Netflix-leffapalvelu toimimaan Suomessa
-
Re: Netflix -leffapalvelu toimimaan Suomessa
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Siis mikä tuossa on outoa?Hanttapuli kirjoitti:Tekeekö muilla tätä, jos katsoo Firefoxilla ja Mäkillä Netflixiä? Joka päivä on kerran, pari tullut tuo tilanne eteen.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tekee myös Chromella tuota. Tosin harvakseltaan. Ehkä jokin yhteysongelma ?Hanttapuli kirjoitti:Tekeekö muilla tätä, jos katsoo Firefoxilla ja Mäkillä Netflixiä? Joka päivä on kerran, pari tullut tuo tilanne eteen.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Olen keskittynyt katsomaan jotain ja yhtäkkiä tuommoinen pomppaa eteen. Outoa ja perin ärsyttävää. Tämä nyt ei ole ns. deal breaker mulle, kun en muutenkaan ole jäämässä palvelun asiakkaaksi...Cathi777 kirjoitti:Siis mikä tuossa on outoa?Hanttapuli kirjoitti:Tekeekö muilla tätä, jos katsoo Firefoxilla ja Mäkillä Netflixiä? Joka päivä on kerran, pari tullut tuo tilanne eteen.
-
Viesti Kirjoittaja ER »
-
Viesti Kirjoittaja Modifier »
Kolmos versio Apple TV:stä kyseessä.
MacBook Pro 13"
iPad Pro 12,9"
iPhone 15Pro
Apple Watch Ultra
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
-
MacBook Pro 13"
iPad Pro 12,9"
iPhone 15Pro
Apple Watch Ultra
-
Viesti Kirjoittaja Vma5 »
-
Mulla autto ainakin uudelleen käynnistäminen tuohon ongelmaan.Viizei kirjoitti:Itse olen nyt kahdella Apple TV:llä koittanut. Toisella toimi aivan normaalisti ja toisella jäi tuohon "yhdistetään Netflixiin". Molemmissa oli uusin käyttisversio.
-
Viesti Kirjoittaja Jonesy »
Riippuu täysin leffasta/TV-ohjelmasta. Toisissa tekstit saa halutessaan kokonaan pois, toisissa on pakko valita yksi tekstityskielistä.Vma5 kirjoitti:Onko kukaan keksinyt miten tekstitykset saa kokonaan pois päältä Netflixissä? Elokuvaa toistettaessa on vain mahdollisuus vaihtaa toiseen kieleen.
Netflixin tekstitykset ovat muutenkin täysin ala-arvoisia, joten ei ole mikään ihme, ettei tällainen simppeli tekninen seikkakaan ole toteutettu kunnolla. Eivät taida juuri teksteistä välittää.
-
Viesti Kirjoittaja areaguy »
Ja mulla alko toimia vasta kun nollasin kokonaan Apple TV:nCathi777 kirjoitti:Mulla autto ainakin uudelleen käynnistäminen tuohon ongelmaan.Viizei kirjoitti:Itse olen nyt kahdella Apple TV:llä koittanut. Toisella toimi aivan normaalisti ja toisella jäi tuohon "yhdistetään Netflixiin". Molemmissa oli uusin käyttisversio.
- iPad pro M1
- Apple Watch 4
- MBP 13” 2020
-
Valikosta Restart niin alkoi tosiaan taas toimia.Cathi777 kirjoitti:Mulla autto ainakin uudelleen käynnistäminen tuohon ongelmaan.Viizei kirjoitti:Itse olen nyt kahdella Apple TV:llä koittanut. Toisella toimi aivan normaalisti ja toisella jäi tuohon "yhdistetään Netflixiin". Molemmissa oli uusin käyttisversio.
-
MacBook Pro 13"
iPad Pro 12,9"
iPhone 15Pro
Apple Watch Ultra
-
Viesti Kirjoittaja Akvedukti »
Mac mini (late 2009) | 8 Gt |128 Gt SSD
iPhone 5, 32 Gt
-
No saahan sieltä sen kuukauden ilmaisen kokeilujakson kuitenkin.Akvedukti kirjoitti:Spotify -tarjous on näemmä loppunut. Harmi sinällään, koska jäi nyt palvelu kokeilematta. Spotify Premiumistakin olen jo pari vuotta maksellut...
-
MacBook Pro 13"
iPad Pro 12,9"
iPhone 15Pro
Apple Watch Ultra
-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Pistin ennen loppumista asiakaspalveluun viestiä että miksi minulla on vain yksi kk vaikka premium käytössä jne..Akvedukti kirjoitti:Spotify -tarjous on näemmä loppunut. Harmi sinällään, koska jäi nyt palvelu kokeilematta. Spotify Premiumistakin olen jo pari vuotta maksellut...
Lupasivat hoitaa asian kuntoon.. ei tapahtunut mitään..
Soitin äsken ja sanoivat vain että tarjous loppunut, eikä voi mitään enää
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Minulla kävi samoin, vaikka hoidin asian kylläkin vain Netflixin tuen chatin välityksellä.Machist kirjoitti:Pistin ennen loppumista asiakaspalveluun viestiä että miksi minulla on vain yksi kk vaikka premium käytössä jne..
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Nordeallahan pitää käydä verkkopankissa laittamassa verkkomaksuasetukset kuntoon että toimisi.lehtju kirjoitti:Itse en saa edes kirjauduttua kyseiseen palveluun. Rekisteröinnin yhteydessä tulee vain ilmoitus "Virhe pyyntöä käsiteltäessä. Yritä myöhemmin uudelleen." Kummallista.
Edit: Korttina on siis Nordean electroni, mutta osalla ilmeisesti toiminut kyseiselläkin läpykkeellä ongelmitta, että missä vika...
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Viikko takaperin meikä chättäili menemään samasta aiheesta, ja chätin aikana hoitivat homman kuntoon. Nyt mulla on tammikuun alkuun ilmasta kokeilua. Ju-huu!Viizei kirjoitti:Minulla kävi samoin, vaikka hoidin asian kylläkin vain Netflixin tuen chatin välityksellä.Machist kirjoitti:Pistin ennen loppumista asiakaspalveluun viestiä että miksi minulla on vain yksi kk vaikka premium käytössä jne..
Mutta, mä en saa millään netflixiä toimimaan omalla AppleTV:llä (2 gen, 5.0.1 JB). paholainen. Nyt vaan yhdistää, ja sitten tulee joku virheilmoitus. Softa ei aukea ollenkaan.
Se toimi aluksi, mutta yhtäkkiä ton chättäämisen jälkeen lakkasi toimimasta. Aluksi rekisteröidyin aTV:n kautta, mutta kun siitä ei saanut kuin sen kuukauden, niin chättäsin tuen kanssa. Homma korjattiin siten, että mun eka tili lopetettiin (koska laskutus toimi Applen kautta, eikä Netflix -tuki pystynyt siksi vaikuttamaan ilmaisuuden pituuteen), ja sitten avattiin uusi samoilla tunnuksilla ja s-postiosoitteilla. No nyt toimii tietokoneella ja pädillä, mutta ei aTV:lla. Epäilen sen vanhan, jo poistetun tilin jotenkin kummittelevan aTV:ssa. En nääs kirjautunut siltä ulos, ennen kuin ruvettiin tuen kanssa chättisille.
Uuden chat -session aikana tuen tyyppi sanoi NetFlixin vaativan uusimman firmiksen, mutta tämä ei taida olla ihan totta.
Uudelleenkäynnistykset (modeemin, wifitukiaseman ja apple TV:n) on kokeiltu, samoin kuin hardresetit, mutta ei vaan toimi. Ideoita?
EDIT:
Nyt yhtäkkiä kokeiltuani homma toimiikin ihan hyvin. Herjasi aluksi, että salasana ei vastaa käyttäjätunnusta, ja kun koitin uudestaan, niin pystyin kirjautumaan ihan ookoo. Ilmeisesti tosiaan tuo aiempi tili oli jäänyt kummittelemaan jotenkin.
-
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Onko tietoa, onko tarjonta laajenemassa lähiaikoina ja onko jotain uusia ominaisuuksia tulossa?
Esim. jokin wishlistin tyylinen ois aika kiva ja mahdollisesti jo nähtyjen leffojen suodattaminen veke ois kanssa aika jees.
-
Tuo tarjontahan laajenee tuossa koko ajan pikku hiljaa. Onhan siinä jo julkistamisen jälkeen tullut jonkun verran uutta tavaraa. Eli eiköhän se siinä koko ajan laajene.Spacelord kirjoitti:Itselläni on toiminut mainiosti niin 3G:llä kuin kaapelimodeemillakin.
Onko tietoa, onko tarjonta laajenemassa lähiaikoina ja onko jotain uusia ominaisuuksia tulossa?
Esim. jokin wishlistin tyylinen ois aika kiva ja mahdollisesti jo nähtyjen leffojen suodattaminen veke ois kanssa aika jees.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Selaimella jos käyttää (no ei Safarin paskille tukea, mutta esmes Chromella toimii), niin kannattaa tutustua tuommoiseen lisäosaan joka näyttää jenkkitarjonnan ilman maksullisia DNS -palveluja: Media Hint
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka