5) Päivittää ystäviesi profiilikuvan ja syntymäpäivän Facebookista:
Fonecta Caller kerää Facebookista ystäviesi profiilikuvan ja syntymäpäivän (jos saatavilla) ja päivittää ne puhelimesi osoitekirjaan, ja syntymäpäivän lisäksi puhelimesi kalenteriin.
5) Päivittää ystäviesi profiilikuvan ja syntymäpäivän Facebookista:
Fonecta Caller kerää Facebookista ystäviesi profiilikuvan ja syntymäpäivän (jos saatavilla) ja päivittää ne puhelimesi osoitekirjaan, ja syntymäpäivän lisäksi puhelimesi kalenteriin.
Biskotti kirjoitti:Kovastihan nuo mainostaa: että kun ystäväsi soittaa, niin näet viimeisen päivityksen ja saat myös kuvan liitettyä sieltä osoitekirjaan! ja antaa callerin kautta kirjautua naamakirjaan mutta ei muuta!
Kyllähän se ne kuvat liittää yhteystietoihin ja syntymäajat myös...
teitkö muuta kuin kirjauduit naamakirjaan tuon sovelluksen kautta?
Hyväksyin sen FB:n ihme varoituksen missä lukee että "salli käyttää minun tietoja, salli julkaista seinällä yms":.
Biskotti kirjoitti:Kovastihan nuo mainostaa: että kun ystäväsi soittaa, niin näet viimeisen päivityksen ja saat myös kuvan liitettyä sieltä osoitekirjaan! ja antaa callerin kautta kirjautua naamakirjaan mutta ei muuta!
Kyllähän se ne kuvat liittää yhteystietoihin ja syntymäajat myös...
teitkö muuta kuin kirjauduit naamakirjaan tuon sovelluksen kautta?
Hyväksyin sen FB:n ihme varoituksen missä lukee että "salli käyttää minun tietoja, salli julkaista seinällä yms":.
AHAA! no ilmankos, kun epäilin juuri tätä : julkaista Facebookissa minuna. tämä sovellus saa julkaista tilaviestejä, muistiinpanoja, kuvia ja videoita puolestani.
Missä tätä päivityksen näkymistä mainostetaan?
Siellä missä on nuo calleria mainostetaan, kun googlettaa, ainahan se kertoo nuo kaikki ominaisuudet mitä tulee mukana... mainostavat kyllä sitä tunnistustakin vaikka ei iphonessa toimikaan, tai no niistähän on varoitus siellä alhaalla aina ettei toimi välttämättä kaikissa puhelimissa!
Missä tätä päivityksen näkymistä mainostetaan?
Siellä missä on nuo calleria mainostetaan, kun googlettaa, ainahan se kertoo nuo kaikki ominaisuudet mitä tulee mukana... mainostavat kyllä sitä tunnistustakin vaikka ei iphonessa toimikaan, tai no niistähän on varoitus siellä alhaalla aina ettei toimi välttämättä kaikissa puhelimissa!
iPhonessa ei toimi, koska Apple ei anna kolmannen osapuolen sovelluskehittäjille lupaa käsitellä puhelu-toimintoa mitenkään. Androidillahan näkyy päivitykset synkkauksen jälkeen ja jopa tuntemattoman soittajan nimi numeron kera (ei tietenkään estetyistä numeroista vaan niistä, joita käyttäjällä ei ole tallennettuna puhelimeensa).
iPhonella numeron selvittäminen tarvitsee tehdä erikseen puhelun jälkeen jos soittajan nimen haluaa tietää (eikä tämä ole tiedon hakua estänyt).
iPhoneja siellä, iPhoneja täällä. iPadeja ja Macbookkeja kaikkialla
Terve! Osaisiko joku neuvoa, miksi mun iPhone ei hyväksy tuota Fonecta calleria? En löydä sitä Appareista, vaikka kirjoitan varmasti oikein mutta googlaamalla löydän ja kun yritän avata sivua, niin luuri väittää, "Your request could not be completed"?
Hasseko kirjoitti:Terve! Osaisiko joku neuvoa, miksi mun iPhone ei hyväksy tuota Fonecta calleria? En löydä sitä Appareista, vaikka kirjoitan varmasti oikein mutta googlaamalla löydän ja kun yritän avata sivua, niin luuri väittää, "Your request could not be completed"?
App Storesta ensimmäinen osuma hakusanalla Fonecta. Koetin minuutti sitten, toimii.
Syystä, tai toisesta mulla tulee Fonecta / kenen auto, Fonecta / Ruisrock mutta ei tuota calleria ja tosiaankin googlettamalla löydän mutta avata en pysty!
Hasseko kirjoitti:Terve! Osaisiko joku neuvoa, miksi mun iPhone ei hyväksy tuota Fonecta calleria? En löydä sitä Appareista, vaikka kirjoitan varmasti oikein mutta googlaamalla löydän ja kun yritän avata sivua, niin luuri väittää, "Your request could not be completed"?
Mitä jos koitat lataa iTunesin kautta kyseisen ohjelman ja siirtää puhelimeen?
