Mulla on yksi homma, jonka teen vuosittain. Tekstiaineisto on nätisti sarakkeisiin järjestettyä kyllä, mutta sarakkeet eivät ole haluamassani järjestyksessä ja osa sarakkeista pitäisi poistaa. Ennen tein sen TeXturilla, joka osasi nätisti valita pystysarakkeen, jonka voi sitten joko vetämällä siirtää toiseen kohtaan tai deletellä poistaa. Mutta eipä näytä onnistuvan enää Mountain Lionin TeXturilla. Aineistoon teen aika paljon muutoksia Etsi/Korvaa-toiminnolla Pagesissa.
Pages osaa kyllä valita sarakkeet, mutta ei niille mitään tunnu voivan tehdä.
Onko joku muu teksturi joka sen osaa?
TeXturin sarakkeet
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
TeXturin sarakkeet
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Re: TeXturin sarakkeet
Viesti Kirjoittaja tkt »
Minusta ainakin lohkon/sarakkeen aktivoiminen ja poisto onnistuu TextEditillä. Siirtämistä en ole kokeillut koskaan aikaisemmin, joten en osaa arvioida miten se on aikaisemmin toiminut. Nyt hiirellä ei pysty tarttumaan aktvoidusta lohkosta.
Jos sarakkeet ovat tabulaattorimerkillä eroteltuja/eroteltavissa, niin itse olen käyttänyt taulukkolaskinta sarakkeiden järjestelyssä.
--Ari
PS. Snow Leopardillakaan en onnistunut sarakkeen siirrossa. Toimii samalla tavalla sekä SL:ssä että ML:ssä.
Jos sarakkeet ovat tabulaattorimerkillä eroteltuja/eroteltavissa, niin itse olen käyttänyt taulukkolaskinta sarakkeiden järjestelyssä.
--Ari
PS. Snow Leopardillakaan en onnistunut sarakkeen siirrossa. Toimii samalla tavalla sekä SL:ssä että ML:ssä.
Viimeksi muokannut tkt, 17.10.2012 klo 20.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Höh, nyt kun uudestaan kokeilin, nyt toimii. Mikähän oli, ettei edellinen testi onnistunut. Nyt homma menee taas kuten ennen.
Sen verran ehdin kokeilla LibreOfficea, että silläkin onnistuu, mutta muuten kokemusta kuvaa hyvin sen ikonin ulkoasu...
Sen verran ehdin kokeilla LibreOfficea, että silläkin onnistuu, mutta muuten kokemusta kuvaa hyvin sen ikonin ulkoasu...
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja jpq »
Ei ole eka softa mäkissä joka toimii resetin jälkeen esim. ihan toisin. ja tais sekin mitä muistelen olla Applen omaa tuotantoa muistelen Iwork paketista joku luultavasti Numbers,tai Pages. Numbers varmaan koska sitä lähinnä siitä käytän.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka