![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vuodatuksen puolellehan tämä kuuluisi mutten jaksa: Kylpyhuoneen uudet kaapit pitäisi kasata. Hng.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei ollut. Se oliskin ollut helppo, paitsi jos aiheena olisi ollut sähly.Jamac kirjoitti:Oliko se liikunnan tentti?Erño kirjoitti:Höhöö! Olin päässyt juuri ja juuri tentistä läpi. Hullun tuuria.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Nää sun "rahahuolet" on kyllä ihan tuubaa.arttula kirjoitti:Olinpa pahuksen ovela ! Rahat oli loppu tililtä, ja palkkapäivään vielä aikaa. Sitten muistin, etten ollut maksanut itselleni osinkoa vielä viime vuodelta. Nyt on taas muutama kymppitonni, jolla ostaa ruokaa !![]()
Viesti Kirjoittaja arttula »
Pöh ! Oikeasti olin hätää kärsimässä. Kaapissa ei ollut, kuin puolikas paketti juustoa. Onneksi keksin tuon pikku tulonlähteen. 8)Anghorn kirjoitti:Nää sun "rahahuolet" on kyllä ihan tuubaa.arttula kirjoitti:Olinpa pahuksen ovela ! Rahat oli loppu tililtä, ja palkkapäivään vielä aikaa. Sitten muistin, etten ollut maksanut itselleni osinkoa vielä viime vuodelta. Nyt on taas muutama kymppitonni, jolla ostaa ruokaa !![]()
Viesti Kirjoittaja Lare »
Juu, meisanin minäkin ratketa ryyppäämään mutta nostin itseni hiuksista ylös ja ulos.arttula kirjoitti:Olinpa pahuksen ovela ! Rahat oli loppu tililtä, ja palkkapäivään vielä aikaa. Sitten muistin, etten ollut maksanut itselleni osinkoa vielä viime vuodelta. Nyt on taas muutama kymppitonni, jolla ostaa ruokaa !![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai... No hyvä. Minulle maistuisi pipari, mutta voi olla etten ehdi...arisel kirjoitti:Tänään on piirakkaa tarjolla!
Viesti Kirjoittaja Macco »
ON SE NYT PRKELE KUMMA, että tätä nollaviestittelyä tulee päntiönään!tuomaril kirjoitti:Lähetys on rekisteröity.
Rekisteröinti:6.9.2012 klo 15:51:04
Paikka:HELSINKI 00000![]()
![]()
Otapa nyt ihan iisisti. Hengitä syvään, ja anna tärinöiden ja värinöiden laantua. Suotta hankit slaagin tuon vuoksi.Macco kirjoitti: ON SE NYT PRKELE KUMMA, että tätä nollaviestittelyä tulee päntiönään!Bannaan kohta...
Taidanpa laittaa Wagneria soimaan, ottaa mukavan asennon nojatuolissa, pyöritellä hieman konjakkia lasissa, ja painaa sitten mukavassa mielentilassa oikeaa nappulaa. Onneksi säännöt sallivat bannaamisen ilman varoitteluaAnghorn kirjoitti:Sitten painat ihan rauhassa sitä banninappia ja vietät rentouttavan loppuillan. Tai syksyn.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Sen jos teet, niin korkkaan pullon Törleytä. Tai ainakin karhua !Macco kirjoitti:Taidanpa laittaa Wagneria soimaan, ottaa mukavan asennon nojatuolissa, pyöritellä hieman konjakkia lasissa, ja painaa sitten mukavassa mielentilassa oikeaa nappulaa. Onneksi säännöt sallivat bannaamisen ilman varoitteluaAnghorn kirjoitti:Sitten painat ihan rauhassa sitä banninappia ja vietät rentouttavan loppuillan. Tai syksyn.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
No tee se sitten kun niin uhoat !Macco kirjoitti:Taidanpa laittaa Wagneria soimaan, ottaa mukavan asennon nojatuolissa, pyöritellä hieman konjakkia lasissa, ja painaa sitten mukavassa mielentilassa oikeaa nappulaa. Onneksi säännöt sallivat bannaamisen ilman varoitteluaAnghorn kirjoitti:Sitten painat ihan rauhassa sitä banninappia ja vietät rentouttavan loppuillan. Tai syksyn.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Oppisitkohan siitä mitään, siis rajoittamaan viestien määrää keskittymällä sisältöön ja laatuun?tuomaril kirjoitti:No tee se sitten kun niin uhoat !Macco kirjoitti:Taidanpa laittaa Wagneria soimaan, ottaa mukavan asennon nojatuolissa, pyöritellä hieman konjakkia lasissa, ja painaa sitten mukavassa mielentilassa oikeaa nappulaa. Onneksi säännöt sallivat bannaamisen ilman varoitteluaAnghorn kirjoitti:Sitten painat ihan rauhassa sitä banninappia ja vietät rentouttavan loppuillan. Tai syksyn.
