Ja ettei ketjun tarkoitus unohtuisi, nyt aamupalaa amerikkalaisittain..

Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Täytyypä muistaa lisätä se tuonne Apple-uskontunnustukseen:arttula kirjoitti:EIIIHHH !!!!![]()
Oikeesti hei ! Onkohan Suomen Apple -käyttäjäkunnassa yhtään, joka ei olisi jo kuullut, että tuomarilin isillä on Volvo ??
![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Miksi edes vaihdoit Noksuun?iDock kirjoitti:Hainpa tässä iP4S:n postista. Ja vaihdoin simin nokialaisesta iLuuriin. Synkkasin tavarat. Oikein fiksulta puhelimelta vaikuttaaEro silloiseen 3G:hen on aika huima. Ja taas muistaa, miten hyvin iLuurit toimivatkaan verrattuna Nokialaiseen
varmaan siksi, kun Nokia on hyvä?tuomaril kirjoitti:Miksi edes vaihdoit Noksuun?iDock kirjoitti:Hainpa tässä iP4S:n postista. Ja vaihdoin simin nokialaisesta iLuuriin. Synkkasin tavarat. Oikein fiksulta puhelimelta vaikuttaaEro silloiseen 3G:hen on aika huima. Ja taas muistaa, miten hyvin iLuurit toimivatkaan verrattuna Nokialaiseen
![]()
Lähetetty iPhone 5:lla. 8)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kaipasin kunnon qwertyä, joka E7:ssa onkin mainio. Mutta silti iPhone 4S hakkaa E7:n käytettävyydessä, jne. 20-3.tuomaril kirjoitti:Miksi edes vaihdoit Noksuun?iDock kirjoitti:Hainpa tässä iP4S:n postista. Ja vaihdoin simin nokialaisesta iLuuriin. Synkkasin tavarat. Oikein fiksulta puhelimelta vaikuttaaEro silloiseen 3G:hen on aika huima. Ja taas muistaa, miten hyvin iLuurit toimivatkaan verrattuna Nokialaiseen
![]()
Lähetetty iPhone 5:lla. 8)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Kroatiassa?amanita kirjoitti:Splitissä paatin siivousta, lepäilyä ja kamojen kokoamista lähtöä varten. Aina on kiva palata kotiin, vaikka reissu olisi ollut miten mukava tahansa.
Kyllä - kaikkihan muistaa aina tuomarilin...tuomaril kirjoitti:Kroatiassa?amanita kirjoitti:Splitissä paatin siivousta, lepäilyä ja kamojen kokoamista lähtöä varten. Aina on kiva palata kotiin, vaikka reissu olisi ollut miten mukava tahansa.![]()
![]()
![]()
![]()
Eräät olivat viime kesänä siellä Volvollaan. Tuskin kukaan muistaakaan?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
kuka se on?iDock kirjoitti: Kyllä - kaikkihan muistaa aina tuomarilin...
Tuomarilassa asuva iPhone 5:sen omistaja joka Macittaa yöt ja ajelee skoballa päivät. Siinä olennaisimmat.Citruuna kirjoitti:kuka se on?iDock kirjoitti: Kyllä - kaikkihan muistaa aina tuomarilin...
Viesti Kirjoittaja thoug »
Paitsi että asut Sunan puolellatuomaril kirjoitti:Tuomarilassa asuva iPhone 5:sen omistaja joka Macittaa yöt ja ajelee skoballa päivät. Siinä olennaisimmat.Citruuna kirjoitti:kuka se on?iDock kirjoitti: Kyllä - kaikkihan muistaa aina tuomarilin...
Se on Tuomarilaa!thoug kirjoitti:Paitsi että asut Sunan puolellatuomaril kirjoitti:Tuomarilassa asuva iPhone 5:sen omistaja joka Macittaa yöt ja ajelee skoballa päivät. Siinä olennaisimmat.Citruuna kirjoitti:kuka se on?iDock kirjoitti: Kyllä - kaikkihan muistaa aina tuomarilin...
Ja mitä hemmetin merkitystä sillä on? Minäkin olen asunut Turussa Varissuolla mutta myös Hannunniityssa ja Sirkkalankadulla, mutta entäs sitten? Ja olen asunut myös Espoossa Tapiolassa, Tampereella Pispalanharjulla ja Amurissa, Tukholmassa Farstassa, Helsingissä Kulosaaressa ja lisäksi muutama lyhytaikaisempi joita kaikkia en edes muista... mitä merkitystä näillä asuinpaikoilla muka on? Ei ainakaan mun elämä ole muuttunut huonommaksi tai paremmaksi asuinpaikan mukaantuomaril kirjoitti: Se on Tuomarilaa!Espoon (jostain) kartasta tarkistettu ennenkuin muutettiin tähän! Ennen asuttiin Tuomarilan ytimessä, Puistotiellä.
Sanoppasi asuvasi Suvelassa niin en usko että ihmiset kovin arvostaa sitä.Citruuna kirjoitti:Ja mitä hemmetin merkitystä sillä on? Minäkin olen asunut Turussa Varissuolla mutta myös Hannunniityssa ja Sirkkalankadulla, mutta entäs sitten? Ja olen asunut myös Espoossa Tapiolassa, Tampereella Pispalanharjulla ja Amurissa, Tukholmassa Farstassa, Helsingissä Kulosaaressa ja lisäksi muutama lyhytaikaisempi joita kaikkia en edes muista... mitä merkitystä näillä asuinpaikoilla muka on? Ei ainakaan mun elämä ole muuttunut huonommaksi tai paremmaksi asuinpaikan mukaantuomaril kirjoitti: Se on Tuomarilaa!Espoon (jostain) kartasta tarkistettu ennenkuin muutettiin tähän! Ennen asuttiin Tuomarilan ytimessä, Puistotiellä.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Verisuoni katkesi - päästä. Hyvää perjantaita. Taidan hakeutua saunaan tekemistelemään lämpöä kiukaaseen.tuomaril kirjoitti:... Sanoppasi asuvasi...
Minä asun omassa kotonassa.tuomaril kirjoitti:Sanoppasi asuvasi Suvelassa niin en usko että ihmiset kovin arvostaa sitä.Citruuna kirjoitti:Ja mitä hemmetin merkitystä sillä on? Minäkin olen asunut Turussa Varissuolla mutta myös Hannunniityssa ja Sirkkalankadulla, mutta entäs sitten? Ja olen asunut myös Espoossa Tapiolassa, Tampereella Pispalanharjulla ja Amurissa, Tukholmassa Farstassa, Helsingissä Kulosaaressa ja lisäksi muutama lyhytaikaisempi joita kaikkia en edes muista... mitä merkitystä näillä asuinpaikoilla muka on? Ei ainakaan mun elämä ole muuttunut huonommaksi tai paremmaksi asuinpaikan mukaantuomaril kirjoitti: Se on Tuomarilaa!Espoon (jostain) kartasta tarkistettu ennenkuin muutettiin tähän! Ennen asuttiin Tuomarilan ytimessä, Puistotiellä.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Yritätkö vihjailla jotain ?thoug kirjoitti:Lähinnä ehkä harmittaisi jos valitsisin itselleni nimimerkiksi Volvo ja ajaisin Audilla