Tuohan oli aikoinaan ihan pelleilyä ja täysin turhaa eikä todellisuudessakaan pantu käytäntöön koska noita päästettiin kyllä oikeasti laivaan. Sen jälkeen on ollut muissa autoissa oikeita palovaara tapauksia ja niiltä ei tietenkään ole kielletty mitään. Mielukuvat, juu see! Ei ne hevillä muutu vaikka maailma kyllä muuttuu mutta silmät kiinni niin kyllä usko pysyy!?Tauvo kirjoitti:Nykyäänhän ovat jo hoitaneet sen jälkikäsittelynkin, eli tuhkaamisen.

Oletteko muuten tietoisia siitä että esim. jenkeissä autoja on kutsuttu takaisin palovaaran takia mutta identtiset autot täällä EU-alueella eivät + että ne jotka on kutsuttu takaisin ei ole merkitty vakaviksi (eikä sanaakaan palovaarasta) jottei tulisi EU-alueella ongelmia. Politiikkaa eli tyhmiä höynäytetään. Takaisinkutsulistat kuuluisivat todellisuudessa olla paaaaljon pidemmät kuin nyt missä vain jotkut viitsivät ilmoittaa edes takaisinkutsuista (koska ei ole käytännössä pakko). Systeemit eivät todellisuudessa pelaa.
Vaarallisimmat autot ovat nämä "liian" vanhat millä Suomessa ajamme eli riittää että bensaletku irtoaa/haurastuu niin homma on helposti siinä. Olen ihmetellyt miksi ei huolloissa huomioida erikseen näitä vanhojen autojen ongelmia proaktiivisesti?