Muistinhan minä sen ° merkin ja plus merkin joka ilmoillaa lämmön olevan plussalla. Mittarikin näytti juuri noin tai siis +14° C
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti:+14°cel näyttäisi mittari ja aurinko paistaa pilvien välistä. Näyttäisi olevan täydellinen lenkkeily sää kuntoilijoille ja miksei myös pieniin pihatalkoisiin. Olisi edes tämmöinen sää marraskuun alkuun.
Marraskuun sääksi tämänpäiväinen olisikin todella hienoa! Etenkin päivän pituus!
Joku vuosi sitten lämpötila pysyi plussan puolella pitkään - marraskuun alun lumimyräkästä toipumisen jälkeen - ja se oli todella nautittavaa!
Vaan eipä semmoisia talvia enää ole luvassa, kun jääkausi kohta pukkaa päälle.
Vettä sata ja sitä in tullut jo liikaa. Monet viljelmätki pilalla monella kasvattajalla. Kunnollisia maalaukseen soveltuvia ilmoja ei ole ollut saati moneen muuhun projektiin soveltuvaa. Suositellaan pariakymmentä astetta aineiden purkissa olevan suosituksen mukaan. Kesätkin on surkeampia kuin ennen. Lämpötilaa en tiedä, koska ei jaksa mennä katsomaan.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Nyt on loistava sää. Noin 18 näyttää viiva mittarissa (lähempää saisi tarkemman lukeman) ja on pilvistä. Tätä kun olisi seuraavat 50 vuotta.
Lämmintä ja kaunista keliä tarjoillaan parhaillaan, mutta yöllä ukkosti hieman. Sadetta saatiin eilisestä iltapäivästä tähän aamuun 24mm joka on ihan kelpo määrä. Turussa ilmeisesti tuli vettä huomattavasti enemmänkin. Tulvakellareista yms. raportoidaan... Käsittääkseni sadetta on tulossa vielä tänään lisää melkoisesti täällä etelärannikollakin.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
apple_fani kirjoitti:Huu kun on kylmä tuuli. Syksy on selvästi tulossa, tai no, on jo. Kohta varmaan alkaa satamaan
Syksyä pukkaa todellakin... Vettähän tässä on ropsotellut jo koko kesän melkoisen taajaan. Nyt tosiaan huomaa kyllä kelien perusmuutoksen. Aamut ovat jo ajoittain suorastaan kylmiä. Kosteutta on yön jäljiltä massivisissa määrin ja tuo tuuli... siinä on jo sellaista lokakuun lupausta. Huoh.
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Poikkeuksellisen lämmintä aamua näemmä. Ulkolämpötila oli tuossa aamu kuudelta jo +9°C ja ilmankosteuskin oli hyvin vähäistä. Auton ikkunatkaan eivät olleen kasteen peitossa tänä aamuna. Muuten on kyllä pilvistä ja saattaapa tulla jotain sateen ropsauksiakin viimeistään iltapäivällä.
hatey kirjoitti:Eipäs ole, nyt on kevättä, koska minun kesäloma on vielä edessäpäin. Ennen kesäähän on kevät, syksy tulee vasta kesän jälkeen.
Kiitos, kun toit kevään! .
Mukava kevätsää nyt onkin, vähän pilvistä mutta lämmintä. Eikä pieni kevätsadekaan haittaisi lainkaan. On tosi ihanaa tietää, että pian tulee kesä.
Viimeksi muokannut Citruuna, 10.9.2012 klo 14.07. Yhteensä muokattu 5 kertaa.