Mitähän tuolta on tulossa?

Itsellä kävi aikoinaan mielessä perustaa hyväntahtoinen pahantahtoinen parodiasivusto juurikin tuolla domainilla. Se on pirulauta viety!
Viesti Kirjoittaja kalljo12 »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Hehe, varmaankin ex-Nokialaisten keskutelufoorumi jossa voivat parjata Appleakalljo12 kirjoitti:http://www.homeinenomena.net
Itsellä kävi aikoinaan mielessä perustaa hyväntahtoinen pahantahtoinen parodiasivusto juurikin tuolla domainilla. Se on pirulauta viety!
redhat kirjoitti:Hehe, varmaankin ex-Nokialaisten keskutelufoorumi jossa voivat parjata Appleakalljo12 kirjoitti:http://www.homeinenomena.net
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Ehkä Applen karttoja käytetty paikannuksessa tässäkin tapauksessaK_Kolja kirjoitti:^Varmaan tarkoitat kuitenkin Etelä-Pohjanmaata?
Me etelä pohjan maalaiset ei osata käyttää tollasia ihme kikkareita tuola väleissä!K_Kolja kirjoitti:^Varmaan tarkoitat kuitenkin Etelä-Pohjanmaata?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Se oli aikoinaan jonkun win-win-jee-jee-tyypin perustama sivusto, joka sai ihottumaa Hopeisesta Omenasta.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
.. mun pitäis varmaan oppia enempi iloitsemaan siitä, että Nokialla menee huonosti.. toisten työttömyydestä ja epävarmasta elämäntilanteesta, ja siitä, mitä jälkivaikutuksia tästä heille vielä elämäänsä tulekaan.. senhän he ovat ansainneet, kun valitsivat työpaikaksi Nokian Applen sijaan, eikös vain?!redhat kirjoitti:Hehe, varmaankin ex-Nokialaisten keskutelufoorumi jossa voivat parjata Applea
Viesti Kirjoittaja redhat »
Älä ole niin tosikko. Lähinnä tuolla ex-Nokialaisella tarkoitin näitä spedejä jotka pyörivät eri uutissivustojen kommenttipalstoilla trollaamassa uutisiin jotka koskevat Applea.kuriton kirjoitti:.. mun pitäis varmaan oppia enempi iloitsemaan siitä, että Nokialla menee huonosti.. toisten työttömyydestä ja epävarmasta elämäntilanteesta, ja siitä, mitä jälkivaikutuksia tästä heille vielä elämäänsä tulekaan.. senhän he ovat ansainneet, kun valitsivat työpaikaksi Nokian Applen sijaan, eikös vain?!redhat kirjoitti:Hehe, varmaankin ex-Nokialaisten keskutelufoorumi jossa voivat parjata AppleaAi niin, missäs se Applen tehdas täällä rakkaassa kotimaassamme olikaan..
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Ei kai siitä silti riemuita tarvitseredhat kirjoitti:Älä ole niin tosikko. Lähinnä tuolla ex-Nokialaisella tarkoitin näitä spedejä jotka pyörivät eri uutissivustojen kommenttipalstoilla trollaamassa uutisiin jotka koskevat Applea.kuriton kirjoitti:.. mun pitäis varmaan oppia enempi iloitsemaan siitä, että Nokialla menee huonosti.. toisten työttömyydestä ja epävarmasta elämäntilanteesta, ja siitä, mitä jälkivaikutuksia tästä heille vielä elämäänsä tulekaan.. senhän he ovat ansainneet, kun valitsivat työpaikaksi Nokian Applen sijaan, eikös vain?!redhat kirjoitti:Hehe, varmaankin ex-Nokialaisten keskutelufoorumi jossa voivat parjata AppleaAi niin, missäs se Applen tehdas täällä rakkaassa kotimaassamme olikaan..
Ja ei kait se Applen syy ole että Nokian johto kusi kaikki asia?
En todellakaan, mustahan on tosi kivaa, kun tuhannet nokialaiset joutuu työttömiksi!! Sinne kortistoon muuten joutaavatkin, kun eivät jo alkujaan ruvenneet applelaisiksi!!redhat kirjoitti: Älä ole niin tosikko.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Liian vanha..? Kuinkas...?kuriton kirjoitti:En todellakaan, mustahan on tosi kivaa, kun tuhannet nokialaiset joutuu työttömiksi!! Sinne kortistoon muuten joutaavatkin, kun eivät jo alkujaan ruvenneet applelaisiksi!!Toivottavasti eivät tänne foorumille vain eksy ilmastoa pilaamaan.. menis niin ilottomaksi koko meininki, kun reppanat vielä olisivat meillekin katkeria, jotka Applea kannatamme! 8)
Taidan olla jo lii-iian vanha tälle foorumille ... koskapa en toisten menetyksistä saa ilon aiheita itselleni mitenkään.. vaikka melkein päivästä toiseen kohtaan ihmisiä, jotka ovat jotain menettäneet tai kohta menettämässä ..
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olet oikeassa. Minä ajattelen ja tunnen juuri samoin. Ja kuten tiedät, minä olen jo aivan liian vanha. Vähän joka paikkaan.kuriton kirjoitti:Taidan olla jo lii-iian vanha tälle foorumille ... koskapa en toisten menetyksistä saa ilon aiheita itselleni mitenkään.. vaikka melkein päivästä toiseen kohtaan ihmisiä, jotka ovat jotain menettäneet tai kohta menettämässä ..
Viesti Kirjoittaja Armada »
No kyllä nuo taisi kuitenkin ryssiä niin hyvin että melkeen voisi taputtaa. Vauhti sokeus on huono monessa asiassa.ompponainen kirjoitti:Ei kai siitä silti riemuita tarvitseredhat kirjoitti:Älä ole niin tosikko. Lähinnä tuolla ex-Nokialaisella tarkoitin näitä spedejä jotka pyörivät eri uutissivustojen kommenttipalstoilla trollaamassa uutisiin jotka koskevat Applea.kuriton kirjoitti:.. mun pitäis varmaan oppia enempi iloitsemaan siitä, että Nokialla menee huonosti.. toisten työttömyydestä ja epävarmasta elämäntilanteesta, ja siitä, mitä jälkivaikutuksia tästä heille vielä elämäänsä tulekaan.. senhän he ovat ansainneet, kun valitsivat työpaikaksi Nokian Applen sijaan, eikös vain?!redhat kirjoitti:Hehe, varmaankin ex-Nokialaisten keskutelufoorumi jossa voivat parjata AppleaAi niin, missäs se Applen tehdas täällä rakkaassa kotimaassamme olikaan..
Ja ei kait se Applen syy ole että Nokian johto kusi kaikki asia?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
KunkkuJ kirjoitti: Olet oikeassa. Minä ajattelen ja tunnen juuri samoin. Ja kuten tiedät, minä olen jo aivan liian vanha. Vähän joka paikkaan.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Noi taitaa olla niitä mitä Steve Jobs kiskoi lsd- ja hippiaikoinaan luullen että pelkästään noilla voi elää. No, kuolema tuli muista syistä, mutta nimi tais jäädä.