Kissankuvia tuli vain tänään aprillipäivänäpaulaw kirjoitti:Laita päälle AdBlocker. Näyttää mainosikkunoiden tilalla kissankuviaspiidi78 kirjoitti:V*ttu ku ton paskan mainoksia tulee vastaan joka paikassa...

Viesti Kirjoittaja masa »
Kissankuvia tuli vain tänään aprillipäivänäpaulaw kirjoitti:Laita päälle AdBlocker. Näyttää mainosikkunoiden tilalla kissankuviaspiidi78 kirjoitti:V*ttu ku ton paskan mainoksia tulee vastaan joka paikassa...
Viesti Kirjoittaja kalle 2 »
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Viesti Kirjoittaja paulaw »
No höh! Niinpä tosiaan. Menin sitten halpaan näemmä. Tuo oli aika hauska modaus ohjelmalle, pitääpä kirjoittaa tekijälle että laittaa sellaisen vaihtoehtoisen "näytä mainokset kissoina!" -asetuksen tuohon. Oli ihan mainio. Odottelin, koska Musta Pekka -bannerin tilalle tuleekin musta kissa. Noh, hyvä (ja ehkä useimpien mielestä parempi) näin.masa kirjoitti:Kissankuvia tuli vain tänään aprillipäivänäpaulaw kirjoitti:Laita päälle AdBlocker. Näyttää mainosikkunoiden tilalla kissankuviaspiidi78 kirjoitti:V*ttu ku ton paskan mainoksia tulee vastaan joka paikassa...
Elämässäsi ei todennäköisesti tule sellaista tilannetta, että Sinun tuota kannattaisi ladata. Tai edes harkita sitä. Pysy kaukana, siis.kalle 2 kirjoitti:Chromella mainostetaan MacKeeper nimistä huolto-ohjelmaa.
Onko kellään kokemusta ohjelmasta, kannattaako ladata.
Viesti Kirjoittaja sukupuolineutraali »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Muistaakseni ilman korttitietojen luovuttamista näistä maksuttomista tietoturvaohjelmista voit kokeilla Sophosta, Avastia tai Aviraa. Yksityiskäyttäjille maksuttomia. Niitä ei saa App Storesta, vaan ohjelmien omilta sivuilta.sukupuolineutraali kirjoitti:Ja muuten olin ajatellut, että lataisin tämän Bitdefenderin ilmaisversion Apple Storesta mutta ongelmaksi tulikin, että en periaatteessa anna korttitietojani nettiin turhaan - ja kun ilmaisesta versiosta nyt on kyse, niin en kai minä korttitietojani tarjoile.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Siis koskas tää on muuttunut, että MacAppStoren (tai iTunes Storen) tilitiedoissa pitää olla se korttitieto? Ennen ei ainakaan tarvinnut ja melkein väittäisin, että edelleen on valittavissa tuo None maksutavaksi.sukupuolineutraali kirjoitti:Ja muuten olin ajatellut, että lataisin tämän Bitdefenderin ilmaisversion Apple Storesta mutta ongelmaksi tulikin, että en periaatteessa anna korttitietojani nettiin turhaan - ja kun ilmaisesta versiosta nyt on kyse, niin en kai minä korttitietojani tarjoile. Eli en päässytkään sitten lainkaan eteenpäin tuosta korttitietojen täyttämisestä.....
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Viesti Kirjoittaja Karrila »
Viesti Kirjoittaja Karrila »
Ei löydy Kirjasto -kansiota. Sääntö nro 1 otettu opiksiMacFinn kirjoitti:
Ja tuohon jo asennettuun, oletko tarkistanut ~/käyttäjä/Kirjasto-kansion ettei siellä lymyä mitään.
Viesti Kirjoittaja Olli2001 »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja jpq »
Viesti Kirjoittaja adele »
Viesti Kirjoittaja jehu »
Varmaan ajankysymys vain. Nykyisin kaikki firmat on (puheidensa mukaan) niin asiakaslähtöisiä, että ihanaa on elämä tässä suuressa asiakastyytyväisyydessä, joka ei vain lakkaa.adele kirjoitti: Ei tästä puutu kuin että kohta myös asennus automatisoidaan kuluttajan parasta ajatellen.
Viesti Kirjoittaja superlynx »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Growl on ohjelma erilaisten ilmoitusten esittämistä varten. Vähemmän tarpeellinen nyt Mountain Lionin aikaan, kun Notification Center tekee samoja hommia, mutta hyvä softa silti. Kyllähän se päivittää kannattaa, jos jokin ohjelma sitä käyttää, muutoin sen voi varmasti poistaa jos haluaa.superlynx kirjoitti:Onko Growl samantyyppinen ohjelma? Olen sen ilmeisesti joskus asentanut ilmaisversiona ja sitten heivannut roskiin. Nyt kuitenkin näytön oikeaan ylälaitaan ilmestyy lähes päivittäin Growlin päivitysmuistutus. Miten pääsen eroon tästä vai pitäisikö minun asentaa se, onko siis syytä? Tarvitsisinko jonkin vastaavan ohjelman koneelle?