Voi voi voi, netti ei tule tykkäämään tästä Jos nyt oikein ymmärsin, tässä tulee Facebook-integraation, jota en tarvitse No, näkyy tuossa jotakin muuta pientä olevan. Minulla koko vain 365MB iMac 27" mid-2011
Asennettu ilman ongelmia. Näin äkkiseltään ei uudistukset ainakaan tällaisessa hiukan vanhemmassa iMacissa näy juuri missään.
Miten te ymmärrätte tuon uudistuksen: Adds a new preference to have Safari launch with previously open webpages ?
Yritin etsiä ko. asetusta Safarin preferenceistä, mutta ei kyllä satu silmään.
Mitenkäs tuon facebookin saa notification centeriin. Sama koskee twitteriä. Ei löydy kumpaakaan notificationin asetuksista kumpaakaan edes valittavaksi
EDIT: google on kiva kaveri...
"To set up Facebook and/or Twitter integration:
-Go to System Preferences
-Go to Mail, Agendas & Contacts
-Click on the '+' button
-Select the option for Facebook and/or Twitter
Done!
"
Viimeksi muokannut sebulban, 20.9.2012 klo 10.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onkos joku muu testannut FB-integraatiota? Mulla ilmestyy kyllä kontaktit tuonne FB:n synkkausasetuksiin, muttei kalenteria. iPhonella näkyy sekä kontaktit että kalenterit.
hmm... jotain mätää vielä tuossa twitter integraatiossa. Yhtään updeittiä ei ole tullut henkilöiltä joita seuraan vaikka täppä on päällä asetuksissa...
Itse ajan Snow Leopardia niin kauan kuin tähän 1.8 versioon tulee se viimeinen naula eli päivitys. Sitten vasta näkee millainen järjestelmä se kokonaisuudessaan on, nyt omasta mielestä mennyt ainakin huonoon suuntaan tämä OS X touhu...
sebulban kirjoitti:hmm... jotain mätää vielä tuossa twitter integraatiossa. Yhtään updeittiä ei ole tullut henkilöiltä joita seuraan vaikka täppä on päällä asetuksissa...
Ei niitä ainakaan sinne ilmoituskeskukseen tulekaan.
Nyt voin muistaa väärin mutta olikohan niin että jos sinun twiittiä kommentoidaan niin sitten tulee (nuo termit voi olla vääriä kun en itse kirjoita mitään twitteriin, seuraan vaan)
Viimeksi muokannut Delli, 20.9.2012 klo 15.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 12 64GB
iPad (2024) 64GB Wi-Fi, Apple TV 4rd 4K
MacBook Air 2024, Apple Watch 9.0 44mm
Itsellä oli ongelmia asennuksen kanssa. Latasin paketin, joka oli melkein 1,5gigaa, sigun mukaiseen macciin ja uudelleen käynnistyessään ruutuun tuli vain vilkkuva valkoinen palkki ruudun vasemmassa yläreunassa. Odottelin n. 15min mutta mitään ei tapahtunut. Sammutin koneen ja käynnistin uudestaan - sama homma. Sammutin koneen uudestaan altti pohjassa ja valitsin käynnistynlevykkeen Macintosh HD. Näyttäis toimivan ja järjestelmäversiokin kertoo olevansa 10.8.2. Liekö mistä johtuvan..
suppo84 kirjoitti:Itse ajan Snow Leopardia niin kauan kuin tähän 1.8 versioon tulee se viimeinen naula eli päivitys. Sitten vasta näkee millainen järjestelmä se kokonaisuudessaan on, nyt omasta mielestä mennyt ainakin huonoon suuntaan tämä OS X touhu...
Tällä fanipojalla on Steveä ikävä
Eiköhän nämä Applen viime aikaiset jutut ole kaikki Steven ajoilta peräisin. Minusta tuo suuntaus on ollut jees. Olen esim päässyt pöytäkoneista eroon lopullisesti. Snow Leopard tuntuu aika vanhanaikaiselta Lionien jälkeen.
olisi kyllä toivonut että olisivat päivittänyt tuon mailin uuden sähköposti viesti bänneri jutun.
tulee banneri vasta 1h sen jälkeen kun on itse viesti tullut ja on asetuksissa että päivittää 1m välein.
Ladattu ja asennettu, en huomannut katsoa montako megaa paketti mahtoi tämän masiinan kohdalla olla. Näin Nviallisen Mäkin omistajana on hienoa kun näiden päivityspakettien jälkeisessä uudelleenkäynnistyksessä ruutu pysyy pimeänä omituisen pitkään, tulee mieleen että nytkö se kosahti... mutta henkiin heräsi nyt ainakin vielä. Ei ainakaan vielä semmosta WAU-efektiä tullu kun tähän työpöydälle kerkes käynnistyä, kai tässä taas jotain hienoa on jossain.
Viimeksi muokannut -wk-, 20.9.2012 klo 16.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jepe kirjoitti:Itsellä oli ongelmia asennuksen kanssa. Latasin paketin, joka oli melkein 1,5gigaa, sigun mukaiseen macciin ja uudelleen käynnistyessään ruutuun tuli vain vilkkuva valkoinen palkki ruudun vasemmassa yläreunassa. Odottelin n. 15min mutta mitään ei tapahtunut. Sammutin koneen ja käynnistin uudestaan - sama homma. Sammutin koneen uudestaan altti pohjassa ja valitsin käynnistynlevykkeen Macintosh HD. Näyttäis toimivan ja järjestelmäversiokin kertoo olevansa 10.8.2. Liekö mistä johtuvan..
Jouduin sitten palauttaan järjestelmän varmuuskopiolta kun ongelma toistui. Tämä päivitys ei taida olla mua varten.
Facebook-ilmoitukset ilmoituskeskukseen toimi jo ennen tätä päivitystä, jos oli käytössä ilmainen MenuTab for Facebook. En itse asiassa tiedä toimiiko tää nyt yhtä hyvin, kun poistin MenuTabin (ulkoasu ei miellyttänyt).
Ja ne ilmoituksethan saa sinne järjestelmäasetuksista (s-posti, yhteystiedot ja kalenterit).
Sharetin yhden kuvan FB:n puolelle OS X:stä ja jostain syystä resoluutio tipahtaa aika alas. Saakohan tätä säädettyä niin ettei resoluutiota muuteta siirrossa?