Lisää hienoja hetkiä vaanmercury kirjoitti:Lajin kanssa tähän mennessä vietetyn ajan parhaat hetket olivat ehdottomasti tässä

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Lisää hienoja hetkiä vaanmercury kirjoitti:Lajin kanssa tähän mennessä vietetyn ajan parhaat hetket olivat ehdottomasti tässä
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Humpuukkia! Olen mallioppilas ATK:ssa......muista aineista en tiedä.hatey kirjoitti:^ Eli sinut erotettiin määräajaksi koulusta, kun olet rötväillyt, etkä totellut auktoriteetteja.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Osuva sanavalintahatey kirjoitti:Kävin manikyyrissä ja pedikyyrissä, nyt on jaljat pehmoiset kuin vauvan poski ja kädet on kuosissa. Kyllä lomailu on mukavaa.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Mikä seLatvastalaho kirjoitti:Torstaina noin klo 06:00 se tapahtuu ...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä ainakin hyppään tuohon aikaan lentokoneeseen, muusta en tiedä...apple_fani kirjoitti:Mikä seLatvastalaho kirjoitti:Torstaina noin klo 06:00 se tapahtuu ...![]()
![]()
Minne matka ja millä koneella?Macco kirjoitti:Minä ainakin hyppään tuohon aikaan lentokoneeseen, muusta en tiedä...apple_fani kirjoitti:Mikä seLatvastalaho kirjoitti:Torstaina noin klo 06:00 se tapahtuu ...![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Macco »
En minä tiedä. Enkä kerro.tuomaril kirjoitti:Minne matka ja millä koneella?Macco kirjoitti:Minä ainakin hyppään tuohon aikaan lentokoneeseen, muusta en tiedä...apple_fani kirjoitti:Mikä seLatvastalaho kirjoitti:Torstaina noin klo 06:00 se tapahtuu ...![]()
![]()
Veikkaisin, että lentokoneella... Ja niin ollen se on ihan se ja sama, mikä konetyyppi on kyseessä. Jokaisessa niistä istutaan turvavyöt kiinnitettynä nousun ja laskun ajan.tuomaril kirjoitti:Minne matka ja millä koneella?Macco kirjoitti:Minä ainakin hyppään tuohon aikaan lentokoneeseen, muusta en tiedä...apple_fani kirjoitti:Mikä seLatvastalaho kirjoitti:Torstaina noin klo 06:00 se tapahtuu ...![]()
![]()
Juurikin näin. Kun niissä on riittävästi istunut, kaikki tuntuvat lopulta samoilta.hatey kirjoitti:^Samanlaisia tylsiä beigellä muovilla sisäpinnoitettuja alumiinipötköjä, joissa istutaan polvet suussa.
Höpöhöpö. Mitä isompi, sitä parempi. En nyt kuitenkaan tarkoita mitään Venäläistä jättimäistä rahtikonetta.hatey kirjoitti:^Samanlaisia tylsiä beigellä muovilla sisäpinnoitettuja alumiinipötköjä, joissa istutaan polvet suussa.
Miten se on muka erilaista tai parempaa ? Lähes 10 vuoden ajan lentelin viikoittain niin pienillä potkuriräpistimillä, yksityissuihkareilla, kuin isoilla matkustajakoneillakin. Voin kertoa, että noista erottuivat edukseen vain yksityissuihkarit. Eli isompi ei todellakaan ole parempi.tuomaril kirjoitti:Höpöhöpö. Mitä isompi, sitä parempi. En nyt kuitenkaan tarkoita mitään Venäläistä jättimäistä rahtikonetta.hatey kirjoitti:^Samanlaisia tylsiä beigellä muovilla sisäpinnoitettuja alumiinipötköjä, joissa istutaan polvet suussa.
Minä olen eläessäni nähnyt noita alumiinipötköjä sisältä ja päältä ja crew only -osastoilta enämpi, mitä osaat kuvitella. Ja ne kaikki on samanlaisia natisevia muoviöklötyksiä sisäpuolelta.tuomaril kirjoitti:Höpöhöpö. Mitä isompi, sitä parempi. En nyt kuitenkaan tarkoita mitään Venäläistä jättimäistä rahtikonetta.hatey kirjoitti:^Samanlaisia tylsiä beigellä muovilla sisäpinnoitettuja alumiinipötköjä, joissa istutaan polvet suussa.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jos olisit nainen, niin toisessa asiayhteydessä vielä ymmärtäisin mielipiteesi, mutta että lentämisessä?! Mitä "parempaa" on kököttää polvet suussa jossain hikisessä alumiiniputkessa? Yhtä kärsimystä se on alusta loppuun koneen merkistä riippumatta.tuomaril kirjoitti: Mitä isompi, sitä parempi.
Isompi on hienompi.KunkkuJ kirjoitti:Jos olisit nainen, niin toisessa asiayhteydessä vielä ymmärtäisin mielipiteesi, mutta että lentämisessä?! Mitä "parempaa" on kököttää polvet suussa jossain hikisessä alumiiniputkessa? Yhtä kärsimystä se on alusta loppuun koneen merkistä riippumatta.tuomaril kirjoitti: Mitä isompi, sitä parempi.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Nuissa pötkylöissä tuli istuskeltua mahdottomia määriä. Ennätykseni oli 4x pallon ympäri yhden kuukauden aikana. Tyhmää touhua näin jälkikäteen ajatellen, vaikka silloin oli mukamas tärkeääkin.hatey kirjoitti:^ Laajarungossa istua 12 tuntia polvet suussa keskipaikoilla, kun ei edes voi katsoa ikkunasta ulos.....
Onhan niissä viihdykkeenä se viihdejärjestelmä.hatey kirjoitti:^ Laajarungossa istua 12 tuntia polvet suussa keskipaikoilla, kun ei edes voi katsoa ikkunasta ulos.....