Kaikki RIKKAAT yrittäjät, ottakaa yhteyttä.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Elä ihmeessä !!?tuomaril kirjoitti: Tuskin minä tuota jaksan lukea kun en ole elämässäni yhtään kirjaa lukenut.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Miksi isin pitäisi maksaa moisesta?richidi kirjoitti:Markkinoin itseäni allekirjoituksessa. Jamacista inspiraatioituneena.
Kaikki RIKKAAT yrittäjät, ottakaa yhteyttä.![]()
Sunalin isistä jos aloitettaisiin vaikka.
Eläs nyt kuomaseni. Meillä oli tänään äikän koe ja uskon saavani siitä melkein täydet.arttula kirjoitti:Elä ihmeessä !!?tuomaril kirjoitti: Tuskin minä tuota jaksan lukea kun en ole elämässäni yhtään kirjaa lukenut.Vaikka olet amiksessa ja kaikkea. En olisi uskonut...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Niinpä. Kyllä kieliopin voi hallita yhtä koetta varten ihan hyvin ilman minkäänlaista sivistystä.tuomaril kirjoitti:Eläs nyt kuomaseni. Meillä oli tänään äikän koe ja uskon saavani siitä melkein täydet.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Niinpä.tuomaril kirjoitti:Olen isille edellisiinkin ravintoloihin ne sivut tehnyt.
tuomaril kirjoitti:Jouduin luopumaan MBA:sta.
Isi ravintolan nettisivut ovat hakkeroitu!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voisitko mitenkään kuvitella, että olen elämäni aikana lukenut varmaan huoneellisen verran kirjoja. Siis silleen kasattuna nurkasta nurkkaan ja lattiasta kattoon. Eikä riitäkään. Enkä vieläkään ole siihen kyllästynyt. Mutta niin me toiset...tuomaril kirjoitti:Eläs nyt kuomaseni. Meillä oli tänään äikän koe ja uskon saavani siitä melkein täydet.arttula kirjoitti:Elä ihmeessä !!?tuomaril kirjoitti: Tuskin minä tuota jaksan lukea kun en ole elämässäni yhtään kirjaa lukenut.Vaikka olet amiksessa ja kaikkea. En olisi uskonut...
Olet kuin mammani.arttula kirjoitti: Voisitko mitenkään kuvitella, että olen elämäni aikana lukenut varmaan huoneellisen verran kirjoja. Siis silleen kasattuna nurkasta nurkkaan ja lattiasta kattoon. Eikä riitäkään. Enkä vieläkään ole siihen kyllästynyt. Mutta niin me toiset...
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Lukeminen kannattaa aina... pöh, ei tää toimi kirjoitettuna - pitäisi olla Jörkan sanomanaKunkkuJ kirjoitti:Hmm... Onko kirjojen lukeminen merkki sivistyneisyydestä? Tai jostain muusta? Riippuu tietysti siitä, millaisia ne luetut kirjat ovat olleet.
On se ainakin merkki siitä, että osaa lukea.KunkkuJ kirjoitti:Hmm... Onko kirjojen lukeminen merkki sivistyneisyydestä? Tai jostain muusta? Riippuu tietysti siitä, millaisia ne luetut kirjat ovat olleet.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Luen paljon, kaikenlaista... Juha Vuorisesta "Luumäen Petrin" kautta ruåtsalaisiin - Henning Mankell, Liza Marklund, Stieg Larsson.KunkkuJ kirjoitti:Toki riippuu siitä, mitä lukee, mutta ei se ainakaan haitaksi ole omalle kielitaidolle ja kielelliselle ilmaisulle. Lukemista voisi suositella etenkin sellaisille nuorille, joiden kotikielenä ei puhuta puhdasta suomen kieltä.
Joo, meillä on täällä semmoinen pieni hyvien kirjoittajien keskittymä. Mehän olemme Petrin kanssa varttuneet näköetäisyydellä toisistamme. 8)Jussi68 kirjoitti:[Luen paljon, kaikenlaista... Juha Vuorisesta "Luumäen Petrin" kautta ruåtsalaisiin -
Se selittää ko. kirjailijaneron ajoittain tapahtuvan herpaantumisen - eihän tuollaisesta voi vammoitta selvitäKunkkuJ kirjoitti:Joo, meillä on täällä semmoinen pieni hyvien kirjoittajien keskittymä. Mehän olemme Petrin kanssa varttuneet näköetäisyydellä toisistamme. 8)Jussi68 kirjoitti:[Luen paljon, kaikenlaista... Juha Vuorisesta "Luumäen Petrin" kautta ruåtsalaisiin -
Höpö höpö. Hänhän on niin paljon nuorempi, että katsoi minusta mallia joka asiassa. Tai no, ehkä ei ihan...Jussi68 kirjoitti:Se selittää ko. kirjailijaneron ajoittain tapahtuvan herpaantumisen - eihän tuollaisesta voi vammoitta selvitä
4 vuotta, siis yhden OlympiadinKunkkuJ kirjoitti:Höpö höpö. Hänhän on niin paljon nuorempi, että katsoi minusta mallia joka asiassa. Tai no, ehkä ei ihan...Jussi68 kirjoitti:Se selittää ko. kirjailijaneron ajoittain tapahtuvan herpaantumisen - eihän tuollaisesta voi vammoitta selvitä
Ei kun osa joutuu lähtemään täältä. Voi niitä onnettomia.Jussi68 kirjoitti: Osa pääsee pois Luupäämäestä, osa ei
Olen yhden sellaisen onnettoman kanssa naimisissa (ei, en tarkoita Petriä!)... hän oliKunkkuJ kirjoitti:Ei kun osa joutuu lähtemään täältä. Voi niitä onnettomia.Jussi68 kirjoitti: Osa pääsee pois Luupäämäestä, osa ei
Naisilla on noita järjenvastaisia tunnekuohuja, mutta onneksi ne ovat lähes poikkeuksetta ohi meneviä.Jussi68 kirjoitti:Olen yhden sellaisen onnettoman kanssa naimisissa (ei, en tarkoita Petriä!)... hän oli
kyllä ihan onnellinen päästessään pois sieltä
Jaa, ne naiset luumäkeläisistä ? Noh, jotain järkeä sentään joillakin naisilla edes.KunkkuJ kirjoitti:Naisilla on noita järjenvastaisia tunnekuohuja, mutta onneksi ne ovat lähes poikkeuksetta ohi meneviä.Jussi68 kirjoitti:Olen yhden sellaisen onnettoman kanssa naimisissa (ei, en tarkoita Petriä!)... hän oli
kyllä ihan onnellinen päästessään pois sieltä
No höh. Pakkohan suurimman osan on tästä ohi mennä, ei tänne mahtuisi... Trafiikki on niin vilkasta näillä kulmilla. Vaan mitäpä niistä, kunhan parhaat ymmärtävät pysähtyä. Ja jäädä. Nääs ei se määrä, vaan laatu.arttula kirjoitti:Jaa, ne naiset luumäkeläisistä ? Noh, jotain järkeä sentään joillakin naisilla edes.
Viesti Kirjoittaja arisel »
^ Korjasin...Jussi68 kirjoitti:..Nautin lukemisesta, se on yksi harvoista harrastuksista, jossa saat(?) olla yksin aivosolusi kanssa.
arttula kirjoitti:Voisitko mitenkään kuvitella, että olen elämäni aikana lukenut varmaan huoneellisen verran kirjoja. Siis silleen kasattuna nurkasta nurkkaan ja lattiasta kattoon. Eikä riitäkään. Enkä vieläkään ole siihen kyllästynyt. Mutta niin me toiset...