Jännä juttu eli mulla on jailbreikattu 3GS 5.1.1 ja nyt pitäis restoree puhdas 5.1.1 jailbreikki mutta ei mene millään sisään ? on samat tiedostot millä enne jailbreikkasin. Aina tulee errer 1602. olen muokannut hosts tiedostoa... Mikä avuksi ? 2 pc tä koitettu ja 4 eri kaapelia. Usb paikkoja yms.. vinkkejä ?
Niin ja kylä puhelin on kokeiltu DFU tilassa sekä Pwned DFU
Viimeksi muokannut Greivi, 13.10.2012 klo 1.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Greivi kirjoitti:Jännä juttu eli mulla on jailbreikattu 3GS 5.1.1 ja nyt pitäis restoree puhdas 5.1.1 jailbreikki mutta ei mene millään sisään ? on samat tiedostot millä enne jailbreikkasin. Aina tulee errer 1602. olen muokannut hosts tiedostoa... Mikä avuksi ? 2 pc tä koitettu ja 4 eri kaapelia. Usb paikkoja yms.. vinkkejä ?
Greivi kirjoitti:Jännä juttu eli mulla on jailbreikattu 3GS 5.1.1 ja nyt pitäis restoree puhdas 5.1.1 jailbreikki mutta ei mene millään sisään ? on samat tiedostot millä enne jailbreikkasin. Aina tulee errer 1602. olen muokannut hosts tiedostoa... Mikä avuksi ? 2 pc tä koitettu ja 4 eri kaapelia. Usb paikkoja yms.. vinkkejä ?
Siis yrität asentaa puhdasta firmistä?
Mielellään JB 5.1.1 muttakun mikään ei onnistu. ei edes 5.1.1 restore
Tuli aika erikoinen ongelma vastaan toisessa puhelimessa. Eli iphone 4S. Vaihdoin tähän näytön ja käynnistin puhelimen. kaikki oli ok. parin päivän jälkeen huomasin että kaiutin (josta kuuluu puhe) on tosi hiljainen. otin takakuoren auki ja tarkastin että kaikki kaapelit oli kunnolla kiinni. Laitoin puhelimen päälle ja sama homma. puhelin oli päällä ja kynnellä kopauttelin vähän siihen kaiuttimen kohtaan. Sitten puhelin sammui ja nyt se on bootloopissa. Eli apple logo näkyy sitten sammuu ja uudestaan päälle, sammuu.. eikai puhelin voi tollasesta kopautuksesta hajota jos kerran kestää esim. maahan tippumisen ? vinekkejä ? itunes tunnistaa puhelimen kun laitta DFU modeen. Restoressa tulee erre 1602 tai 1601 taaas kerran..
Viimeksi muokannut Greivi, 22.10.2012 klo 19.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Greivi kirjoitti:Tuli aika erikoinen ongelma vastaan toisessa puhelimessa. Eli iphone 4S. Vaihdoin tähän näytön ja käynnistin puhelimen. kaikki oli ok. parin päivän jälkeen huomasin että kaiutin (josta kuuluu puhe) on tosi hiljainen. otin takakuoren auki ja tarkastine ttä kaikki kaapeli t oli kunnolla kiinni. Laitoin puhelimen päälle ja sama homma. puhelin oli pääööä ja kynnellä kopauttelin vähän siihen kaiuttimen kohtaan. Sitten puhelin sammui ja nyt se on bootloopissa. Eli apple logo näkyy sitten sammuu ja uudestaan päälle, sammuu.. eikai puhelin voi tollasesta kopautuksesta hajota jos kerran kestää esim. maahan tippumisen ? vinekkejä ? itunes tunnistaa puhelimen kun laitta DFU modeen. Restoressa tulee erre 1602 tai 1601 taaas kerran..
Oletko tarkistanut että joku johto ei ole irronnut?
Greivi kirjoitti:Tuli aika erikoinen ongelma vastaan toisessa puhelimessa. Eli iphone 4S. Vaihdoin tähän näytön ja käynnistin puhelimen. kaikki oli ok. parin päivän jälkeen huomasin että kaiutin (josta kuuluu puhe) on tosi hiljainen. otin takakuoren auki ja tarkastine ttä kaikki kaapeli t oli kunnolla kiinni. Laitoin puhelimen päälle ja sama homma. puhelin oli pääööä ja kynnellä kopauttelin vähän siihen kaiuttimen kohtaan. Sitten puhelin sammui ja nyt se on bootloopissa. Eli apple logo näkyy sitten sammuu ja uudestaan päälle, sammuu.. eikai puhelin voi tollasesta kopautuksesta hajota jos kerran kestää esim. maahan tippumisen ? vinekkejä ? itunes tunnistaa puhelimen kun laitta DFU modeen. Restoressa tulee erre 1602 tai 1601 taaas kerran..
Oletko tarkistanut että joku johto ei ole irronnut?
En ole kokonaan purkanut ja kasannut mutta kun tuon taka kuoren ja ne pari suojaa ottaa pois niin olen kaikki kaapelit irrottanut ja laittanut takaisin. Tuolla 3GS sällä oli sama ongelma restoren kanssa. Siihen autto kun tikkasi shsh blopsit fw reen. Mutta tuossa 4s sekään ei auta. tulee error 11
Nyt pariviikkoa tätä 5.1.1 jb selvittelyä takana ja tulin seuraavaan tulokseen. A5 laitteita esim. IP4S ei pysty tällä hetkellä restoremaan muutakuin alaspäin Ios 4 tai ylös 6 koska apple ei enää ''allekirjoita'' firmiksiä. Itse siis yritän saada fresh 5.1.1 fw sisään iphone 4S :sään. Hetki sitten oli iphone 3GS kanssa sama ongelma eli error 1602 etc.. mutta se ratkesi kun tikkasi shsh blopsit firmwareen ja laittoi puhelimen pwnd DFU tilaan. 4S :llä tuo ei onnistu kun sitä ei vielä saa pwnd DFU tilaan. Tiny umbrellakaan ei auta kuin 4.x versioiden kanssa. Noihin erroreihin olen koittanut lähes kaikkea. Monta eri konetta,kaapelia, DFU tiloja, host tiedoston muokkausta yms... ei auta. Yhden artikkelin löysin missä iphone 4 palautettiin seuraavanlaisesti :
-Otetaan shshblopsit talteen
-Tikataan ne 5.1.1 firwareen
-Puhelin DFU tilaan
-Laitetaan itunes palauttamaan
-Kun tulee error (muistaakseni -1) niin ok ja puhelin on recovery tilassa
-Kikataan puhelin pois recovery tilasta
-Tämän jälkeen valinnan mukaan absinthe jailbreikkaus
Uskaltaisikohan tuota kokeilla ? Oko kellään enempää tietoa asiasta ? Niin ja jos tietenkin löytyy fw jonka apple on allekkirjoittanut jo niin sen pitäisi palautua normaalisti ilman temppuja ?
niin siis jos joku on silloin tallentanut fw minkä apple on allekirjoittanut niin hänhän saa palautettua sen ongelmitta ? Ono tuossa palautuskikassa vaaraa että puhelin jää recovery tilaan ja siihen pitää laittaa ios 6 ?