Hompun sinkkuketju
-
Re: Hompun sinkkuketju
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Komppaan, jotenkin tuntuu liian tunkeilevalta. Toisaalta voisihan sitä yrittää...Peitsamo kirjoitti: Miehenä en pistä pahitteeksi mikäli joku naikkonen kysyisi kahville, mutta kun yritän astua naisen saappaisiin vastaavassa tilanteessa, kun joku ukko ehdottelee selvin päin kauppaostoksilla Robert's kohviin menemistä, niin luultavasti juoksisin karkuun ja etsisin lähimmän vartijan. Ei noin vain voi tehdä
Onko pippurisumut vielä luvanvaraisia suomessa? Osais laittaa suojalasit päähän ennen kuin yrittää
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ovat luvanvaraisia, mutta kyllä niitä löytyy tuolta tallaajien taskuista ja käsilaukuista. Pahinta on se, että iso osa sumutteista on CCCP-leimalla.redhat kirjoitti:Komppaan, jotenkin tuntuu liian tunkeilevalta. Toisaalta voisihan sitä yrittää...Peitsamo kirjoitti: Miehenä en pistä pahitteeksi mikäli joku naikkonen kysyisi kahville, mutta kun yritän astua naisen saappaisiin vastaavassa tilanteessa, kun joku ukko ehdottelee selvin päin kauppaostoksilla Robert's kohviin menemistä, niin luultavasti juoksisin karkuun ja etsisin lähimmän vartijan. Ei noin vain voi tehdä
Onko pippurisumut vielä luvanvaraisia suomessa? Osais laittaa suojalasit päähän ennen kuin yrittää
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja _marge_ »

-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Miksi et itse lähestyisi ? Muut miehet seurassasi karkottavat varmasti turpiin saamisen pelossa. Ja naisseura henkisen turpiin saannin pelossa._marge_ kirjoitti:Lähestyttekö naista joka on miesseurassa? Itselläni on enemmän miespuolisia kavereita ja uskon että tämäkin on "osasyyllinen" miksi miehet eivät lähesty. Pitääköhän mun hommaa eka lisää tyttöystäviä ja sitten vasta katella uusin silmin miesystäviä
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »

-
Okei, lupaan ens kerralla sitten olla se lähestyjäarttula kirjoitti:Miksi et itse lähestyisi ? Muut miehet seurassasi karkottavat varmasti turpiin saamisen pelossa. Ja naisseura henkisen turpiin saannin pelossa._marge_ kirjoitti:Lähestyttekö naista joka on miesseurassa? Itselläni on enemmän miespuolisia kavereita ja uskon että tämäkin on "osasyyllinen" miksi miehet eivät lähesty. Pitääköhän mun hommaa eka lisää tyttöystäviä ja sitten vasta katella uusin silmin miesystäviä