En minä uhoa, kunhan nautiskelen ajatuksestatuomaril kirjoitti:No tee se sitten kun niin uhoat !Macco kirjoitti:Taidanpa laittaa Wagneria soimaan, ottaa mukavan asennon nojatuolissa, pyöritellä hieman konjakkia lasissa, ja painaa sitten mukavassa mielentilassa oikeaa nappulaa. Onneksi säännöt sallivat bannaamisen ilman varoitteluaAnghorn kirjoitti:Sitten painat ihan rauhassa sitä banninappia ja vietät rentouttavan loppuillan. Tai syksyn.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
En, enkä halua. Minä olen semmoinen kun minä olen. Jos ei kelpaa niin tuomarilin saa minun puolesta lähettää banaanisaarelle.thoug kirjoitti:Oppisitkohan siitä mitään, siis rajoittamaan viestien määrää keskittymällä sisältöön ja laatuun?tuomaril kirjoitti:No tee se sitten kun niin uhoat !Macco kirjoitti:Taidanpa laittaa Wagneria soimaan, ottaa mukavan asennon nojatuolissa, pyöritellä hieman konjakkia lasissa, ja painaa sitten mukavassa mielentilassa oikeaa nappulaa. Onneksi säännöt sallivat bannaamisen ilman varoitteluaAnghorn kirjoitti:Sitten painat ihan rauhassa sitä banninappia ja vietät rentouttavan loppuillan. Tai syksyn.
Hopeinen omena on mitä on sen sisällön vuoksi. Hopeinen omena ei ole nollapostailujen paratiisi.tuomaril kirjoitti:Jos ei kelpaa niin tuomarilin saa minun puolesta lähettää banaanisaarelle.
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Hyvä modet! Kerrankin joku teistä teki jotain järkevää!Macco kirjoitti:Hopeinen omena on mitä on sen sisällön vuoksi. Hopeinen omena ei ole nollapostailujen paratiisi.tuomaril kirjoitti:Jos ei kelpaa niin tuomarilin saa minun puolesta lähettää banaanisaarelle.
tuomaril on lomalla määräämättömän ajan.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kai tuo on ihan oikea vaihtoehto moderaattoreiden työkaluissa?Macco kirjoitti: tuomaril on lomalla määräämättömän ajan.
Pist kuvaa, kun kehtaat.Muffe kirjoitti:Phuuh. Vihdoinkin koko asunto maalattu kattoja myöden.Nyt voisi heivata kaikki loput maalit ja maalausvehkeet varastoon että tänne mahtuu viimeinkin asumaan.
Totta kai on.Anghorn kirjoitti:Kai tuo on ihan oikea vaihtoehto moderaattoreiden työkaluissa?Macco kirjoitti: tuomaril on lomalla määräämättömän ajan.
Meinasin että pystytkö bannaamaan määräämättömäksi ajaksi, ts. että henkilö x ilmestyy takaisin sitten kun foorumisoftasta tuntuu siltä?Macco kirjoitti:Totta kai on.Anghorn kirjoitti:Kai tuo on ihan oikea vaihtoehto moderaattoreiden työkaluissa?Macco kirjoitti: tuomaril on lomalla määräämättömän ajan.
Kaikki muut voin bannata, paitsi itseni. Testattu on.