Myynnissä kuvan iPhone 4 16GB.
Puhelin on ostettu Sonera-kytkynä 3.9.2010, kytky on purettu Soneran aspan kautta.
Olen puhelimen ensimmäinen ja ainut omistaja. Kuittia ei enää ole tallella.

Syy, miksi mainitsin otsikossa puhelimen olevan musta/valkoinen on se, että puhelin on alunperin musta. Olen vaihdattanut siihen valkoiset kuoret huhtikuussa 2012 Puhelinklinikalla Turussa. iTunesiin asennettuna puhelin siis “näyttää” mustalta. Pistän puhelimen matkaan myös nuo mustat alkuperäiskuoret jotka näkyvät kuvissa, ne voi vaihdattaa takaisin paikoilleen halutessaan. Mustien kuorien näytössä on joitain naarmuja ja kulmissa kolhuja ajalta ennen suojakalvojen ja kuorien hankkimista (ks. kuvat).
Musta kuori 1
Musta kuori 2
Musta kuori 3
Mustat kuoret edestä ja takaa
Puhelin on ollut suurimman osan ajasta joko kuorissa tai bumperin suojassa ja edessä on käytetty suojakalvoja (mustissa irtokuorissa siis kuitenkin joitain naarmuja ja kolhuja) mutta näiden valkoisten kuorien kunto on mielestäni hyvä. Etuosassa, alhaalla oikealla näyttää olevan pieni kolhaisu kts. kuva. Takakuoressa joitain normaalin käytön aiheuttamia naarmuja, puhelinta ympäröivässä antenninauhassa myös joitain naarmuja ja merkkejä eletystä elämästä. Valkoisissa kuorissa on tälläkin hetkellä edessä ja takana kalvot.
Valkoiset kuoret 1
Valkoiset kuoret 2
Valkoiset kuoret takaa

Alkuperäisen myyntipakkauksen mukana tulee kuvassa näkyvät kamppeet:
- usb/latauspiuha
- käyttöohje
- 2 x Apple-tarrat
- sim-kortin asennustyökalu
Puhelin on ollut jailbreakattuna viimeisen puoli vuotta, ennen postitusta luonnollisesti palautan puhelimen tehdasasetuksille jolloin JB:kin häviää.
Näyttö toimii moitteetta, ei kuolleita pikseleitä eikä keltaisuutta tai muuta vastaavaa. Puhelinta ei ole tarvinnut kertaakaan tämän kahden vuoden aikana käyttää huollossa, se on toiminut aivan moitteettomasti. Edelleen aivan kelpo peli.
Akku toimii mielestäni myös hyvin, ainakin ollakseen 2 vuotta vanha. Olen lataillut luuria päivittäin, läpi yön en ole montaakaan kertaa roikuttanut piuhannokassa.
Puhelimen lähtöhinta on 160 euroa ja sunnuntaina 30.9. klo 21.00 korkeimman tarjouksen antanut saa lunastaa puhelimen itsellleen. Kaikki huudot reilusti tänne näkyviin, kiitos. Huuto on siitä syystä näin pitkään auki, koska olen ison osan tulevasta viikosta työmatkalla enkä näin ollen pääse postittamaan tuotetta aiemmin. Kysymyksiin toki pystyn myös reissun päällä vastailemaan päivittäin.
Luurin voi noutaa Säkylästä tai sitten voin postittaa sen postipakettina. Siinä tapauksessa huudon voittajalle postikulut (n. 10 eur) huudon päälle. Maksu tilille, ja kun se näkyy niin paketti postiin.
Mikäli jotain jäi kertomatta, kysykää ihmeessä niin vastailen

Muoks: Kuvalinkit kuntoon