Onko muilla käynyt vastaavaa, että osoitteita katoaa yhteystiedoista? Tuntuu että joko tämä Fonecta caller tai sitten Facebookin SmartSync aiheuttaa ongelman. Yhteystiedot synkattu iCloudin kautta iPhone4 ja iPad2
Kyseessä tuntuu olevan yhteystiedot, joille Fonecta ei löydä postiosoitetta (eikä ole facebookissakaan osoitetta). Olen käsin ne päivittänyt yhteystietoihin, ja nyt oli kadonnut ainaki kahdelta yhteystiedolta. Fonecta väittää, ettei mitään pitäisi poistua sen päivitysten yhteydessä. Ajoin SmartSyncin, ja ainakin vielä postiosoitteet pysyivät yhteystiedoissa mukana, mutta saa nähdä kuinka kauan. Synkkausta tehdään vain iPhonella
sys64738 kirjoitti:Onko muilla käynyt vastaavaa, että osoitteita katoaa yhteystiedoista? Tuntuu että joko tämä Fonecta caller tai sitten Facebookin SmartSync aiheuttaa ongelman. Yhteystiedot synkattu iCloudin kautta iPhone4 ja iPad2
Kyseessä tuntuu olevan yhteystiedot, joille Fonecta ei löydä postiosoitetta (eikä ole facebookissakaan osoitetta). Olen käsin ne päivittänyt yhteystietoihin, ja nyt oli kadonnut ainaki kahdelta yhteystiedolta. Fonecta väittää, ettei mitään pitäisi poistua sen päivitysten yhteydessä. Ajoin SmartSyncin, ja ainakin vielä postiosoitteet pysyivät yhteystiedoissa mukana, mutta saa nähdä kuinka kauan. Synkkausta tehdään vain iPhonella
iOS6 päivityksen jälkeen ilmennyt seuraavanlainen ongelma:
Osoitetietojen päivitys ei onnistu. Fonectan ohjelma sanoo, että pitää tietosuoja-asetuksista käydä antamassa lupa ohjelmalle käyttää yhteystietoja. Asetuksissa ei kuitenkaan ole listattuna fonectan ohjelmaa, vain facebook ja whatsapp löytyy listalta. Fonectan ohjelman puolella ohjelma ei pyydä mitään käyttöoikeuksia, vaan käskee käydä asetuksista sallimassa. Kokeilin poistaa ohjelman ja asentaa uudelleen, muttei auttanut. Muilla samaa ongelmaa? Aiemmin toiminut kyllä tuo osoitetietojen päivittäminen...
Nyt voi olla etten vaan tajua / osaa, mutta tuo osoitetietojen päivitys ei skulaa meikäläisellä. Fonectan appissa painan päivitysnappia, ja näytölle ilmestyy viesti että pitää mennä antamaan ohjelmalle lupa käyttää osoitekirjaa yksityisyysasetuksissa.
Yksityisasetuset -> osoitekirja -kohdassa ei kuitenkaan ole Fonectaa, tai oikeastaan mitään mistä tämän luvan voisin ohjelmalle antaa.
Kämmennänkö ihan omiani, ja sikäli että näin on, mistäs tuon voisi sitten muuttaa?
tth78 kirjoitti:Samoja ongelmia kuin kahdella ylläolevalla. Kokeilin poistaa käyttörajoitukset, vaan ei apua. Täytynee laittaa viestiä app:n kehittäjille
Moi,
tuossa on Applen iOS6-päivityksestä johtuva vika. Laitoimme tänään Applen hyväksyntään päivitysversion, joka korjaa tuon vian. Eli odottele vähän aikaa, niin uusi versio tulee App Storesta ladattavaksi.
Itse huomasin ongelman juuri kun yritin laittaa suodatuslistalle ei toivottuja numeroita. Tosiaan näin on ettei tietosuoja-asetuksista pysty täppäämään Fonectaa sallituksi.
Mutta hienoa, että ongelma on havaittu ja korjattu pian
Erittäin hyvä sovellus josta voisin maksaa enemmänkin kuin sen kertamaksun. Tuo nimellinen maksuhan perustuu lainsäädäntöön joka kieltää tietojen antamisen vastikkeetta.
iPad2, iPhone 6 ja MacBook Air.
Tarvitsetko pilvipalvelua? Tee DropBox tilisi tästä http://db.tt/ePkojziN ja saat 500MB lisätilaa maksutta. Samalla minä saan saman verran Kaikki voittaa.
Ei elämää suurempi ongelma, mutta perin kummallista. Käytän iPhonessa ja iPadissa Fonecta Calleria ja päivittelen sitä kautta yhteystietoja menestyksekkäästi. Yhtenä yhteystietona minulla on puhelinnumero, johon soitetaan kun luottokortti on hävinnyt tai varastettu. Fonecta Caller antaa lähes joka päivityksessä tuolle jonkun uuden osoitteen! Tässä parin viikon aikana kun olen huvikseni kokeillut toistuvasti, niin puhelinnumero on "asunut" muistaakseni Porvoossa, Kurussa (missä sekin on?), Hämeenlinnassa, 1-2 muussa paikassa ja tällä hetkellä Jämsässä. Mistä ihmeestä tuossa on kyse? Onko niin, että Fonecta antaa vuorollaan kunkin osoitteen, joka tuolla luottotietorekisterillä (vai mikä whatever yhtiö se onkaan) on rekistereissä? Hieman vastaavaa on tapahtunut kerran aiemmin erään isännöitsijätoimiston kanssa, kun muistaakseni ohjelma vaihteli edestakaisin samoja 2-3 osoitetta. En tiedä kävisikö tuon kanssa edelleen niin koska numero ei ole enää yhteystiedoissa.
EDIT: Tällä hetkellä osoite on Keskuskatu 8, 42100 Jämsä ja kun tekee Googlen karttahaun tuolla osoitteella niin kertoo siinä osoitteessa olevan seuraavien yritysten: