Noista ei ole varma ennen kuin tarkistaa rekisteriotteesta, molemmat versiot nakuttaa samalla lailla ja usvan määrä on sama. Toki diesel versio haisee paremmalle.Macco kirjoitti:Täh? Mun vanhalla autolla?mikastus kirjoitti:^ Toki, mutta 80-luvun dieselversiolla.
En tosin muista ihan varmasti, oliko se bensa vai diesel. Mutta Nissan Sunny vm. -83.
Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
-
Re: Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Näillä näkymin 2030-luvulla Apple saa toimivan ja aktiivisen näkymän lukitulle näytölle.

-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Eihän kaikkia ominaisuuksia kaikki pidä yhtä tärkeinä. Yleensä ihmisillä on tapana kiertää ongelma tai olla tekemättä siitä ongelmaa. Olen käyttänyt Nokioita jonnin verran ja on tuo ominaisuus tekstiviestillä vastaamiseen ollut ehkä aina, mutten ole ikinä sitä käyttänyt.Tauvo kirjoitti:Aikani kuluksi lueskelin noita "uusia" ominaisuuksia, joita seuraava päivitys toimiessaan tuo iPhoneen. Olikohan jo 90-luvulla Nokian juttuja tuo tekstiviellä vastaaminen ja erilaiset profiilit, jolloin hälyyttää vain haluamasi puhelut, 10 vuotta sitten ainakin oli jo normaali käytäntö. Toivottavasti on osattu toteuttaa yhtä hyvin, kuin E90:ssä oleassa Symbianissa aikanaan oli/on.
Näillä näkymin 2030-luvulla Apple saa toimivan ja aktiivisen näkymän lukitulle näytölle.
Mitä tarkoitat toimivalla ja aktiivisella näkymällä; itselläni näkyy siinä tulleet meilit ja kalenteritapahtumat, ja halutessa voin valita yksittäisen meilin jota käyn tarkkailemassa tarkemmin.
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Tarkoitan sitä, että puhelimen näytöllä näkyy muistutukset ja kalenterimerkinnät sille päivälle aina ja kokoajan kunnes olet poistanut ne, tai vuorokausi on vaihtunut. Se on minun mielestäni ainoa järkevä tapa toteuttaa se.thoug kirjoitti: Mitä tarkoitat toimivalla ja aktiivisella näkymällä; itselläni näkyy siinä tulleet meilit ja kalenteritapahtumat, ja halutessa voin valita yksittäisen meilin jota käyn tarkkailemassa tarkemmin.
Edit: Itse en saanut tuota toimimaan siten, että kalenterimuistutuksen jälkeen se muistutus ei katoaisi näytöltä, jos käyttää puhelinta. Ehkä en sitten osaa tätäkään...
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Edit 2: En saanut sitä edes näkymään koko päiväksi, vaan ainoastaan piippasi sille annetulla kellonajalla...
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja arisel »

Ja Tauvo nyt vaan on niin tumpelo.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olet rakastunut ? Awww...söpöä.Citruuna kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että äkkiä ihan kaikki tuntuu täysin merkityksettömältä...

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Hmmm... Ameriikan ihmemaassa kuulemma sanottaisiin nyt: Takes one to know one.hatey kirjoitti:Olet rakastunut ? Awww...söpöä.Citruuna kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että äkkiä ihan kaikki tuntuu täysin merkityksettömältä...
-
Itte olet vatsakipuinesi...hatey kirjoitti:Olet rakastunut ? Awww...söpöä.Citruuna kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että äkkiä ihan kaikki tuntuu täysin merkityksettömältä...

