Rooivalk kirjoitti:Valitsin oikein, elikkäs tuon oikeanpuoleisen puhelimen. Vasemmanpuoleinen tuli kuvaan mukaan varoitukseksi, että älkää vaan semmoista menkö ostamaan (humpuukia).
Onko tuo oikeanpuoleinen se seitsentuumainen iPad Mini?
Viizei kirjoitti:Oletko varma, että ostit nimenomaan puhelimen?
On muuten erittäin hyvä puhelinkin, noin ihan jo äänenlaadultaan. Mainio peli, kannattaa käydä tutustumassa, eikä heti säikähtää kokoa, kyllä se sinne povariin mahtuu ja myös väljien farkkujen taskuun ihan heittämällä.
Mitään omenoita tueta...
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
Rooivalk kirjoitti:On muuten erittäin hyvä puhelinkin, noin ihan jo äänenlaadultaan. Mainio peli,...
Kerrohan lisää tuosta puhelimesta! Miten sujuu kirjoittaminen, mikä käyttis siinä on? Löytyykö navigointiominaisuuksia? Mitä maksoit siitä? Mikä malli?
Viimeksi muokannut KunkkuJ, 21.10.2012 klo 20.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Rooivalk kirjoitti:On muuten erittäin hyvä puhelinkin, noin ihan jo äänenlaadultaan. Mainio peli,...
Kerrohan lisää tuosta puhelimesta! Miten sujuu kirjoittaminen, mikä käyttis siinä on? Löytyykö navigointiominaisuuksia? Mitä maksoit siitä? Mikä malli?
Edellisellä sivulla oli alkuperäinen postaus, Eli Samsung Note 2 on kyseessä, 599€ maksaa DNA-kaupan korottomalla 36kk luottokaupalla, jonka voi koska tahansa maksaa loppuun. Navigointina toistaiseksi google maps ja Sygic, ei vielä ihmeemmin kokemusta kummankaan käytöstä. Kirjoittaminen sujuu ihan hyvin ainakin sormilla, yhden kokeilukerran perusteella se onnistuu myös tuolla kynällä mikä tuli mukana. Mutta tämä menee jo offtopicin puolelle, eli ei näistä enempää täällä
Mitään omenoita tueta...
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
Edellisellä sivulla oli alkuperäinen postaus, Eli Samsung Note 2 on kyseessä, 599€ maksaa DNA-kaupan korottomalla 36kk luottokaupalla, jonka voi koska tahansa maksaa loppuun. Navigointina toistaiseksi google maps ja Sygic, ei vielä ihmeemmin kokemusta kummankaan käytöstä. Kirjoittaminen sujuu ihan hyvin ainakin sormilla, yhden kokeilukerran perusteella se onnistuu myös tuolla kynällä mikä tuli mukana. Mutta tämä menee jo offtopicin puolelle, eli ei näistä enempää täällä
Kyllä mun mielestä juuri ostetusta tavarasta voi kertoa tässä ketjussa, etenkin kun sitä on erikseen kysytty!
Rooivalk kirjoitti:. Mutta tämä menee jo offtopicin puolelle, eli ei näistä enempää täällä
Kyllä mun mielestä juuri ostetusta tavarasta voi kertoa tässä ketjussa, etenkin kun sitä on erikseen kysytty!
Ei pitäisi olla off-topicia!
Ama-täti?
Jaa taas mua kaivataan, ihan kiva. Ilman muuta sopii jonkun aikaa jutustella kerrotusta ostoksesta. Jos sitten ilmenee, että pulinaa piisaisi ihan omaksi ketjukseen asti, onnistuu sekin tarvittaessa.
Onnea Rooivalkille uudesta luurista!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Jaa niin, hkrhmh... Tuota.. se ostos... niin notta... kaupassa kyllä tulee käytyä alvariinsa, ja aina rahat tililtä jonnekin katoavat, mutta mihin... se ei aina ole niin selvää... Jotain... No, ainakin Taskukronon ostin perjantaina, josko semmoista vielä osaisi käyttää...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Keliakiapikatesti. Ei tullut kahta viivaa, mutta varmaan täytyy vielä käydä lääkärin kanssa juttelemassa, että tulisiko putkea syömällä varmempi tulos. Eniveis, olen ajatellut luopua gluteiinista ravinnossani ainakin väliaikaisesti ja kokeilla, josko siitä olo paranisi. Pitäis vain päästä käymään tuossa oikeassa testissä ennen ruokavalion vaihdosta. Niin, ja täytyy käydä syömässä jäähyväispizza ja/tai -rullakebab nyt, kun vielä voi.
Minä puolestani en tiedä juuri mitään
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
K_Kolja kirjoitti:Keliakiapikatesti. Ei tullut kahta viivaa, mutta varmaan täytyy vielä käydä lääkärin kanssa juttelemassa, että tulisiko putkea syömällä varmempi tulos. Eniveis, olen ajatellut luopua gluteiinista ravinnossani ainakin väliaikaisesti ja kokeilla, josko siitä olo paranisi. Pitäis vain päästä käymään tuossa oikeassa testissä ennen ruokavalion vaihdosta. Niin, ja täytyy käydä syömässä jäähyväispizza ja/tai -rullakebab nyt, kun vielä voi.
Pyydä, että tekevät geenitestin (B-HLAKeli). Se on mukavampi tapa varmistua, kuin lakritsin nieleminen.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Tuli hommailtua suodattimia ja muita vipstaakkeja asuinmukavuutta parantamaan. Jotenkin tuntuu, että onko minulla niin tylsät ostokset kun katsoo muiden shoppailuun tuhlaamia rahoja. Tuli tuossa samalla hommattua siivouskemikaaleja myös, koska puhtaassa kodissa viihtyy tälläinen mörrimöykky paremmin. Myös puhtaampi sisäilma on mukavuustekijä josta ei saa tinkiä. Rahaa kyllä palaa turhankin rankasti tälläisiin ostoksiin.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
arttula kirjoitti:Pyydä, että tekevät geenitestin (B-HLAKeli). Se on mukavampi tapa varmistua, kuin lakritsin nieleminen.
Mitenkäs tuo toimii? Tai siis pikakuuklauksella ymmärsin, että tuo on poissulkeva testi, mutta jos alttiutta on, niin kuitenkin täytyisi käydä tähystettävänä?
Minä puolestani en tiedä juuri mitään
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen
arttula kirjoitti:Pyydä, että tekevät geenitestin (B-HLAKeli). Se on mukavampi tapa varmistua, kuin lakritsin nieleminen.
Mitenkäs tuo toimii? Tai siis pikakuuklauksella ymmärsin, että tuo on poissulkeva testi, mutta jos alttiutta on, niin kuitenkin täytyisi käydä tähystettävänä?
Käyt antamassa verinäytteen, ja ne tutkivat, josko sinulla on alttius sille tai ei. Jos ei ole, ei tarvitse niellä lakua. Jos geeni löytyy, ja vaivat jatkuvat, sitten seuraavaan vaiheeseen.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
Innostuinpa taas kaupassa, nyt ei ole enää käteistä korttia en uskalla käyttää, mutta pakko alkaa käyttää, pari joululahjaa on ostettava.
Nyt ostin vähän kosmetiikkaa