Juu eli eilen tuli tollanen ostettua ja on eka iOS/Apple laite niin KAIKKI neuvot ovat tervettulleita ktn. Sovellukset, ns. Kikat, pelit jnejne.
Eli siis käyttö onnistuu ja näppäimistön halkaisu sun muut perustarpeet, mutta kertokaapas minulle mitä kaikkea minun pitäisi tietää
Ja kuinka suuri osa app storen sovelluksista Cydiasta löytyy jos jailbreakkaa ja meneekö tabletti esim. Expertin sellaiseen takuu/vakuutus systeemiin vaikka olisi jailbreakattu?
Itse pidän blogissani listaa hyvistä iOS-peleistä (pitäisi tehdä hyötysoftista samanlainen lista) ja tulevia pelejäkin listaan, jotta itse pysyisin niissä mukana. Appshopper-sivustoa kannattaa selata, koska sieltä näkee hyvin, onko jokin alennuksessa tai jopa ilmaisena
Viimeksi muokannut PatrikSelin, 14.9.2012 klo 22.30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PeteZ kirjoitti:
Ja kuinka suuri osa app storen sovelluksista Cydiasta löytyy jos jailbreakkaa?
Cydiasta ei löydy yhtäkään Apple storen softaa. Ei yhtäkään. Muita kivoja softia ja tviikkejä kylä löytyy.
Takuu ei breikkausesta mikään mee.
Eli onko sielä esim hyvälaatuisia pelejä lainkaan? Ja onkos mitään muita paikkoja mistä breikkauksen jälkeen voisi softia/pelejä latailla? Niin ja saakos breakkauksen jälkeen joskakin hommattua virustorjunnan tähän vai tarviikos sitä edes tuon jälkeen?
PeteZ kirjoitti:Eli onko sielä esim hyvälaatuisia pelejä lainkaan? Ja onkos mitään muita paikkoja mistä breikkauksen jälkeen voisi softia/pelejä latailla? Niin ja saakos breakkauksen jälkeen joskakin hommattua virustorjunnan tähän vai tarviikos sitä edes tuon jälkeen?
En halua vetää nyt hätiköityjä johtopäätöksiä uudesta foorumin jäsenestä, mutta mikäli jossain vaiheessa mieleesi tulee laittomien peli- tai ohjelmakopioiden asentaminen laitteeseesi, et täältä saa siihen apua.
Yleisellä tasolla liittymättä välttämättä mitenkään PeteZ:n tilanteeseen: Ihmettelen, miten ihmisillä on varaa ostaa useamman sadan euron laite, mutta tämän jälkeen kynnykseksi tulevat alkaen 0,79 euron hintaiset ohjelmat.
PeteZ kirjoitti:Eli onko sielä esim hyvälaatuisia pelejä lainkaan? Ja onkos mitään muita paikkoja mistä breikkauksen jälkeen voisi softia/pelejä latailla? Niin ja saakos breakkauksen jälkeen joskakin hommattua virustorjunnan tähän vai tarviikos sitä edes tuon jälkeen?
En halua vetää nyt hätiköityjä johtopäätöksiä uudesta foorumin jäsenestä, mutta mikäli jossain vaiheessa mieleesi tulee laittomien peli- tai ohjelmakopioiden asentaminen laitteeseesi, et täältä saa siihen apua.
Yleisellä tasolla liittymättä välttämättä mitenkään PeteZ:n tilanteeseen: Ihmettelen, miten ihmisillä on varaa ostaa useamman sadan euron laite, mutta tämän jälkeen kynnykseksi tulevat alkaen 0,79 euron hintaiset ohjelmat.
Kyllä olen tehnyt käyttäjän eilen ja ihmettelen että miksi jailbreakkaamisesta ei saisi puhua sillä onhan täällä sille oma otsikkokin mutta ajattelin nyt kirjoittaa tähän... Enkä nyt ole kyllä tällähetkellä mitään breikkaamassa vaan kaikki applessa kiinnostaa kun on eka iOS
PeteZ kirjoitti:miksi jailbreakkaamisesta ei saisi puhua sillä onhan täällä sille oma otsikkokin
JB on täysin laillinen temppu Suomessa ja siitä saa luonnollisestikin myös tällä foorumilla keskustella. Mutta:
PeteZ kirjoitti:kuinka suuri osa app storen sovelluksista Cydiasta löytyy
Tässä liikutaan jo harmaalla alueella. JB mahdollistaa myös laittomien ohjelmakopioiden asentamisen, mikä on laitonta ja tällä foorumilla kielletty puheenaihe.
PeteZ kirjoitti:miksi jailbreakkaamisesta ei saisi puhua sillä onhan täällä sille oma otsikkokin
JB on täysin laillinen temppu Suomessa ja siitä saa luonnollisestikin myös tällä foorumilla keskustella. Mutta:
PeteZ kirjoitti:kuinka suuri osa app storen sovelluksista Cydiasta löytyy
Tässä liikutaan jo harmaalla alueella. JB mahdollistaa myös laittomien ohjelmakopioiden asentamisen, mikä on laitonta ja tällä foorumilla kielletty puheenaihe.