![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
1. Laturi leviää heti alussa. Työt seisoo kun ei saa akkua täyteen sillä välin kun uutta odotellaan. Käyrä oli huipussaan.
2. Koneen pohja on kiero. Kirjoittaminen on yhtä klonk klonk klonk menoa. Ei vain pysty viemään konetta huoltoon ja odottelemaan että uusi pohja tulee ja sen saa vaihdettua. Pitäisi toinen kone ostaa/vuokrata tilalle siksi aikaa...ehkä sitten joululomaksi kone huoltoon.
3. Sopivaa selainta ei löydy. Safarilla ei toimi Java-appletit mitä tarvitsen ja Firefoxi kaatuilee sen 15 kertaa päivässä. Kokeiltu siitä uusinta betaa ja vanhempia versioita, mikään ei toimi sen paremmin. Flashit jumittavat selaimen satunnaisesti ja skrollaus ei toimi kunnolla. Rantapallo on tuttu näky. Pop-upin esto ei toimi ja toimii silloin kun sen ei pitäisi toimia eli estää pop-upit niiltä sivuilta joilla ne pitäisi näkyä.
4. "You cannot continue there is nothing to install" kun yritän iWorkia asentaa koneelle. Jos virhettä ei tule niin mitään ei kuitenkaan asennu. Tee siinä sitten esitystä Keynotella.
5. Javan hitaus OS X:lla. Aivan törkeää tahmaamista, johtuuko se sitten Firefoxin bugisuudesta vai ei? Prossukuorma nousee helposti tappiin.
6. Pitäisi olla melkoinen akrobaatti välillä koneen käytössä. Naureskelin juuri itselleni kun pidin konetta yhdellä kädellä kiinni (kun ei ole pöytää lähellä ja lattialle ei voi laskea) ja toisella sörkin hiirtä ja piti vielä jostain kolmas käsi saada kakkosnapin painallusta varten eli ctrl-pohjaan [H] Ei vaan veny ruuminosat niin paljoa
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
7. GPRS yhteys ei toimi. Puhelimena Nokia 6600 ja Elisan liittymä. Ohjeita olen saanut paljon ja lukenut vanhoja ketjuja mutta yhteys ei toimi OS X:n mukana tulevilla skripteillä eikä niillä kolmannen osapuolen tekemillä. Yhteys ei vain toimi OS X:llä. Toimii kyllä toisella kannettavalla joten puhelimen asetukset on kunnossa. Enhän mä sitä nettiä sitten tarvikkaan kun en ole kiinteän yhteyden päässä...
Yleisesti mitä olen yrittänyt tehdä softien kanssa on asentaa uusiksi, jota ennen olen korjannut oikeudet ja yrittänyt poistaa kaikki tiedostot mitkä viittaavat kyseiseen softaan. Pieniä ongelmia nämä ovat yksittäisinä mutta kun ne kerääntyvät ja jatkuvasti pitäisi säätää, säätää ja säätää niin ei tuu mitään. Teknisten laitteiden laatukin on nykyään IMHO erittäin huono. Luulisi että rahalla saisi edes jotain mutta ei sekään näköjään pidä paikkaansa. Viime aikoina tämän Powerbookin fyysisten ongelmien lisäksi on levinnyt mikroaaltouuni, pesukone, astianpesukone...tuntuu että ois parempi pitää näppinsä erossa laitteista [A]