Hei,
En onnistunut lähettämään CarageBandissa äänittämääni kappaletta iTunesin kautta kaverille.
Käytössäni iPhone 4S. Ei taida onnistua lainkaan. Merkillistä jos näin olisi. Yritin tätä Musiikki-
apin kautta.
Musiikkitiedostojen lähetys iPhone
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Musiikkitiedostojen lähetys iPhone
Viesti Kirjoittaja krah »
-
Re: Musiikkitiedostojen lähetys iPhone
Viesti Kirjoittaja delic »
Garagebandista voi suoraan lähettää joko itunesiin biisin tai sitte sähköpostilla. Sitten sen voi toki suoraan jakaa garagebandista eri palveluihin, kuten facebook, youtube ja soundcloud.
Tämä tapahtuu garagebandin biisinäkymässä ja sitten muokkaa, valitset "tärisevän" biisin ja painat vasemmassa yläkulmassa olevaa nuolta ja valitset mieleisen lähetys vaihtoehdon.
Tämä tapahtuu garagebandin biisinäkymässä ja sitten muokkaa, valitset "tärisevän" biisin ja painat vasemmassa yläkulmassa olevaa nuolta ja valitset mieleisen lähetys vaihtoehdon.
Viimeksi muokannut delic, 26.10.2012 klo 18.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Hei,
Juu mainitsemiisi medioihin ne hoituu suoraan GB:stä, mutta kyselyni koskee nimenomaisesti iPhonea.
Voisi siis lähettää biisin kännykkään, eikä henkilön tarvitse istua koneella, olkoonkin, että youtubea voi
katsoa erikseen netin kautta. Ymmärränkö niin, ettei GB:n kipaleita voi lähettää puhelimitse minnekään.
Sanelupuolelta se kyllä onnistuu samalla tavalla kuin kuvan lähettäminen. Tässä on siis kehittämisen paikka.
Juu mainitsemiisi medioihin ne hoituu suoraan GB:stä, mutta kyselyni koskee nimenomaisesti iPhonea.
Voisi siis lähettää biisin kännykkään, eikä henkilön tarvitse istua koneella, olkoonkin, että youtubea voi
katsoa erikseen netin kautta. Ymmärränkö niin, ettei GB:n kipaleita voi lähettää puhelimitse minnekään.
Sanelupuolelta se kyllä onnistuu samalla tavalla kuin kuvan lähettäminen. Tässä on siis kehittämisen paikka.
-
Niin tuosta musiikin lähettämisestä kaverille.
Olen edelleen hämmästynyt, ettei itse tehtyjä kappaleita voi lähettää itse asiassa minnekään
muualla kuin oman koneen iTunesiin. Ei siis facebookiin sen paremmin kuin youtubeenkaan.
Enpä havainnut noita vaihtoehtoja GB:ssäkään, kun uudestaan kävin mahdollisuudet läpi.
Veljet koettakaa nyt puristaa tiedot muillekin jaettavaksi, jos vastaus löytyy.
Olen edelleen hämmästynyt, ettei itse tehtyjä kappaleita voi lähettää itse asiassa minnekään
muualla kuin oman koneen iTunesiin. Ei siis facebookiin sen paremmin kuin youtubeenkaan.
Enpä havainnut noita vaihtoehtoja GB:ssäkään, kun uudestaan kävin mahdollisuudet läpi.
Veljet koettakaa nyt puristaa tiedot muillekin jaettavaksi, jos vastaus löytyy.
-
Siis häh? Pitääkö sen kaverin päästä editoimaan sitä biisiä vai vaan kuunnella?
Garagebandista voi lähettää sähköpostilla suoraan biisin, voit siis lähettää sen biisin ihan kenelle haluat. Biisi on m4a muodossa ja millä vaan iPhonella/iPadilla sen voi soittaa suoraan sähköpostista.
Jos vielä käytät dropboxia niin voit myös sähköpostista lisätä kyseisen biisin suoraan dropboxiin jolloin voit levittää sitä samaan aikaan vaikka 100:lle tyypille.
