![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iPhone 5 ennakkotilaus
-
iPhone 5 ennakkotilaus
Viesti Kirjoittaja brazilrome »
-
-
Re: iPhone 5 ennakkotilaus
Viesti Kirjoittaja iTorsti »
iPhone 13 Pro Max
Apple Watch 5 Hermès; AppleTV 4K; AirPods 2. Gen; AirPods Pro Max
-
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Onko Soneran jätä yhteystiedot poistettu sonera.fi sivuilta? Mikä on tarkempi yhteystietojen jättämissivusto?brazilrome kirjoitti:Auki Soneralla ja Dna:lla tai etusivulle ilmestynyt mainos jätä yhteystiedot kerromme kun se aukeaa.
-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »

-
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Minulla yhä tulossa Turun Soneran myymälään iPhone 3G. Laitoin varauslistaan iPhone 3G:n julkaisupäivänä nimen. Mahtaako 3G tulla nyt sitten ennen vitosta. Eli noi listat on vähän kuin blondin autonvilkku. Toimii -- Ei toimi -- Toimii -- Ei toimi.
t :Harri
-
Soneran tilaushässäkkä on vielä mielessä vuodelta 2010, jolloin Soneran nettikauppa aloitti myynnin 30.7 ja tuolloin palveluun oli ilmeisesti palkattu paljonkin puhelinmyyjiä. Valitettavasti Soneran atk- järjestelmä kaatui ja tilauksia jouduttiin kirjaamaan ruutupaperille. Oma tilaukseni hävisi, mutta sitkeän soittorumban jälkeen sain pistettyä uuden tilauksen sisään vielä samana päivänä. Joskus siis tuntien kuluttua Sonera pystyi taas kirjaamaan tilaukset järjestelmäänsä ja ruutupaperitilaukset menivät jonon hännille viikkojen tai kuukausien kuluttua toimitettaviksi (näin kuulemman ainakin osalle epäonnekkaista kävi).harri_tku kirjoitti:Hei!
Minulla yhä tulossa Turun Soneran myymälään iPhone 3G. Laitoin varauslistaan iPhone 3G:n julkaisupäivänä nimen. Mahtaako 3G tulla nyt sitten ennen vitosta. Eli noi listat on vähän kuin blondin autonvilkku. Toimii -- Ei toimi -- Toimii -- Ei toimi.
Saapa nähdä miten tuo Sonera hoitaa nykyisin iPhone5:n myynnin ja ennakkotilaukset. Viime vuonna ostin iPhone4s:n UK:sta, nyt sekin voisi olla mahdollista mutta vasta Applestore-verkkokauppojen taas avauduttua.
-
Viesti Kirjoittaja Legge »
-
Viesti Kirjoittaja exsor »
Ainakin sitä päivitetään niin suomessa kuin jenkeissäkin.
-
hitaasti tuntuu tuo päivittäminen sujuvan vai eikö aikaero ole Suomen ja Californian välillä 10 tuntia, joten ennakkotilaamisen pitäisi olla jo mahdollista tietyistä Applestoreista. Lontoossa varmaankin myös kivijalka-applestoreissa jonotetaan tänään ennakkotilauksen "rekisteröintejä"exsor kirjoitti:Onko Storeen tulossa ennkkotilausmahdollisuus tänään?
-
Nyt on taas Storet auki, mutta kotimainen kauppa on entiselläänstrong kirjoitti:hitaasti tuntuu tuo päivittäminen sujuvan vai eikö aikaero ole Suomen ja Californian välillä 10 tuntia, joten ennakkotilaamisen pitäisi olla jo mahdollista tietyistä Applestoreista. Lontoossa varmaankin myös kivijalka-applestoreissa jonotetaan tänään ennakkotilauksen "rekisteröintejä"exsor kirjoitti:Onko Storeen tulossa ennkkotilausmahdollisuus tänään?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iMies »
-
-
Viesti Kirjoittaja perlas »
Mulla taas on Jumbon Sonerassa tulossa vielä 4S. Kävin marraskuussa kysymässä. Sanoivat että tulee viikon sisällä ja ottavat sitten heti yhteyttä. Kiitin ja kävin vielä kysymässä Jumbon Expertiltä, jolta löytyi suoraan hyllystä. Iphone 4 kyllä tuli hienosti, soitin Soneran myyntiin pe 30.7.2010 ja posti toi luurin muistaakseni tiistaina kotiin. Kaikille ei vissiin käynyt ihan yhtä hyvin. Taisin ohittaa "muutaman" etukäteen sen varanneenharri_tku kirjoitti:Hei!
-
Viesti Kirjoittaja Jontsa93 »
Elisalle on ainakin tulossa. Tuttuni on käynyt jo ennakkovaraamassa Seinäjoen elisan kivijalkamyymälästä itselleen puhelimen. Itse kävin ennakkovaraamassa iPhone 5:n noin kaksi viikkoa sitten täältä Seinäjoen Apple premium reseller myymälästä.tukke kirjoitti:Onkohan tää tulossa Elisalle / Saunalahdelle?
MacBook Pro 15" Retina
iPhone 4 32GB
iPhone 5 16GB
iPad 2 64GB 3G + WiFi
-
paljonko maksaa, itse ostin iPhone5 64 g Applestoresta tää aamuna 700 punnan hintaan, toimitus 21.9. Borderlinxin kauttaJontsa93 kirjoitti:Elisalle on ainakin tulossa. Tuttuni on käynyt jo ennakkovaraamassa Seinäjoen kivijalkamyymälästä itselleen puhelimen. Itse kävin ennakkovaraamassa iPhone 5:n noin kaksi viikkoa sitten täältä Seinäjoen Apple premium reseller myymälästä.tukke kirjoitti:Onkohan tää tulossa Elisalle / Saunalahdelle?
-
mutta mihin se johtaa, toimiiko homma jo Sonerallakin tänä vuonna, ehkä toimitus viivettä tulee viiikkoja?exsor kirjoitti:Ja nyt on taas näköjään Soneran sivuillakin yhteystietojen keruu lomake auki.
-
Jos tarkoitat minun varaamaani iPhonea niin hinnasta en vielä tiedästrong kirjoitti:paljonko maksaa, itse ostin iPhone5 64 g Applestoresta tää aamuna 700 punnan hintaan, toimitus 21.9. Borderlinxin kauttaJontsa93 kirjoitti:Elisalle on ainakin tulossa. Tuttuni on käynyt jo ennakkovaraamassa Seinäjoen kivijalkamyymälästä itselleen puhelimen. Itse kävin ennakkovaraamassa iPhone 5:n noin kaksi viikkoa sitten täältä Seinäjoen Apple premium reseller myymälästä.tukke kirjoitti:Onkohan tää tulossa Elisalle / Saunalahdelle?

