En löytänyt mitään vanhaa aiheeseen liittyvää keskustelua, joten aloitin uuden! Asensin puhelimeeni Lindo Light HD teeman ja nyt kysyisinkin että saako tuon näytön ison kellon näyttämään tuon ajan sillai ku Suomessa aikaa näytetään. Tuo status barin pieni kello onki oikein, mutta tuo näytön kello vaan olla möllöttää tossa 12 tunnin ajan muodossa! Asetuksissa minulla kyllä on että käyttäis 24 tunnin kelloa! Niin ja puhelimen kieli on kyllä suomi vaikka tuossa kuvassa se on enkku...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Siihen laatikkoon saa laittaa oman wallpaperi kuvan ja lukitusnäytöllä on samanlainen laatikko mihin voi laittaa myös...mulla ei oo siinä mittää ku en oikein tiiä et millaisen kuvan siihen laittaisin!
Unkempt ja scooby doo fontit on kans aika kivoja ite tykkään tosta cartoonista kans mut vällillä pittää vaihtaa ettei kyllästy
purri73 kirjoitti:Siihen laatikkoon saa laittaa oman wallpaperi kuvan ja lukitusnäytöllä on samanlainen laatikko mihin voi laittaa myös...mulla ei oo siinä mittää ku en oikein tiiä et millaisen kuvan siihen laittaisin!
Itse varmaan laittaisin siihen jonkun hauskan kissakuvan piristyttämään päivääni.