thoug kirjoitti:^ Modet päätti ettei hehkuteta, siirtykäämme siis hompunbaarin puoleen.
richidi kirjoitti:Macco on taas ollut leikkimässä konehuoneen puolella.Anghorn kirjoitti:Missä hehkutustopikki, justhan se oli tuossa?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
thoug kirjoitti:^ Modet päätti ettei hehkuteta, siirtykäämme siis hompunbaarin puoleen.
richidi kirjoitti:Macco on taas ollut leikkimässä konehuoneen puolella.Anghorn kirjoitti:Missä hehkutustopikki, justhan se oli tuossa?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Eikös raskaana olevat syö suolakurkkuja ja uunista hiilet jne? Eli en usko että on hirveää hätää tuon suhteen, mutta käy nyt varulta abortti tekemässä (kannattaa ehkä hiukka puuduttaa väkijuomalla ennen operaatiota).Tauvo kirjoitti:Alkoi ihan älyttömästi tekemään mieli espressoa. Olenkohan raskaana?
Piti kirjoittaa, että kävinkin justiinsa p*skalla ja sehän on sama asia. Sitten muistin, että joku siitäkin loukkaantuu. En siis käynytkään WC:ssä. Nyt menee varmaan loppuyö ihmetellessä sitä, miten hirveää on kun Tiimari ei markkinoi prinsessakutsuja pojille. Hurjimmissa kuvitelmissa voi vielä käydä niin, että muutaman kymmenen vuoden kuluttua meillä on kaksi eri sukupuolta, jollei tuollaisia Tiimarin kaltaisia heteronormatiivisia yrityksiä estetä juurrutamasta lapsille vääriä käsityksiä omasta sukupuolesta.tosikko kirjoitti:Eikös raskaana olevat syö suolakurkkuja ja uunista hiilet jne? Eli en usko että on hirveää hätää tuon suhteen, mutta käy nyt varulta abortti tekemässä (kannattaa ehkä hiukka puuduttaa väkijuomalla ennen operaatiota).Tauvo kirjoitti:Alkoi ihan älyttömästi tekemään mieli espressoa. Olenkohan raskaana?
Äitini oli kuulemma minua odottaessaan syönyt naapurin auton virranjakajan sekä kaksi ämpärillistä sinitarraa. Aina kun silmä vältti.tosikko kirjoitti:
Eikös raskaana olevat syö suolakurkkuja ja uunista hiilet
Tämä selittääkin paljon.Tauvo kirjoitti:Äitini oli kuulemma minua odottaessaan syönyt naapurin auton virranjakajan sekä kaksi ämpärillistä sinitarraa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Höhö höhö höhöö...Kain kirjoitti:Kämppis näköjään ei ole vielä tullut.
Ehkä sitten huomenaamulla.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mee heti paikalla päivystävään apteekkiin ostamaan raskaustesti! Sitä tuntuu olevan nyt liikkeellä hompussa.Tauvo kirjoitti:Alkoi ihan älyttömästi tekemään mieli espressoa. Olenkohan raskaana?
Mitä? Sitruuna on raskaana??Citruuna kirjoitti:Mee heti paikalla päivystävään apteekkiin ostamaan raskaustesti! Sitä tuntuu olevan nyt liikkeellä hompussa.Tauvo kirjoitti:Alkoi ihan älyttömästi tekemään mieli espressoa. Olenkohan raskaana?
Turussahan ei ole enää päivystäviä apteekkeja, koska Lepän vaimo ei halunnut tehdä yötyötä. Hieno mies silloinen kaupunginjohtaja oli ja rehellinen.Citruuna kirjoitti:Mee heti paikalla päivystävään apteekkiin ostamaan raskaustesti! Sitä tuntuu olevan nyt liikkeellä hompussa.Tauvo kirjoitti:Alkoi ihan älyttömästi tekemään mieli espressoa. Olenkohan raskaana?
Ihanko totta?Tauvo kirjoitti: Turussahan ei ole enää päivystäviä apteekkeja...
Minäkin kaipaan, mutta eiköhän hän taas jostain joskus ilmesty esiin.Peitsamo kirjoitti:Missä MPT on?![]()
Ei, nyt olet käsittänyt väärin. Sinähän olet, en minä.hatey kirjoitti:Mitä? Sitruuna on raskaana??Onnea tulevalle pikku äidille! Muista nyt nauttia elämäsi onnellisimmista hetkistä. Söpöä.
En minä ole sinä. Minä olen Minä.Citruuna kirjoitti:Ei, nyt olet käsittänyt väärin. Sinähän olet, en minä.hatey kirjoitti:Mitä? Sitruuna on raskaana??Onnea tulevalle pikku äidille! Muista nyt nauttia elämäsi onnellisimmista hetkistä. Söpöä.