kaikki naiset tuohon välttämättä suostukaan edes.
Ihan hyvin voi mennä vaihtoehtoisesti leffaan tai muuhun tapahtumaan omien mieltymysten mukaan
Viesti Kirjoittaja Lare »
Räkkäaikaan? No, pysyypähän poikamiehenä. Soutaminen on sikäli vaarallinen juttu että naiset eivät tykkää miehistä, jotka soutavat ja huopaavat koko ajan.Erño kirjoitti:Itse olen vienyt naikkosia soutureissulle ilta-auringon alla, kun vesi on tyyntä. Karsii hyvin pois kaikki sutturat, jotka eivät osaa arvostaa rauhaa ja hiljaisuutta. Eikä maksa oikeastaan mitään!
Ei tartte huovata kun tietää minne on menossa.Lare kirjoitti:Räkkäaikaan? No, pysyypähän poikamiehenä. Soutaminen on sikäli vaarallinen juttu että naiset eivät tykkää miehistä, jotka soutavat ja huopaavat koko ajan.Erño kirjoitti:Itse olen vienyt naikkosia soutureissulle ilta-auringon alla, kun vesi on tyyntä. Karsii hyvin pois kaikki sutturat, jotka eivät osaa arvostaa rauhaa ja hiljaisuutta. Eikä maksa oikeastaan mitään!
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Oletko jääkiekkoilija?tuomaril kirjoitti:Jos löytää niin se saa kyllä nyrkistäni!KunkkuJ kirjoitti:Eiköhän tuo tuomarilin tilaama suojakuorikin löydä paikkansa jonkun tullimiehen pojan iluuriin.
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Päämäärähän on selvä, eri asia pääseekö sinne.Erño kirjoitti:Ei tartte huovata kun tietää minne on menossa.
Suomalaista ajattelua. Itse olen koko ajan päämäärässä.Lare kirjoitti:Päämäärähän on selvä, eri asia pääseekö sinne.Erño kirjoitti:Ei tartte huovata kun tietää minne on menossa.
En todellakaan!Mikael K. kirjoitti:Oletko jääkiekkoilija?tuomaril kirjoitti:Jos löytää niin se saa kyllä nyrkistäni!KunkkuJ kirjoitti:Eiköhän tuo tuomarilin tilaama suojakuorikin löydä paikkansa jonkun tullimiehen pojan iluuriin.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
puuttuukohan tosta merkkejä?Kain kirjoitti:xy+(4 20) > x-5y[2+9-9] = ?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ei edes pelkkä gooni? Ei noissa minunkaan tuloksissa ole kehumista. 1+52 ja ne minuutti lukemat onkin sitten salaisuus. Eli kerran olen päässyt häkkiä heiluttamaantuomaril kirjoitti:En todellakaan!Mikael K. kirjoitti:Oletko jääkiekkoilija?tuomaril kirjoitti: Jos löytää niin se saa kyllä nyrkistäni!
Parien treffien jälkeenhän sitä voi jo seurustella. Ja ei tietenkään koko ajan tartte viedä ravintolaan, on muitakin mahdollisuuksia tavata, kuten vaikka tuo soutelu ja mitä nyt keksii.Erño kirjoitti:Nainenko maksaa loput? Siinä tapauksessa voisi olla hyvä sijoitus.Kevät kirjoitti:Kohteliasta ja mies osoittaa oikeesti olevansa kiinnostunut. Ei tartte viedä mihinkään Michelin-tähden ravintolaan, mutta ei myöskään Mc Donald'sille. Ja saa maksaa myös, parit ekat treffit.Peitsamo kirjoitti:Mikä ihmeen juttu tämä on, että eukko pitäisi viedä ravintolaan? Sekin vielä, että miehen pitäisi maksaa? Tuo on jotenkin niin wanhanaikaista, eivätkä kaikki naiset tuohon välttämättä suostukaan edes.
Itse olen vienyt naikkosia soutureissulle ilta-auringon alla, kun vesi on tyyntä. Karsii hyvin pois kaikki sutturat, jotka eivät osaa arvostaa rauhaa ja hiljaisuutta. Eikä maksa oikeastaan mitään!
Just näin!Erño kirjoitti:Ei tartte huovata kun tietää minne on menossa.Lare kirjoitti:Räkkäaikaan? No, pysyypähän poikamiehenä. Soutaminen on sikäli vaarallinen juttu että naiset eivät tykkää miehistä, jotka soutavat ja huopaavat koko ajan.Erño kirjoitti:Itse olen vienyt naikkosia soutureissulle ilta-auringon alla, kun vesi on tyyntä. Karsii hyvin pois kaikki sutturat, jotka eivät osaa arvostaa rauhaa ja hiljaisuutta. Eikä maksa oikeastaan mitään!
Ed: typerä foorumisofta kenkkuilee!
En ostanutkaan akullista vaan sen veden/ ydinpommin kestävän kuoren.M.P.T kirjoitti:Ei edes pelkkä gooni? Ei noissa minunkaan tuloksissa ole kehumista. 1+52 ja ne minuutti lukemat onkin sitten salaisuus. Eli kerran olen päässyt häkkiä heiluttamaantuomaril kirjoitti:En todellakaan!Mikael K. kirjoitti:Oletko jääkiekkoilija?tuomaril kirjoitti: Jos löytää niin se saa kyllä nyrkistäni!Lätkää en kyllä ole koskaan pelannut enkä myöskään ringetteä
![]()
Kerros kokemuksia sitten tuosta suojakuoresta. Itseäni kiinnostaisi tuollainen akullinen suojakuori.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Nuo kuutamo kävelyt ja auringonlaskun seuraamiset vuorelta onnistuu ihan omalta tontilta. Vaikka nyt jokamiehen oikeudet onkin niin silti voi olla omalla tontilla. Se ei maksa oikeastaan mitään kun vaatteet ja kengät on omasta takaa. Silloin ei oikein parane olla alasti kun treffeillä ollaan, mutta tarvittaessa sekin onnistuu. Eli mikä tässä maksaa? Sen neitosen raahaaminen tontilleKevät kirjoitti:Parien treffien jälkeenhän sitä voi jo seurustella. Ja ei tietenkään koko ajan tartte viedä ravintolaan, on muitakin mahdollisuuksia tavata, kuten vaikka tuo soutelu ja mitä nyt keksii.Erño kirjoitti:Nainenko maksaa loput? Siinä tapauksessa voisi olla hyvä sijoitus. Itse olen vienyt naikkosia soutureissulle ilta-auringon alla, kun vesi on tyyntä. Karsii hyvin pois kaikki sutturat, jotka eivät osaa arvostaa rauhaa ja hiljaisuutta. Eikä maksa oikeastaan mitään!Kuutamokävely. Jos menee ravintolaan, voi vaikka molemmat maksaa oman osuutensa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Yksin omien käsien kanssa.M.P.T kirjoitti: Mikäs sen mukavempaa kuin olla kahden kaikessa rauhassa.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Sala(va)rakas?Peitsamo kirjoitti:Onko Symbianille (joo, tiedän) olemassa jotain softaa, jolla saa suodatettua halutessaan tietyt numerot siten, ettei niistä jää mitään merkintää lokiin. Koskee luonnollisesti myös viestejä
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Jos nainen soutaa, pidätkö melalla perää?Erño kirjoitti:Ei tartte huovata kun tietää minne on menossa.
Viesti Kirjoittaja iDock »