Noo mä oon tällanen hiljaisuutta ja rauhaa rakastava, räjähdysherkkä ja muutenkin ihan mahdoton, ihanaksikin joku joskus haukkuuHanttapuli kirjoitti:Et kai vain kuulu näihin aiemmin mainittuihin radikaaleihin???
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Noo mä oon tällanen hiljaisuutta ja rauhaa rakastava, räjähdysherkkä ja muutenkin ihan mahdoton, ihanaksikin joku joskus haukkuuHanttapuli kirjoitti:Et kai vain kuulu näihin aiemmin mainittuihin radikaaleihin???
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Eli ainakin yksi ei radikaali hämeenlinnalainen. Phiuhh.Anniel kirjoitti:Noo mä oon tällanen hiljaisuutta ja rauhaa rakastava, räjähdysherkkä ja muutenkin ihan mahdoton, ihanaksikin joku joskus haukkuuHanttapuli kirjoitti:Et kai vain kuulu näihin aiemmin mainittuihin radikaaleihin???Tiedä sitten tuosta radikaaliudesta...
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Kolusin toukokuussa Länsi-Rannikkoa pitkin Haaparantaan asti. Eka kerta matkailuautolla; ajettavuus aivan riittävä, varustelu enemmänkin kuin riittävä. Hiton kiva vempele. Kiertelin pikkuteitä, psysähdyin safkan tekoon kun siltä tuntu. Joskus landasin (se tosiaan tuntui moottoroidulta kuivanmaan purjeveneeltä) aikaisemmin, toisinaan krusailin menemään aamuyöhön.Hanttapuli kirjoitti:[…]Yllättävän mukavaa oli ajella pyörillä kulkevalla "loistohotellilla". Ei auttanut yhtään retkeily-/matkailuauto-kuumeeseen
Kyllä semmosilla laitteilla vois enemmänkin reissata. Saa nähdä mitä tässä keksii ennen ensi kesää.jjpeltola kirjoitti:Kolusin toukokuussa Länsi-Rannikkoa pitkin Haaparantaan asti. Eka kerta matkailuautolla; ajettavuus aivan riittävä, varustelu enemmänkin kuin riittävä. Hiton kiva vempele. Kiertelin pikkuteitä, psysähdyin safkan tekoon kun siltä tuntu. Joskus landasin (se tosiaan tuntui moottoroidulta kuivanmaan purjeveneeltä) aikaisemmin, toisinaan krusailin menemään aamuyöhön.Hanttapuli kirjoitti:[…]Yllättävän mukavaa oli ajella pyörillä kulkevalla "loistohotellilla". Ei auttanut yhtään retkeily-/matkailuauto-kuumeeseen
Kalliitahan ne satunnaiseen käyttöön ovat, mutta vuokrahinnat viikkoa kohti 500 eurosta ylöspäin.
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Sittenkun olet ostanut sen matkailuauton, niin mä voisin kyllä vuokrata sitä.Hanttapuli kirjoitti:Kyllä semmosilla laitteilla vois enemmänkin reissata. Saa nähdä mitä tässä keksii ennen ensi kesää.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Olin siellä joskus 1980-luvun lopulla töissä.Erño kirjoitti:4.11. Äänekoskelle. Missä se on?
Ei taida rahkeet riittää matkailuautoon. Varsinkaan, kun se pitäis olla ainoana se auto. Jotain tämäntyylistä ehkä:jjpeltola kirjoitti:Sittenkun olet ostanut sen matkailuauton, niin mä voisin kyllä vuokrata sitä.Hanttapuli kirjoitti:Kyllä semmosilla laitteilla vois enemmänkin reissata. Saa nähdä mitä tässä keksii ennen ensi kesää.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja arttula »
MUAAAHHHAAAHHHH !!!!!KunkkuJ kirjoitti:Parkissa Muurmanskin tiellä eilen. Pysähdyksen syynä bensan loppuminen kirjaimellisesti keskellä ei mitään.
Entä sitten, vaikka en uskallakaan ?! Eipähän jää tien päälle ilman bensaa. Eikä satu mitään muutakaan. Turvallisuus on elämäni peruskivi.KunkkuJ kirjoitti:Itte olet tyttömäinen! Mikä sinä sitä paitsi olet arvostelemaan, kun et itse uskalla poiketa minnekään kodin ja työpaikan väliseltä reitiltä!
Sinä taidat olla synonyymi mökkihöperölle.arttula kirjoitti:Entä sitten, vaikka en uskallakaan ?! Eipähän jää tien päälle ilman bensaa. Eikä satu mitään muutakaan. Turvallisuus on elämäni peruskivi.
Näin se homma toimii. Lisää vaan tien päälykuvia.KunkkuJ kirjoitti:Vielä yksi kuva tien päältä, vaikka ne todennäköisesti jo lähes kaikkia kyllästyttävät. Tuossa pari metriä moottoripyörän edessä on päällysteen alta noussut esiin kanto. Liikenne on rouhinut siitä jo pääosan ja loppukin tasoittuu aikaa myöten. Tien toisella puolella päällysteen alta on paljastunut ratapölkkyjä, jotka on ladottu tukevoittamaan tien pintaa pehmeän pohjan kohdalla. Eli näin on tehty tiet naapurissa entisinä aikoina. Nähtävästi puskukone on työntänyt enimmän humuskerroksen sivuun ja saman tien asvalttikoneet ovat pyyhkäisseet komean pinnan uudelle valtatielle.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tahtoo kanssa!Hanttapuli kirjoitti:Näin se homma toimii. Lisää vaan tien päälykuvia.KunkkuJ kirjoitti:Vielä yksi kuva tien päältä, vaikka ne todennäköisesti jo lähes kaikkia kyllästyttävät. Tuossa pari metriä moottoripyörän edessä on päällysteen alta noussut esiin kanto. Liikenne on rouhinut siitä jo pääosan ja loppukin tasoittuu aikaa myöten. Tien toisella puolella päällysteen alta on paljastunut ratapölkkyjä, jotka on ladottu tukevoittamaan tien pintaa pehmeän pohjan kohdalla. Eli näin on tehty tiet naapurissa entisinä aikoina. Nähtävästi puskukone on työntänyt enimmän humuskerroksen sivuun ja saman tien asvalttikoneet ovat pyyhkäisseet komean pinnan uudelle valtatielle.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja masa »
Nukkua ? Eikö niihin muihin paikkoihin juurikin mennä ei-nukkumaan ?KunkkuJ kirjoitti:Ei kai hotelli koskaan voi olla hyvä valinta? Sehän on vain hätäratkaisu tilanteessa, jossa ei ole muuta paikkaa nukkua.
Ei. Vain kaltaisesi siveettömät riettailijat ajattelevat noin.arttula kirjoitti: Eikö niihin muihin paikkoihin juurikin mennä ei-nukkumaan ?
Viesti Kirjoittaja arisel »
1 yö Eilat – 1 yö Petra – 1 yö Amman – 1 yö Tiberias – 2 yötä Jerusalem – 1 yö Kuollutmeri