Kosketushiiren alapuolella on se namiska/levy jolla klikataan. No, minun koneeni ottaa sen klikkauksen myös, kun painaa varsinaista pintalevyä kosketushiiren ja klikkausnamiskan oikealta puolelta. Eli teoriassa kone voi alkaa klikkailemaan itsekseen mikäli kirjoittaessa ranne painaa pintalevyä alaspäin. Vasemmalla puolella pintalevy tuntuu tukevalta, mutta oikealla puolella antaa selvästi ja helposti periksi.
Palautin maanantaina ostetun koneen Stockalle eilen ja sain tilalle toisen. Siinä on täsmälleen sama ongelma. Myymälässä väittivät, että heidän myymäläkoneensa ei ainakaan "hyväksy" klikkausta, mutta minun kokeilemissani kahdessa koneessa järjestelmäasennuksen pystyi menemään läpi koskematta itse hiireen lainkaan. Senkun hyväksyi kaikki kysymykset painamalla pintalevyä hiiren oikealla puolella.
Kuulostaako reilulta? Onko samanlaisia kokemuksia? Ilmeisesti ainakin PB:n runkomateriaali on jonkinsortin alumiinia joka ei ainakaan anna periksi. Tällä hetkellä ei vaan ole todellakaan varaa siihen.
Mitä luulette, kannattaako soittaa maahantuojalle ja kysäistä asiasta vai puranko kaupan sovinnolla ja mietin uudestaan minkä koneen hankin?
Kiitos!!
-M