Et ilmeisesti ole oikeasti tutkinut yhtään WP:n tarjontaa?Nemesis kirjoitti:Sovellusten suuressa määrässä on se hyvä puoli, että on vaihtoehtoja. Erilaisia teksinkäsittelyohjelmia, erilaisia kuntoiluohjelmia, erilaisia pelejä... Joki voisi sanoa että WPlle on saatavilla sovelluksia kaikista kategorioista, mutta se valikoima voi silti olla rajallinen. Vähän sama kuin sanoisi että "kyllä WPlle on pelejä, sille on saatavilla tämä rallipeli". No ihan kiva, mutta kun nuo ei kiinnosta, King of the Dragon Pass taasen kiinnostaa.inf kirjoitti: On vain tyhmää kun näitä marketteja vertaillaan, niin aina lukee se sama juttu "Ei WP:lle ole softaa", kertaakaan en ole (ennen sun viestiäsi) nähnyt että mitä softaa siellä nyt sitten ei ole, itse olen aika hyvin löytänyt omalle lumialleni ne vaadittavat softat. En nyt kuitenkaan mitään pelejä pelaa luurilla, kuin todella harvoin, ja WP:lle kyllä pelejä löytyy, ja WP8 tulee vielä lisäämään tarjontaa kun mahdollistaa natiivi koodin käyttämisen.
Jos sanoisin vaikka että "WPstä puuttuu teksinkäsittelyohjelma", varmaan kaivaisit jonkin WPlle tehdyn teksinkäsittelyohjelman. Ja tuo ei olekaan se ongelma, vaan ongelma on se, että koska tarjonta on rajallinen, ei sieltä löydy sitä juuri minulle sopivaa sovellusta.Mutta olisi vain aina kiva kuulla että mitä softaa ei sitten löydy kun haukutaan tarjontaa paskaksi.
Yksinkertaistaen voisi sanoa että jokaista WP-sovellusta kohden iPhonessa on seitsemän vaihtoehtoa. Jos se WP-sota ei ole hyvä, sinun vaihtoehdot oli sitten siinä, kun iPhonessa on vielä puolen tusinaa vaihtoehtoa jäljellä.
Ja jos otetaan yksittäinen konkreettinen esimerkki: onko WPlle tarjolla jotain yhtä hyvää sovellusta kuin OmniFocus? Tai Keynote? iPhoto? iMovie?
Tai no esimerkkisi on nyt vaan niin hemmetin huono kun puhut tekstinkäsittelystä ja Keynotesta yms...nämä löytyy VAKIONA käyttiksestä (ihan MS Office) toisin kuin iOS:lle jolle ne joudut erikseen ostamaan. Itse olen pärjännyt näillä aivan loistavasti, ei ole tarvinnut lähteä etsimään korvaajia (maksullisia), vaikka niitäkin näyttäisi löytyvän.
Eli sinun mielestä on hyvä että jokaiselle softalle löytyy sen esim. 50 eri vaihtoehtoa että voi sitten arpoa minkä niistä hankkii, ja pahimmassa tapauksessa joutuu suoraan ostamaan.