-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ehkä sinulla on ikävä minua?Citruuna kirjoitti: Ennemminkin olen vihastunut tai oikeastaan alakuloistunut.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Käy heittämäs rundi sillä autollasi niin maailma näyttää taas paljon paremmalta! Vai onko se pajalla?Citruuna kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että äkkiä ihan kaikki tuntuu täysin merkityksettömältä...
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Olen muuten huomannut ette sinä tiedä autoista oikeasti mitään. 8)Tauvo kirjoitti:^ Mitä ne kaikkein varmimmat ja toimivimmat autot siellä pajalla tekisi?
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Tauvo tietää tärkeimmän:Sherukka kirjoitti:Olen muuten huomannut ette sinä tiedä autoista oikeasti mitään. 8)Tauvo kirjoitti:^ Mitä ne kaikkein varmimmat ja toimivimmat autot siellä pajalla tekisi?
Älä ikinä hanki mitään autoihin liittyvää joka on valmistettu ranskassa tai ranskalaisen toimesta.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Heitin tänään kesäajossa olevalla rundin koti - kangasala - vihti - koti, mutta ny olen nauttineessa tilassa joten enpä heitä enää minnekään. Auto pelaa kuin unelma - mitä hittoa se pajalla tekisi. Eipä muuten paljoa kiinnosta, pelkästään huvittaa tein ennakkoluulot ranskiksia kohtaanSherukka kirjoitti:Käy heittämäs rundi sillä autollasi niin maailma näyttää taas paljon paremmalta! Vai onko se pajalla?Citruuna kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että äkkiä ihan kaikki tuntuu täysin merkityksettömältä...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Kuten yllä totesinkin, ei hän tiedä autoista mitään jos uskoo että saksasta saa toimivalla tekniikalla olevia autoja.redhat kirjoitti:Tauvo tietää tärkeimmän:Sherukka kirjoitti:Olen muuten huomannut ette sinä tiedä autoista oikeasti mitään. 8)Tauvo kirjoitti:^ Mitä ne kaikkein varmimmat ja toimivimmat autot siellä pajalla tekisi?
Älä ikinä hanki mitään autoihin liittyvää joka on valmistettu ranskassa tai ranskalaisen toimesta.
-
Viesti Kirjoittaja masa »
P..skimmat ranskalais-autoissa olevat osat on sakemannien tekemiäredhat kirjoitti:Tauvo tietää tärkeimmän:Sherukka kirjoitti:Olen muuten huomannut ette sinä tiedä autoista oikeasti mitään. 8)Tauvo kirjoitti:^ Mitä ne kaikkein varmimmat ja toimivimmat autot siellä pajalla tekisi?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Näinhän se on. Koska en niistä mitään tiedä, olen joutunut muodostamaan käsitykseni tunne- ja kokemuspohjalta. Lopputulos on ollut se, että Citroën ja Peugeot- merkkiset autot ovat (yht vain 4 kpl minun taloudessa olleita) kaikki kärsineet toistuvasti raivostuttavista ja lapsellisista vioista. Ovat olleet huonoja. Viimeisin yritys uuden sitikan kanssa oli 2000 luvun alkupuolella, joskus vuonna 2003/4 ehkä. Se kokeilu loppui lyhyeen, koska tarvitsen autoa jolla pääsen aamulla lähtemään. Onhan se kiva, että heillä on palvelu jossa tuodaan samanlainen turhake tilalle, mutta ei se paljoa lohduta jos olet toistuvasti myöhässä saman sontaläjän vuoksi.Sherukka kirjoitti: Kuten yllä totesinkin, ei hän tiedä autoista mitään jos uskoo että saksasta saa toimivalla tekniikalla olevia autoja.
Saksalaisia autojakin on ollut useampi, viimeiset 3 eivät ole olleet niitä, mutta kaikki ne ovat olleet toimivia ja parempia. Ei ole siis mitään argumenttia, jolla voisit pääni kääntää, ei edes noita lapsellisia "lällälläää toi on pölö, kun haukkuu ranskalaisia autoja ja siksi se ei ymmärrä autoista eikä elämästä yhtään mitään..." päivänkakkara mitä pelleilyä. Mieti nyt vähän...
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Vihti - miksi ihmeessä?Citruuna kirjoitti:Heitin tänään kesäajossa olevalla rundin koti - kangasala - vihti - koti, mutta ny olen nauttineessa tilassa joten enpä heitä enää minnekään. Auto pelaa kuin unelma - mitä hittoa se pajalla tekisi. Eipä muuten paljoa kiinnosta, pelkästään huvittaa tein ennakkoluulot ranskiksia kohtaan
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ranskikset lihottavat ja ovat muutenkin ravintoköyhiä.

Kuituakaan ei ole juuri ollenkaan.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Edit: Mulla on ollut saksalainen auto vuodesta 1998. Ja sitä ennen oli länsi-saksalainen...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-

-
Sherukka kirjoitti:Tauvolla iltalääkitys jäänyt väliin, KunkkuJ oletko käynyt Tauvon luona kylässä? Mitä mä sanoin toisten lääkkeiden syömisestä!?
Perustuuko parkumisesi pelkästään siihen, että kerroin omat kokemukseni noista. Monta kyseistä huumoriautoa sinulla on ollut? Nyt ei kelpaa ne paskanjauhannat joissa keksitään kavereita ja työkaverin serkkuja.Sherukka kirjoitti: Olen muuten huomannut ette sinä tiedä autoista oikeasti mitään.
-
Siellä oli eräs C-tapaaminen. Parasta harrastamisessa on toisten samanmielisten tapaaminen, eiköhän homppumiitingitkin liity siihen.arisel kirjoitti: Vihti - miksi ihmeessä?
-
-
Uskallatko kertoa mitä C:llä alkavia autoja sulla on tällä hetkellä? Meidän firman työsuhdeautoista C4 ja C5 ovat olleet loistavia eli vikoja ei kenelläkään ole ollut leasing-aikana ja ovat top-ten leasing autolistamme kärjessä luotettavuuden suhteen. Jatkossa leasing firma on eri ja se tarkoittaa väistämättä että VW-konsernin autot ovat hinnaltaan kaikista houkuttelevimpia (koska leasing firman omistaa VW).Citruuna kirjoitti:Siellä oli eräs C-tapaaminen. Parasta harrastamisessa on toisten samanmielisten tapaaminen, eiköhän homppumiitingitkin liity siihen.arisel kirjoitti: Vihti - miksi ihmeessä?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka