^ Upea. Toi keltainen on aika pirtee.Hanttapuli kirjoitti:Oi, kun söpö:
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/vw-s ... umaasturia
Voisin hyvinkin nähdä itseni tuollaisen omistajana.
Okei, nyt tuntuu että ehkä väärä ketju sittenkin...
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
^ Upea. Toi keltainen on aika pirtee.Hanttapuli kirjoitti:Oi, kun söpö:
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Hummer se olla pitää 8)Anghorn kirjoitti:^ Upea. Toi keltainen on aika pirtee.Hanttapuli kirjoitti:Oi, kun söpö:
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Aivan oikea ketju tuollaisesta haaveiluunAnghorn kirjoitti:^ Upea. Toi keltainen on aika pirtee.Hanttapuli kirjoitti:Oi, kun söpö:
Viesti Kirjoittaja khalima »
Kyse ei ole kiireestä. Ehdin kyllä kahvini juoda myös ihan rauhassa, mutta siitä on tullut minulle tapa. Tuo mukavan lisän välillä niin tylsislle tieosuuksille.KunkkuJ kirjoitti:Jotain on kyllä elämässä tosi pahasti persiillään, jos kahvi on juotava autoa ajaessa. Kannattaisi ehkä pysähtyä, viettää hiljainen hetki ja miettiä, mihin on sellainen kiire, ettei edes kahvitauon ajaksi voi pysähtyä.khalima kirjoitti:Oikealla voi naattia kahvista ja vasuri hoitaa ajotehtävät.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Eli moottoripyöräily saa olla askeettista ja vintagepyörällä pääsee eteenpäin, mutta autoilun pitää kuitenkin olla luksusta? Kohtahan ei tarvitse itse enään ajaa ollenkaan, kun kaikki hoituu automaattisesti ja voi vain istuskella takapenkillä.hatey kirjoitti: Miksi autoilun pitäisi olla askeettista?
Viesti Kirjoittaja theinonen »
khalima kirjoitti: Itsellä on pitkät sormet, joten viiksi on aivan sopivan matkan päässä, joten omalla kohdalla auton operointi onnistuu hyvin helposti yhdellä kädellä.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Tuo on kieltämättä söpö ja sopisi kai minullekkin, mutta autovero tekee tuostakin järjettömän. Tiedä sitten miten citymaasturi sopii pellolla ajamiseen ja talvisiin aamuihin kun ei ole teitä aurattu.Anghorn kirjoitti:http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/vw-s ... umaasturia. Voisin hyvinkin nähdä itseni tuollaisen omistajana.
Hmm. Tuon oppii kyllä, jos on jakeluhommissa. Se taito unohtuu kyllä nopeasti ja varmasti. Minulla on sormet taas kuin hk:n siniset. Autolla ajoa ei estä, mutta älyluurien käyttämistä estää.theinonen kirjoitti:Manuaalivaihteisella autollakin pystyy aivan helposti pitämään sämpylää toisessa kädessä ja mehutölkkiä toisessa, sekä ajamaan kaupungissa muun liikenteen mukana. Aina olen saanut vaihteet vaihdettua ja pyörätkin kääntymään sinne oikeaan suuntaan, eikä ole koskaan eväät jääneet syömättä.khalima kirjoitti: Itsellä on pitkät sormet, joten viiksi on aivan sopivan matkan päässä, joten omalla kohdalla auton operointi onnistuu hyvin helposti yhdellä kädellä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Vasen jalka lepää, oikea kaasuttaa ja keskimmäinen vetää viikseen.khalima kirjoitti:Oikealla voi naattia kahvista ja vasuri hoitaa ajotehtävät. Pyyhkijät toimii automaatilla ja vilkun saa kyllä päälle pelkällä sormenpäällä.eli viikseen ei edes tarvi juuri koskea. Hipaista ylös tai alas riippuen mihin suuntaan aikoo kääntyä.
Viesti Kirjoittaja khalima »
Automaatilla on kaikki mahdollistaLare kirjoitti:Vasen jalka lepää, oikea kaasuttaa ja keskimmäinen vetää viikseen.khalima kirjoitti:Oikealla voi naattia kahvista ja vasuri hoitaa ajotehtävät. Pyyhkijät toimii automaatilla ja vilkun saa kyllä päälle pelkällä sormenpäällä.eli viikseen ei edes tarvi juuri koskea. Hipaista ylös tai alas riippuen mihin suuntaan aikoo kääntyä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
En käytä vintagemopoa jokapäiväiseen liikennöintiin, autoa käytän. Siinä on jonkinmoinen ero käytössä. Jokapäiväinen käyttökampe on oltava helppo ja vaivaton.theinonen kirjoitti:Eli moottoripyöräily saa olla askeettista ja vintagepyörällä pääsee eteenpäin, mutta autoilun pitää kuitenkin olla luksusta? Kohtahan ei tarvitse itse enään ajaa ollenkaan, kun kaikki hoituu automaattisesti ja voi vain istuskella takapenkillä.hatey kirjoitti: Miksi autoilun pitäisi olla askeettista?
Varmaan onnistuu, lisäksihän tuossa onnistuu steppailemaan urkuharmonin polkimillakin samaan aikaan, huutaakin varmaan onnistuu ja työntää pään ulos ikkunasta. Muta eihän se nyt mukavaa ja vaivatonta ole kaikkia asioita yhtäaikaa tehdä. Olisi kyllä mukavaa katsoa kun sämpyläkädellä muhjuaa sen juusto-makkara sämpylän vaihdekeppiin ja mehut tulee syliin, kun joutuu rattia kääntämään sillä mehutölkillä.theinonen kirjoitti:
Manuaalivaihteisella autollakin pystyy aivan helposti pitämään sämpylää toisessa kädessä ja mehutölkkiä toisessa, sekä ajamaan kaupungissa muun liikenteen mukana. Aina olen saanut vaihteet vaihdettua ja pyörätkin kääntymään sinne oikeaan suuntaan, eikä ole koskaan eväät jääneet syömättä.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ei pidä olla tumpelo ja levittää kaikkia eväitä pitkin autoa. Se sämpylä voi olla esimerkiksi suussa kun vaihdat vaihdetta, mutta puraisua ei saa tehdähatey kirjoitti:Varmaan onnistuu, lisäksihän tuossa onnistuu steppailemaan urkuharmonin polkimillakin samaan aikaan, huutaakin varmaan onnistuu ja työntää pään ulos ikkunasta. Muta eihän se nyt mukavaa ja vaivatonta ole kaikkia asioita yhtäaikaa tehdä. Olisi kyllä mukavaa katsoa kun sämpyläkädellä muhjuaa sen juusto-makkara sämpylän vaihdekeppiin ja mehut tulee syliin, kun joutuu rattia kääntämään sillä mehutölkillä.
Olen ajanut. En menisi suoralta kädeltä tuomitsemaan. Riippuu ajomieltymyksistä, tottumuksista ja ehkä jostain muustakin, miten sen kokee. Toiset tykkää, toiset ei.M.P.T kirjoitti:Automaatti moottoripyörässä? Hmm. Kuvitellaan joku CB900 honda ja siihen automaatti. Tuollaisessa sellainen voisikin toimia, mutta kyllä minä tahdon varvasta heiluttaa kun sellainen toistaiseksi vielä on. Pitäisi muuten joskus testata jotain automaatti prätkää ihan mielenkiinnosta.
Viesti Kirjoittaja arisel »
No vähän tämmöinen käsitys mulla on ollutkin...KunkkuJ kirjoitti:Moottoripyörällä taas kukaan järkevästi ajatteleva ihminen tuskin ajaakaan.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Poikkeus vahvistaa säännön, koska minä olen järkevä. Siitä on minulla kolmen psynkiantrin lausunto, sekä viranomaistutkinnassa on järkevyyteni todennettu useaan.arisel kirjoitti:No vähän tämmöinen käsitys mulla on ollutkin...KunkkuJ kirjoitti:Moottoripyörällä taas kukaan järkevästi ajatteleva ihminen tuskin ajaakaan.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Molemmista persoonistani on myönteinen lausunto.hatey kirjoitti:Poikkeus vahvistaa säännön, koska minä olen järkevä. Siitä on minulla kolmen psynkiantrin lausunto, sekä viranomaistutkinnassa on järkevyyteni todennettu useaan.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Nouki pösö.Hanttapuli kirjoitti:Oi, kun söpö
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Ps. oli`shit startannu vaihrepäällänsä ni osit saanuu fiiun kotiis.redhat kirjoitti:Tulipa taas tänään todettua Italialaisten autojen laatu.
Ajelin keskustasta Mannerheimintietä Alppilaan päin, kun Ducatosta katkes kytkinvaijeri oopperan kulmilla.
Ei menny enää vaihteet silmään ja ja jos voimalla yritti niin vaihdelaatikosta kuului ikäviä ääniä.
Auto jäi vasemmalle kaistalle keskelle ajorataa ja laitoin hätävilkut päälle. 15 sekuntia myöhemmin sattui seriffit siviili-Transporterilla ajamaan vierelle ja kysyivät että onko auto kaput. Sanoin että ei mee vaihteet päälle niin tarjoutuivat työntämään. Meikä istu ratin takana ja kolme poliisia työnsi vauhtia
Ducato jatkoi matkaa hinausauton kyydillä.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Mitä sillä rikkinäisellä Ducatolla kotona olisi tehnyt?Leader dog kirjoitti:
Ps. oli`shit startannu vaihrepäällänsä ni osit saanuu fiiun kotiis.
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Määkin kävin. Pari tuntia sitten. Oli pikkaisen varovasti edettävä.Leader dog kirjoitti:Menkääs ny gummien vaihtoon siellä, ettei pelli mää ruttuu![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja redhat »
Enpä mitään, työaikana ajelin ja pomo tilasi Hertzistä vuokra-auton jonka hain saman tien.Jussi68 kirjoitti:Mitä sillä rikkinäisellä Ducatolla kotona olisi tehnyt?Leader dog kirjoitti:
Ps. oli`shit startannu vaihrepäällänsä ni osit saanuu fiiun kotiis.
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »