-4 ei ole mitään. Kun minä olin nuori, niin........tuomaril kirjoitti: Useimmiten, tosin tänään en, koska oli -4 aamulla.

Viesti Kirjoittaja vinouma »
-4 ei ole mitään. Kun minä olin nuori, niin........tuomaril kirjoitti: Useimmiten, tosin tänään en, koska oli -4 aamulla.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
U-juna.iDock kirjoitti:Millä sitten menet? Isi vie?tuomaril kirjoitti:Useimmiten, tosin tänään en, koska oli -4 aamulla.Erño kirjoitti:Ja ajat tyttömopolla ne? Hyistna. :0
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Niin mitä? No, ei sen väliä, en uskoisi kuitenkaan. Mutta kun minä olin nuori, melkein joka aamu, siis talviaikaan, oli -40c pakkasta ja kouluun mentiin reippaasti hiihtäen. Umpihangessa ei onneksi tarvinut pohruta, kun sudet ja karhut olivat talloneet polun tiiviiksi.vinouma kirjoitti:-4 ei ole mitään. Kun minä olin nuori, niin........tuomaril kirjoitti: Useimmiten, tosin tänään en, koska oli -4 aamulla.
Ei käy kateeksi.KunkkuJ kirjoitti:Niin mitä? No, ei sen väliä, en uskoisi kuitenkaan. Mutta kun minä olin nuori, melkein joka aamu, siis talviaikaan, oli -40c pakkasta ja kouluun mentiin reippaasti hiihtäen. Umpihangessa ei onneksi tarvinut pohruta, kun sudet ja karhut olivat talloneet polun tiiviiksi.vinouma kirjoitti:-4 ei ole mitään. Kun minä olin nuori, niin........tuomaril kirjoitti: Useimmiten, tosin tänään en, koska oli -4 aamulla.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Joo joo. Anna kun arvaan; koulumatkasikin oli yli 20km?KunkkuJ kirjoitti:Mutta kun minä olin nuori, melkein joka aamu, siis talviaikaan, oli -40c pakkasta ja kouluun mentiin reippaasti hiihtäen.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ennen koulumatkat olivat vähintään tuon... ja ylämäkeä kumpaankin suuntaanvinouma kirjoitti:Joo joo. Anna kun arvaan; koulumatkasikin oli yli 20km?KunkkuJ kirjoitti:Mutta kun minä olin nuori, melkein joka aamu, siis talviaikaan, oli -40c pakkasta ja kouluun mentiin reippaasti hiihtäen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Oletko koskaan ajanut 30 asteen pakkasilla? Tuo -4°C ei ole mitään.tuomaril kirjoitti:Useimmiten, tosin tänään en, koska oli -4 aamulla.Erño kirjoitti:Ja ajat tyttömopolla ne? Hyistna. :0
Itse aloitin ko. opuksen lukemisen pari päivää sitten, sen verran on flunssa haitannut, etten ole jaksanut lukeatuomaril kirjoitti:
Asiaan: Aloitin äsken lukemaan Jobsin elämänkertaa.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Sairaslomalla ei kerry kun ei paljoa ajele. Nytkin kohta lähden kauppaan, mutta käytän kyyditystä. Normaalisti noita kilometrejä kertyy turhankin helposti. Äskettäin tuli muuten löydettyä autostani ajokortti, mutta se ei ollut minun vaan viimeksi kyydissä ollut. Tulipa sekin ajokortti palautettua äskettäin. Tässä kyyditystä odotellessa on hyvä katsoa pikku kakkosta ja se onkin hyvää ohjelmaa sairaslomalleErño kirjoitti:Viikossa vain 70km? Mulla tuli yhden päivän koulumatkoista jo 50km. Onneksi nykyään ei tartte käydä koululla. Töihin matkaa keskimäärin n. 5 kilometriä ja sen polkaisee kymmenessä minuutissa pyörällä.
Minä olen nuorempana. Kurssilla ollessani eräs jannu tuli avoautolla kouluun tuollaisella pakkasella.Erño kirjoitti:Oletko koskaan ajanut 30 asteen pakkasilla? Tuo -4°C ei ole mitään.
Kasvihuoneilmiö tekee ihmeitä aikaan ja kohta koko Suomi on kuin pohjanmaata tasaisuuksineen.Jussi68 kirjoitti:Ennen koulumatkat olivat vähintään tuon... ja ylämäkeä kumpaankin suuntaan
Ajoin äsken tuolla +4:ssä asteessa. Kamalaa touhua. -5 taitaa olla kylmin keli jolla olen ajanut.Erño kirjoitti:Oletko koskaan ajanut 30 asteen pakkasilla? Tuo -4°C ei ole mitään.tuomaril kirjoitti:Useimmiten, tosin tänään en, koska oli -4 aamulla.Erño kirjoitti:Ja ajat tyttömopolla ne? Hyistna. :0
Tuskin minä tuota jaksan lukea kun en ole elämässäni yhtään kirjaa lukenut.Jussi68 kirjoitti:Itse aloitin ko. opuksen lukemisen pari päivää sitten, sen verran on flunssa haitannut, etten ole jaksanut lukeatuomaril kirjoitti:
kuin ~100 sivua. Ihan mielenkiintoinen kirja.
Kohta sunal syö ainoastaan hedelmiä, eikä käytä deod...
Yritä jaksaa, mielenkiintoista tekstiätuomaril kirjoitti:Tuskin minä tuota jaksan lukea kun en ole elämässäni yhtään kirjaa lukenut.Jussi68 kirjoitti:Itse aloitin ko. opuksen lukemisen pari päivää sitten, sen verran on flunssa haitannut, etten ole jaksanut lukeatuomaril kirjoitti:
kuin ~100 sivua. Ihan mielenkiintoinen kirja.
Kohta sunal syö ainoastaan hedelmiä, eikä käytä deod...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Vautsi, sullahan on kykyjä, muurarimestari ja kaikkee. Tosin aika moderni takka minun makuun. Tykkään mieluummin sellaisesta, jossa on leivinuuni ja piisi sen kyljessä. Vähän niin kuin mitä tehdään siinä Antti Hyryn Uunissa.tuomaril kirjoitti:Tein äsken takan:
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vai olet muurari vai kenties liimarituomaril kirjoitti:Ajoin äsken tuolla +4:ssä asteessa. Kamalaa touhua. -5 taitaa olla kylmin keli jolla olen ajanut. Tein äsken takan:
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Miten voi käsittää muulla tavalla lauseen "Tein äsken takan", kuin että se tarkoittaa kirjoittajansa juuri äsken tehneen takan? Kysäisepäs siltä äidiltäsi mitä objektiivinen genetiivi tarkoittaa.tuomaril kirjoitti:Epäarvon herras miehet käsittivät asian ihan väärin!
Emo on leffassa faijan kanssa. Ei pyge nyt. <---TeiniangstikieltäK_Kolja kirjoitti:Miten voi käsittää muulla tavalla lauseen "Tein äsken takan", kuin että se tarkoittaa kirjoittajansa juuri äsken tehneen takan? Kysäisepäs siltä äidiltäsi mitä objektiivinen genetiivi tarkoittaa.tuomaril kirjoitti:Epäarvon herras miehet käsittivät asian ihan väärin!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
englantia suomeksi on uus mamiskieliK_Kolja kirjoitti:Vautsi, sullahan on kykyjä, muurarimestari ja kaikkee. Tosin aika moderni takka minun makuun. Tykkään mieluummin sellaisesta, jossa on leivinuuni ja piisi sen kyljessä. Vähän niin kuin mitä tehdään siinä Antti Hyryn Uunissa.tuomaril kirjoitti:Tein äsken takan:
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Voiko niistä luista jättää tilauksen?hatey kirjoitti:Tekemisin lihoja irti hirviöstä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Tämän hirviön luut oli jo varattu.KunkkuJ kirjoitti:Voiko niistä luista jättää tilauksen?hatey kirjoitti:Tekemisin lihoja irti hirviöstä.
No höh. Ai mut nythä mie vast hokasin, miks työ niitä lihoja siitä irrottelitte. No tietyst ko ne luut piti saada sille uudelle omistajalle.hatey kirjoitti: Tämän hirviön luut oli jo varattu.