Viime viikolla Rinehart neuvoi kaivosalan lehdessä köyhiä ja kateellisia australialaisia paiskimaan ahkerammin töitä ja juomaan vähemmän.
"Miljonääriksi tulemiseen ei ole monopolia. Jos kadehdit rahakkaita, älä jää siihen istumaan ja marisemaan, tee jotain ansaitaksesi itse enemmän. Käytä vähemmän aikaa juopotteluun, tupakointiin ja seurusteluun ja enemmän aikaa työntekoon", miljardööri neuvoi.
Rhinoheart...Rinehart itse peri omaisuutensa, Hancock Prosepecting -kaivosyhtiön, vanhemmiltaan Lang Hancockilta ja Hope Margaret Nicholasilta. Hän oli ainoa lapsi.
Onpa munaa huudella ja jakaa neuvoja, vaikka itse on peritty kaikki. Tietysti kusipäisyydellä ja rahakasalla pärjää aina kivasti, ei tarvitse välittää sellaisista pikkuasioista kuin moraali tai oikeudenmukaisuus.
Sinänsä kehotus työntekoon juopottelun, tupakoinnin ja homputtelun sijasta on ihan järkevä, mutta kahden dollarin päiväpalkasta puhuminen on syvältä rhinoheartin takapuoli.
Onneksi paska ei kauaa enää huutele, aivoverisuonet ovatkin varmasti jo lähes tukkeutuneet.
Akka itse tienaa jutun mukaan viisisatasen sekunnissa - lahjoittaisi rahansa pois, jos se on liikaa. Vai oliko niin, että vain työtä pitää tehdä halvalla - kun on kovat tulot, voi käyttää aikansa köyhemmille vittuiluun.
Tässä leidin kuva, jos joku uskaltaa katsoa:
http://kuvat.uusisuomi.fi/sites/default ... nehart.jpg
Sorry, pinna paloi...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)