MacBook Pro 15" Retina
iPhone 4 32GB
iPhone 5 16GB
iPad 2 64GB 3G + WiFi
-
Viesti Kirjoittaja E-W »
Tarkoitatko, että jälleenmyyjän lisäksi sinä voitat? Putosin kärryiltä.Jontsa93 kirjoitti:Nyt olen kyseisen listan kärjessä ja sanoivat, että tulen saamaan ensimmäisessä erässä puhelimeniWin, win situation
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Viesti Kirjoittaja wnurmi »
Muistitko tsekata että UKssa myydään samoilla taajuuksilla toimivaa mallia kuin suomessa. Muuten menee se yksikin LTE taajuuskaista sivu suun :/strong kirjoitti:paljonko maksaa, itse ostin iPhone5 64 g Applestoresta tää aamuna 700 punnan hintaan, toimitus 21.9. Borderlinxin kauttaJontsa93 kirjoitti:Elisalle on ainakin tulossa. Tuttuni on käynyt jo ennakkovaraamassa Seinäjoen kivijalkamyymälästä itselleen puhelimen. Itse kävin ennakkovaraamassa iPhone 5:n noin kaksi viikkoa sitten täältä Seinäjoen Apple premium reseller myymälästä.tukke kirjoitti:Onkohan tää tulossa Elisalle / Saunalahdelle?
-
Voitan vähintään sen, ettei tarvitse odotella i5:sta järjettömän kauan. Niin kuin taannoin nelosen kanssa..E-W kirjoitti:Tarkoitatko, että jälleenmyyjän lisäksi sinä voitat? Putosin kärryiltä.Jontsa93 kirjoitti:Nyt olen kyseisen listan kärjessä ja sanoivat, että tulen saamaan ensimmäisessä erässä puhelimeniWin, win situation
MacBook Pro 15" Retina
iPhone 4 32GB
iPhone 5 16GB
iPad 2 64GB 3G + WiFi
-
Viesti Kirjoittaja JML78 »

Eihän tuota toki koskaan tiedä....
Musta iPhone 15 PM 256GB
-
Viesti Kirjoittaja kaffemi »
Heh - aika optimistinen arvio toimitusajasta, applestore.uk ilmoittaa, että lähetetään kahden viikon päästä. Ja kai se mutka Borderlinxin kauttakin aikansa ottaa..strong kirjoitti:paljonko maksaa, itse ostin iPhone5 64 g Applestoresta tää aamuna 700 punnan hintaan, toimitus 21.9. Borderlinxin kauttaJontsa93 kirjoitti:Elisalle on ainakin tulossa. Tuttuni on käynyt jo ennakkovaraamassa Seinäjoen kivijalkamyymälästä itselleen puhelimen. Itse kävin ennakkovaraamassa iPhone 5:n noin kaksi viikkoa sitten täältä Seinäjoen Apple premium reseller myymälästä.tukke kirjoitti:Onkohan tää tulossa Elisalle / Saunalahdelle?
Mitäs Borderlinx vetää välistä - pelkkä luuri 850 € tämän päivän kurssilla, ihanan halpaa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka