Loppu hyvin, kaikki hyvin. Lähetin reklamaation yön pimeinä tunteina Applelle osoitteeseen
contactus.fi@euro.apple.com ja vastaus tuli heti seuraavana aamuna. Vetosin reklamaatiossani kuluttajaviraston tekemään linjaukseen virhevastuusta ja takuusta kulutustavaran kaupassa. Erityisesti kohtaan: tavara ei vastaa kestävyydeltään tai muuten sitä, mitä kuluttaja
yleensä perustellusti olettaa samanlaisen tavaran kaupassa. Toivottavasti tapauksessani on kyse poikkeustapauksesta laadun osalta. Lyhyesti myynnintuen henkilö kommentoi viestissään näin:
"Hyvä Nönnönnöö
Olen pyytänyt tilaustiimiämme lähettämään uuden hiiren maksutta.
Pahoitteluni aikaisemmasta virheellisestä tiedosta, jonka olette saanut.
Ystävällisin terveisin
Nönnönnöö
Apple Online Sales Support"
WhatUpDoe kirjoitti:Kaikesta ne ihmiset valittaakin....
Osta uus jos haittaa.
Erittäin hyödyllinen kommentti. Noinko silloin Mac/Ipad huollossa työskennellessäsikin asiakkaille vastasit? Mielestäsi alumiiniseen hiireen saa muodostua kuvissa nykyvää korroosiota reilun puolen vuoden jälkeen? Tiedän että uusia hiiriä saa kaupasta, mutta jos laatu on kuraa, täytyy minun kuluttajana miettiä kannattaako puolen vuoden välein tuhlata vajaa 70 euroa uuteen hiireen. Eli ei, en tuhlaa virheellisen tuotteen takia rahojani uuteen vaan vaadin valmistajalta korvauksia. Suosittelen samaa sinullekin.