Saltikov kirjoitti:Ajattele sitä vastapainona yltäkylläiselle hehkuttamiselle... ja kyllä minusta näyttää siltä että hehkutajatkin on pitkälti samoja nimimerkkejä. Minua toi hehkutaminen ei haittaa kunhan hissi salittaan kulkevan kumpaankin suuntaa, Ja sina silloin tällöin annetaan pientä järjestelmätason painetta kritiikkiä kohtaan...
En ole kovin paljoa täällä nähnyt mitään yltiöhehkutusta. Joillain toisilla forumeilla olen siihen törmännyt, ja kyllä, se on yhtälailla raivostuttavaa.
Eli antaa vaan tulla sitä hehkutusta... vaikkapa noista kartoista kun tuntuvat kaipaavan sitä. No, onhan niitäkin komentoitu että "hyvä alku..."
Jaa Applen kartat? Nolostuttavan bugisia. Ulkonäkö on ihan jees, mutta tarkkuus on onneton ja pikkuvirheitä on joka paikassa. Flyover ei ole reaalikäytössä läheskään niin hyödyllinen ominaisuus kuin streetview oli (harvemmin minä lennän kaupungin yläpuolella, mutta kävelen kadulla sitäkin useammin). Navigointi on tervetullut lisä, mutta kokonaisuutena uudet kartat on selkeä askel taaksepäin. Toivotaan, että pahimmat bugit saadaan pikaisesti korjattua.
Että sellaista "hehkutusta" minulta.