![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mitäs nyt tehdään ? Koska annan tämän koneen ilmaiseksi eteenpäin, en soisi, että siitä tulee ylimääräisiä kustannuksia saajalle käyttiksen oston kautta. Saanko jostain tuon Snow Leopardin palautettua tähän ?
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Atomicbomb »
Mutku mutku... Noissa ohjeissa oletetaan, että löytyy se USB-tikku jostain...Atomicbomb kirjoitti:Tuolla saattaisi toimia: http://support.apple.com/kb/HT3910?viewlocale=en_US#1 Jos tuo ei ole mahdollista niin sitten koita esim USB tikulla ja siihen ohjeet täältä: http://osxdaily.com/2009/09/02/install- ... dvd-drive/
Joo, siis... Ongelma on siinä, ettei minulla ole tuota käyttöjärjestelmää (SL) muulla, kuin sillä kadonneella tikulla. Tyhjiä tikkuja kyllä löytyy. Helsingissä asustelen, mutta sunnuntaina taidan olla sen verran tärisevässä kunnossa Ruotsinristeilyn jälkeen, ettei ihan silloin taida onnistua...Atomicbomb kirjoitti:Siis ihan mikä tahansa USB tikku käy. Se vain pitää alustaaAinakin 4gb pitäs vähintään olla. Jos et itse onnistu niin voin hoitaa sen sun puolesta. Missäs päin asustelet jos vaikka toisit sen mulle niin hoidan sen nopeasti alta pois sunnuntaina vaikka?
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Itse asiassa hän ei tee tuhmia vaikka sen netistä lataa. Kerran jo ostettu käyttis ja kerran jos lisennsi löytyy niin antaa palaa vaan.mmmvuori kirjoitti:Paheksunnan uhallakin uskallan ehdottaa ratkaisua.
Sulla on kone, olet oikeutettu käyttöjärjestelmään, eikö? Käyt sillä Ruotsin reissullas Burger Kingin lisäksi paikallisessa merirosvoaiheisessa kaupassa. Tai, toimiihan se verkkokauppakin ihan mukavasti... Ostat sieltä, uppi nollaan niin et tee tuhmia.
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Nimenomaan. Siksi nimenomaan uppi nollaan. Muut verkkolaiset eivät välttämättä ole samassa tilanteessa.Atomicbomb kirjoitti:Itse asiassa hän ei tee tuhmia vaikka sen netistä lataa. Kerran jo ostettu käyttis ja kerran jos lisennsi löytyy niin antaa palaa vaan.mmmvuori kirjoitti:Paheksunnan uhallakin uskallan ehdottaa ratkaisua.
Sulla on kone, olet oikeutettu käyttöjärjestelmään, eikö? Käyt sillä Ruotsin reissullas Burger Kingin lisäksi paikallisessa merirosvoaiheisessa kaupassa. Tai, toimiihan se verkkokauppakin ihan mukavasti... Ostat sieltä, uppi nollaan niin et tee tuhmia.
Viesti Kirjoittaja matrisfi »
Viesti Kirjoittaja matrisfi »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Kortes »
Hä, Ei kukaan anna sulle ilmaiseksi konetta.atheos kirjoitti:Anna se kone mulle, minä maksan kyllä ilomielin 16 euroa käyttiksestä jos kone on ilmainen 8)
Tai siis, maksaisin ellen olisi ostanut ML:ää jo ajat sitten.
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”