Eipä se itse puhelimen vaihto kestä kahta viikkoa. Siinä menee pari päivää. Puhelimen vaihto menee luultavasti näin:Anghorn kirjoitti:Jos liikkeessä todetaan vika, luuri lähtee reissuun ja Applelta tulee vaihtolaite tilalle. Voi mennä pari viikkoa. Eikä tosiaan ole sama luuri, vaan vastaava. Lainaluurin antaminen on ihan liikkeestä riippuvainen asia, uutta eivät hyllystä anna.tjarvine kirjoitti: Mitenkä Applella menee nämä korjaukset, että jos vie luurin liikkeeseen niin luuriko lähtee muutamaksi viikoksi reissuun ja saako vara luuria vai antaako ne suoraan uuden tilalle?
1. Viet puhelimen operaattorille, puhelin seisoo pahimmillaan viikon.
2. Puhelin saapuu huoltoon postitse, puhelin seisoo jonossa parista päivästä viikkoon
3. Puhelin todetaan vialliseksi, tilataan vaihtolaite.
4. Päivän/kahden päivän päästä uusi puhelin saapuu huoltoon.
5. Puhelin postilla takaisin operaattorille
6. Operaattori ilmoittaa että puhelin nuodettavissa.
Jos tämä kaikki menee alle kahteen viikkoon niin saa olla tyytyväinen. Pääsääntönä asioi aina ensisijaisesti huollon kanssa (MCare, SCF, Optima Service) niin puhelin ei seiso turhan panttina 80% ajasta. Vian toteaminen ja laitteiden käsittely kun vie sen max 30min aikaa kuitenkin.