Telkku.comin nauhoitusmahdollisuus
Koko liikkuvan kuvan kirjo
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
Telkku.comin nauhoitusmahdollisuus
Viesti Kirjoittaja arttula »
Telkku.com on avannut TVkaistan tavoin mahdollisuuden "nauhoittaa" ohjelmia, ja katsella niitä jälkikäteen. Onko joku jo kokeillut tuota ? Miten toimii ja millainen on kuvanlaatu ?
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Re: Telkku.comin nauhoitusmahdollisuus
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Eikö tuo vastaa enemmän esim. Elisa Viihteeltä, eli ohjelmat pitää itse valita tallennettavaksi?
EDIT: Elisan palvelun nimi oikein.
EDIT: Elisan palvelun nimi oikein.
Viimeksi muokannut kallekilponen, 3.10.2012 klo 21.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Elisa Viihde!!!kallekilponen kirjoitti:Eikö tuo vastaa enemmän esim. ElisaTV:tä, eli ohjelmat pitää itse valita tallennettavaksi?

Mutta toi vaikuttaa ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta, mikäli se ei muunna tallenteita johonkin muotoon. Musta tuntuu vaan, että ton "tallennus on katsottavissa 15min jälkeen" aikana se tekee jotain sellaista...
-
No sepä se, ei noiden palveluiden nimistä enää pysy kärryillä…iPadi kirjoitti:Elisa Viihde!!!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Silti tuo ajatus käsin tallentamisesta tökkii TVKaistan vaivattomuuteen tottuneelle.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja nallemaija »
Ite en ainakaan oo vaihtamas TVKaistaa tommoseen missä pitää ite valita mitä tallentaa. TVKaista rulaa! 

-
TVKaistassa se mua ärsyttäisi, että pitäisi olla kokoajan siirtämässä tallenteita talteen, kun ne "häviävät" kahden viikon päästä. Varsinkin jos on tallennussääntöjä (niinkun mulla, useita kymmeniä) ja pitäisi olla kokoajan siirtämässä tallenteita koneelle, ei kiitos.
Onneksi on Elisa Viihde, ja tallenteeni säilyvät niin pitkään kun haluan
EDIT: Tosin välillä on tilanteita, jolloin tulee huomattua, että jätti jonkun mielenkiintoisen ohjelman tallentamatta. TVKaista auttaisi kylläkin tässä tilanteessa, tosin onneksi näitä tilanteita on minulla harvoin, ja sitäpaitsi uusinnat tulevat miljoona kertaa samasta ohjelmasta.![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Onneksi on Elisa Viihde, ja tallenteeni säilyvät niin pitkään kun haluan

EDIT: Tosin välillä on tilanteita, jolloin tulee huomattua, että jätti jonkun mielenkiintoisen ohjelman tallentamatta. TVKaista auttaisi kylläkin tässä tilanteessa, tosin onneksi näitä tilanteita on minulla harvoin, ja sitäpaitsi uusinnat tulevat miljoona kertaa samasta ohjelmasta.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viimeksi muokannut iPadi, 3.10.2012 klo 22.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kuukauden ne tallenteet TVKaistassa säilyvät.iPadi kirjoitti:TVKaistassa se mua ärsyttäisi, että pitäisi olla kokoajan siirtämässä tallenteita talteen, kun ne "häviävät" kahden viikon päästä. Varsinkin jos on tallennussääntöjä (niinkun mulla, useita kymmeniä) ja pitäisi olla kokoajan siirtämässä tallenteita koneelle, ei kiitos.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ja itse tosiaan toimin yleensä niin että etsin katsottavaa useimmiten vasta jälkikäteen. En ole tainnut etukäteen selvittää katsottavia ohjelmia varmaan enää vuoteen. Niin hyvin sitä on TVKaistaan tottunut talouden joka laitteessa.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viimeksi muokannut kallekilponen, 3.10.2012 klo 22.46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Liian vähän silti.kallekilponen kirjoitti:Kuukauden ne tallenteet TVKaistassa säilyvät.iPadi kirjoitti:TVKaistassa se mua ärsyttäisi, että pitäisi olla kokoajan siirtämässä tallenteita talteen, kun ne "häviävät" kahden viikon päästä. Varsinkin jos on tallennussääntöjä (niinkun mulla, useita kymmeniä) ja pitäisi olla kokoajan siirtämässä tallenteita koneelle, ei kiitos.
Keskustelua Telkku.comin nauhurista DVDPlazalla
-
Jokaisella on toki oma tapansa katsella noita sisältöjä. Itseä jäi vaan tuossa tavassasi ihmetyttämään miten tuo lataaminen on sen vaikeampaa kuin tallentaminen, varsinkin kun sitä ei tarvitse tehdä kuin kuukauden sisällä ohjelmasta. (Ja TVKaista sovelluksen voi laittaa tekemään sen automaattisesti esim sarjoista.)
-
Anna mulle 5TB:n kovalevy niin vaihdan TVKaistaan. Tila loppuisi kesken, jos kaikki ElisaViihteestä lataisin.kallekilponen kirjoitti:Jokaisella on toki oma tapansa katsella noita sisältöjä. Itseä jäi vaan tuossa tavassasi ihmetyttämään miten tuo lataaminen on sen vaikeampaa kuin tallentaminen, varsinkin kun sitä ei tarvitse tehdä kuin kuukauden sisällä ohjelmasta. (Ja TVKaista sovelluksen voi laittaa tekemään sen automaattisesti esim sarjoista.)
-
Viesti Kirjoittaja iHevimies »
TVKaista on ollut pitkään käytössä ja pääosin siihen tyytyväinen niin ei sitä helpolla vaihda toiseen vastaavaan tarjoajaan varsinkin kun on maksanut seuraavat puoli vuotta etukäteen.
Lataamista tulee harvemmin harrastettua - suoratoisto on oikeasti se tapa toimia. Viimeksi on varmaan pari kuukautta sitten tullut ladattua joku ohjelma Jos/kun telkku tms. toinen vastaava toimija pelaa selaimilla/iphonella/ipadilla/appletvllä niin sitten voisi harkita vaihtoa.
Lataamista tulee harvemmin harrastettua - suoratoisto on oikeasti se tapa toimia. Viimeksi on varmaan pari kuukautta sitten tullut ladattua joku ohjelma Jos/kun telkku tms. toinen vastaava toimija pelaa selaimilla/iphonella/ipadilla/appletvllä niin sitten voisi harkita vaihtoa.
-
Viesti Kirjoittaja jope86 »
Nyt kun tuo Telkun nauhuri on jo jonkin aikaa ollut, niin joku on varmasti jo kokeillut tuota.. niin onko se oikeasti hyvä? Onko parempi kuin Nettidigiboksi.fi? Tuo halvempi hinta houkuttelis.
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka