Elikkä kyseessä on vanhahko MacBook Pro kun se on hankittu 2006 tai 2007 mutta toiminut tähän mennessä tosi mukavasti. Noh... Viime kesänä sitten se vanha käyttis, Tiger alko herjailla et kaikki on vanhaa ja päivitä yms...
No päivitin Tigerin koneen mukana saatuun Leopardin ilmaisversioon, kunhan olin vähän hankkinut lisätietoa asentamisesta. Asentamisen suhteen kaikki meni hyvin, mitään ei hävinnyt ja sain netin toimimaan taas ajantasaisesti. Leopardi kaatuileekin juuri niinkuin on luvattu!!

Ongelmia alkoi kuitenkin ilmetä sitten media toiston puolella, kun I Tunes ei ole sen jälkeen toiminut, vaan ilmoittaa tarvitsevansa päivitetyn Quick Timen, jota en kuitenkaan ole halunnut ostaa, koska en haluaisi. Löytyisikö joltain tähän joku kiva ratkaisu?
Toinen ongelma liittyy varmaankin samaan, mutta ilmenee erilailla. Elikkä nämä netti-tv:t ei toimi. Tarkoitan nyt esim. Ruutua ja Katsomoa. Olen yrittänyt asentaa Flashia ja Silverlightia mutta vaikka kone ne asentaakin niin ne ei tavallaan tule käyttöön asti, ainakaan tuo Silverlight.
Eli missä mättää? Onko mun mäkki-kulta tullu tiensä päähän?