Ja biisin jako muiden kuunneltavaksi faceen pelaa hienosti, juuri koitin. Tässä esimerkki miltä se näyttää http://www.maclife.com/files/imagecache ... ry/gb6.jpg
Tässä vielä kuva http://www.maclife.com/files/u325188/20 ... and_b5.png , tämä tosin iPad versio, mutta samasta paikkaa se iPhonesta löytyy.
Garagebandista voi lähettää sähköpostilla suoraan biisin, voit siis lähettää sen biisin ihan kenelle haluat. Biisi on m4a muodossa ja millä vaan iPhonella/iPadilla sen voi soittaa suoraan sähköpostista.
Jos vielä käytät dropboxia niin voit myös sähköpostista lisätä kyseisen biisin suoraan dropboxiin jolloin voit levittää sitä samaan aikaan vaikka 100:lle tyypille.
Ja biisin jako muiden kuunneltavaksi faceen pelaa hienosti, juuri koitin. Tässä esimerkki miltä se näyttää http://www.maclife.com/files/imagecache ... ry/gb6.jpg
Tässä vielä kuva http://www.maclife.com/files/u325188/20 ... and_b5.png , tämä tosin iPad versio, mutta samasta paikkaa se iPhonesta löytyy.
Viimeksi muokannut delic, 28.10.2012 klo 21.55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Hyvä Delic,
Kiitos! Kuvista päätellen näyttäisi toimivan. Minulla iLife vuodelta 2009, joten
siinä ei noita valintoja esiinny. Täytynee uudistaa.
Kiitos! Kuvista päätellen näyttäisi toimivan. Minulla iLife vuodelta 2009, joten
siinä ei noita valintoja esiinny. Täytynee uudistaa.
-
Jaa siis hetkonen, olet siis tehnyt macin garagebandilla sen biisin etkä iPhonella. Noh macista en osaa sanoa mitään. Ehkä sillä ei sitten vaan onnistu?
Toki sieltä exporttaamalla saa varmaan biisin niin, että sitä voi jakaa kavereille eri tavoin, mutta tuosta facebook lähetyksestä en sitten tiedä mitää. Ei löytäny google ainakaan mitään, että voi olla että siinä ei oo samat jutut kuin iOS garagebandissa.
Toki sieltä exporttaamalla saa varmaan biisin niin, että sitä voi jakaa kavereille eri tavoin, mutta tuosta facebook lähetyksestä en sitten tiedä mitää. Ei löytäny google ainakaan mitään, että voi olla että siinä ei oo samat jutut kuin iOS garagebandissa.
-
Hyvä Delic,
Hmmm. Ehkä alkaa selvitä. Sinä käytät iPhonessa Garagebandia (APP) ja minä Macissä.
Alkuperäinen kysymykseni oli juuri, miten saada itse tehtyjä biisejä jakoon puhelimitse.
Se ei tosiaankaan onnistu Macillä ja Garagebandilla. Exporttausta eikä tiedostomuutoksia ole.
Hämmästyttävää.
Lähettämäsi kuvat ovat siis iPhoneen ladatun GB:ssä tehtyjen biisien jakoa koskevia. Ehdin
ostaa uuden GB:n mutta täytynee vielä investoida tuohon APP:iin.
Siis kehittämistä vielä on kovasti ja tarpeita kaiketi vielä enemmän. Kiitän vaivannäöstäsi.
Hmmm. Ehkä alkaa selvitä. Sinä käytät iPhonessa Garagebandia (APP) ja minä Macissä.
Alkuperäinen kysymykseni oli juuri, miten saada itse tehtyjä biisejä jakoon puhelimitse.
Se ei tosiaankaan onnistu Macillä ja Garagebandilla. Exporttausta eikä tiedostomuutoksia ole.
Hämmästyttävää.
Lähettämäsi kuvat ovat siis iPhoneen ladatun GB:ssä tehtyjen biisien jakoa koskevia. Ehdin
ostaa uuden GB:n mutta täytynee vielä investoida tuohon APP:iin.
Siis kehittämistä vielä on kovasti ja tarpeita kaiketi vielä enemmän. Kiitän vaivannäöstäsi.
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Häh, miksei Garagebandissa ole Jako-valikkoa? Minne se on hävinnyt? Siis Macin GB:ssä?
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka