Mielenkiinnosta, miten tiineys liittyy golffin pelaamiseen?
Oletko kuullut tiistä? Jos et, nyt kuulet,tii.. Lisäksi tarvitaan hivenen hassuttelevaa sanaleikkimieltä. Minä mielessäni ajattelin, että Mailialla ei ole enää tiinenää.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
dem0 kirjoitti:Kaukosuhde osaa olla turhauttava. Kumpi muuttaa? Ja minne? Vai muutetaanko kokonaan uudelle paikkakunnalle, johonki puoleenväliin vai ihan jonnekin muualle? Tai jos voisi vain olla miettimättä asiaa koko ajan, niin ehkä sekin auttaisi. Nyt olisi aika nollata pää.
Kunkku ja Ama voi kertoa.
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
dem0 kirjoitti:Kaukosuhde osaa olla turhauttava. Kumpi muuttaa? Ja minne? Vai muutetaanko kokonaan uudelle paikkakunnalle, johonki puoleenväliin vai ihan jonnekin muualle? Tai jos voisi vain olla miettimättä asiaa koko ajan, niin ehkä sekin auttaisi. Nyt olisi aika nollata pää.
Kunkku ja Ama voi kertoa.
Lihiksen lisäksi tänne on näemmä ilmestynyt muitakin satusetiä.
Dem0lle tsemppiä, asiat ratkeavat aikanaan. Inhottava olo kestää, kunnes se ratkaisu löytyy. Aina se löytyy. Pääasiahan on, että olette löytäneet toisenne, ihanaa!
Viimeksi muokannut amanita, 12.9.2012 klo 16.50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Kiiruusti korjattu tsemppauksen kohde.
amanita kirjoitti:
Richidille tsemppiä, asiat ratkeavat aikanaan. Inhottava olo kestää, kunnes se ratkaisu löytyy. Aina se löytyy. Pääasiahan on, että olette löytäneet toisenne, ihanaa!
richidihän se tässä sitä tsemppiä kaipaileekin...
MBP 14" | Studio Display 5K | iPhone 15 Pro | iPad Air | AirPods Pro | Watch S6 | TV 4K
amanita kirjoitti:
Richidille tsemppiä, asiat ratkeavat aikanaan. Inhottava olo kestää, kunnes se ratkaisu löytyy. Aina se löytyy. Pääasiahan on, että olette löytäneet toisenne, ihanaa!
Äääääh, tänään ei suju, kiiruhdan vaihtamaan kohteen, ilmeisesti hämmästys ihmeellisestä näkemyksestä sekoitti nimetkin.
Sitä paitsi voi se kaukosuhdekin toimia ihan hyvin. Vai mitä Ama?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
amanita kirjoitti:
Äääääh, tänään ei suju, kiiruhdan vaihtamaan kohteen, ilmeisesti hämmästys ihmeellisestä näkemyksestä sekoitti nimetkin.
Nyt minäkin olen vielä enemmän sekaisin. Tsemppiä kaikille.
Vuodatus…
Auton vakipaikka oli taas viety, pitää käydä siirtämässä omalle paikalle. Ja sohva on rikki. Innovation Splitback, eikä mikään Ikea… Pitäisi olla laadukas, mutta saumat repeilevät pahasti kahdesta kohtaa.
Viimeksi muokannut richidi, 12.9.2012 klo 18.40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
richidi kirjoitti:Nyt minäkin olen vielä enemmän sekaisin.
Sinullako on joku nainen siellä kotona? Ja nyt paljastui tämä etäsuhteesi? Toivottavasti kumpikaan noista naisista ei lue tätä homppua...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Ärrr Olen buutannut nettipurkin 4 kertaa 5 min aikana, jokohan vihdoin toimisi pitempää kuin 30sek Kohta kuitenkin pitäisi olla tulossa helpotusta Tai no, katsotaan
Mikään teidän pienistä murheistanne ei ole mitään tämän minun vuodatusaiheeni rinnalla: Tänään on viimeinen lomapäivä, ja huomenna aamusta pitää taas mennä töihin.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
¨ Et olekaan maininnut mitään tulossa olevasta kesälomastasi, miten oletkin malttanut pysyä hiljaa siitä? Oletko varma että sitä ei peruuteta? Epäreilua että jollain on alkamassa loma kun toiset joutuu kärvistelemään töissä. Mutta nyt on siis tosiaan kevät? Se sopii oikein hyvin.
arttula kirjoitti:Mikään teidän pienistä murheistanne ei ole mitään tämän minun vuodatusaiheeni rinnalla: Tänään on viimeinen lomapäivä, ja huomenna aamusta pitää taas mennä töihin.
Kävelin puoli tuntia vesisateessa Sörnäisistä Jäähallille. Vasta perillä kuulin, että Placebon keikka siellä on peruttu. No, menin sitten taksilla sieltä Alkon kautta kotiin. Tavallaan ei kuitenkaan edes harmita valtavasti, sain matkalla psyykattua itseni niin hyvään fiilikseen. Toivottavasti kuitenkin tulee korvaava keikka.
En leiponutkaan pullaa.
Pullapitkon vääntely meni pieleen, sitten sain itkupotkuraivarin. Huusin sille taikinalle pää punaisena ja lopulta heitin taikinat kippoineen päivineen seinään. Sen jälkeen sainkin siivota keittiön ja itseni. Olin ihan taikinassa ja jauhoissa. Oli kiva repiä taikinaa hiuksista.
Senkin tyhmä taikina, pilasit iltani.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Yritin tehdä jotain näppiksellä, minkä jälkeen ruutu muuttui johonkin hyvin pikselöityyn tilaan. Onko tämä jotain vammaispalvelua? Miten tästä pääsee pois?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.