terve, sattuuko kenelläkään oleman koneella mitään appleen liittyvä esitelmää? tarttis tehdä kouluun tollanen 15min pitunen pätkä.
löytyykö muuten faktaa tosta, että mitä tuo apple slogani "THINK DIFFERENT" oikeen oikeesti tarkottaa? siitäki vois tarinoida hieman
tätä kautte aattelin vähä kysellä, kun tuota tietoa ei niin järkyttävän paljo ole saatavilla helpolla googlauksellakaan :O
Viimeksi muokannut kotitonttu, 29.9.2012 klo 18.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Googlelta kannattaa kysellä, se ei väsy vastaamaan. Lisäksi kannattaa opetella kirjoittamaan, isot kirjaimet lauseen alkuun ja välimerkit paikalleen jos aikoo esitelmän tehdä . Ei millään pahalla.
MacBook Air 13,3"M2 iMac 27" Mac mini MacBook Air 13" iPad Air 2 iPad 2018 2x iPad 2022 MacBook Pro 17" 2x HomePod mini 2x Homepod2 Airport Express Thunderbolt Display 27” 2x iPhone SE iPod nano
peku kirjoitti:Googlelta kannattaa kysellä, se ei väsy vastaamaan. Lisäksi kannattaa opetella kirjoittamaan, isot kirjaimet lauseen alkuun ja välimerkit paikalleen jos aikoo esitelmän tehdä . Ei millään pahalla.
mitä välimerkkejä alkuperäisestä uupui? - tyyli oli muuten sama mitä mäkin harrastan täällä - josta on muualla tullut palautetta.
julkaistavan tekstin kirjoitan korrektimmin - onhan tämäkin julkaisu, tavallaan
kotitontun rytmitys oli minusta kaunista
Viimeksi muokannut via, 29.9.2012 klo 20.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oikeinkirjoitukseenkin kannattaa panostaa, jolloin Google osaa antaa enemmän vastauksia.
Esimerkiksi voisi koittaa hakusanaa "Think Different" eikä "Thing Different"
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
MIP kirjoitti:Ne koulun esitelmät pitää tehdä itse eikä käyttää muiden tekemää valmista.
Ei muutakuin töihin siitä!
Komppaan MIPiä; töihin siitä! Kun itse panostaa asiaan, oppii myös samalla jotain.
Tein itse taannoin yamk-opinnoissa esitelmän Applesta "Blue Ocean Strategy" -näkökulmasta, ja tietoa omppufirmasta löytyi netistä pilvin pimein kun vaan jaksoi pistää vähän tikkua ristiin asian eteen.
"Kun itse panostaa asiaan, oppii myös samalla jotain."
Tämä on ehdottoman tärkeää - itse pitää työstää joku info oman mielen mukaiseen asuun. Silloin sen kautta saatua voi käyttää myöhemminkin. Jos vain copypeistaa, sillä selviää ehkä siitä tilanteesta, muttei enää seuraavasta.
kotitontulla oli kaunis layout eli älyä on, käytä sitä infon työstämiseen