-
-
Miehet hei, koittakaa nyt päättää! Miten mun nyt sit kannattais lähestyä teitä kakslahkeisia? Kertokaapas nyt.Peitsamo kirjoitti:Ei kannata olla sitten liian aloitteellinen! Monet kaksilahkeiset kokevat voimakastahtoiset ja aloiteelliset naiset liian haasteellisiksi. Eivät kaikki, mutta osa ettei asiat vain menisi liian helpoksi!
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Suudelmalla._marge_ kirjoitti:Miehet hei, koittakaa nyt päättää! Miten mun nyt sit kannattais lähestyä teitä kakslahkeisia? Kertokaapas nyt.Peitsamo kirjoitti:Ei kannata olla sitten liian aloitteellinen! Monet kaksilahkeiset kokevat voimakastahtoiset ja aloiteelliset naiset liian haasteellisiksi. Eivät kaikki, mutta osa ettei asiat vain menisi liian helpoksi!
-
Uskon vahvasti sovellettuun ajopuuteoriaan!
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mutta eikös sinulla ollut tapana kaikkiin ystävällisyyksiin tms tiuskia epäkohteliaasti "ei kiitos"Jamac kirjoitti:Suudelmalla._marge_ kirjoitti:Miehet hei, koittakaa nyt päättää! Miten mun nyt sit kannattais lähestyä teitä kakslahkeisia? Kertokaapas nyt.Peitsamo kirjoitti:Ei kannata olla sitten liian aloitteellinen! Monet kaksilahkeiset kokevat voimakastahtoiset ja aloiteelliset naiset liian haasteellisiksi. Eivät kaikki, mutta osa ettei asiat vain menisi liian helpoksi!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Voin antaa puhelinnumeroni._marge_ kirjoitti:Miehet hei, koittakaa nyt päättää! Miten mun nyt sit kannattais lähestyä teitä kakslahkeisia? Kertokaapas nyt.Peitsamo kirjoitti:Ei kannata olla sitten liian aloitteellinen! Monet kaksilahkeiset kokevat voimakastahtoiset ja aloiteelliset naiset liian haasteellisiksi. Eivät kaikki, mutta osa ettei asiat vain menisi liian helpoksi!
-
Ihan eri juttu...hatey kirjoitti:Mutta eikös sinulla ollut tapana kaikkiin ystävällisyyksiin tms tiuskia epäkohteliaasti "ei kiitos"Jamac kirjoitti:Suudelmalla._marge_ kirjoitti:Miehet hei, koittakaa nyt päättää! Miten mun nyt sit kannattais lähestyä teitä kakslahkeisia? Kertokaapas nyt.Peitsamo kirjoitti:Ei kannata olla sitten liian aloitteellinen! Monet kaksilahkeiset kokevat voimakastahtoiset ja aloiteelliset naiset liian haasteellisiksi. Eivät kaikki, mutta osa ettei asiat vain menisi liian helpoksi!
-
-
Muuten voisin ottaakin, mutta mä taidan olla ihan liian vanha sun ikäselle nuorelle miehelleAnghorn kirjoitti:Voin antaa puhelinnumeroni.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Ylläpitäjä
Numerohan se vaan on._marge_ kirjoitti:Muuten voisin ottaakin, mutta mä taidan olla ihan liian vanha sun ikäselle nuorelle miehelleAnghorn kirjoitti:Voin antaa puhelinnumeroni.Vaikka näytänki nuoremmalta ku oikeesti oon tai niin ne kaikki väittää

Huomaa kaksoismerkitys.
-
Totta tuokin, eihän numerosta mitään haittaa oleAnghorn kirjoitti:Numerohan se vaan on._marge_ kirjoitti:Muuten voisin ottaakin, mutta mä taidan olla ihan liian vanha sun ikäselle nuorelle miehelleAnghorn kirjoitti:Voin antaa puhelinnumeroni.Vaikka näytänki nuoremmalta ku oikeesti oon tai niin ne kaikki väittää
![]()
Huomaa kaksoismerkitys.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Ylläpitäjä
No sehän vaan passaa!_marge_ kirjoitti:Totta tuokin, eihän numerosta mitään haittaa oleAnghorn kirjoitti:Numerohan se vaan on._marge_ kirjoitti:Muuten voisin ottaakin, mutta mä taidan olla ihan liian vanha sun ikäselle nuorelle miehelleAnghorn kirjoitti:Voin antaa puhelinnumeroni.Vaikka näytänki nuoremmalta ku oikeesti oon tai niin ne kaikki väittää
![]()
Huomaa kaksoismerkitys.Käydään vaikka kahvilla, jos joskus täälläpäin liikut. Onhan se ihan kiva tavata homppulaisia ja uusia tuttavuuksia.
-
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »

Persona non Grata
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »

Sit kun viel itsekin uskaltais tehdä jotain, tai edes yrittää.. 8)
Persona non Grata
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Mihin sitä naista tarvii kun on terveet kädet?Skyline^ kirjoitti:Juurikin näin, kiitoksia Ama-neidolle rautalanka versiosta..![]()
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
eihän sitä poikaset tiedä...Kain kirjoitti:Mihin sitä naista tarvii kun on terveet kädet?Skyline^ kirjoitti:Juurikin näin, kiitoksia Ama-neidolle rautalanka versiosta..![]()
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Ruoanlaittoon, tiskaukseen, pyykinpesuun. Noin alkajaisiksi.Kain kirjoitti:Mihin sitä naista tarvii kun on terveet kädet?Skyline^ kirjoitti:Juurikin näin, kiitoksia Ama-neidolle rautalanka versiosta..![]()
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka