Tervehydstä!
Minulla on iPhone 4s ja siinä on pulma.
Päivittäessä ohjelmia olen jostain saanut siihen käyttäjätunnukseksi vaimoni käyttäjätunnuksen.
Meillä on kotona tietokoneella eri käyttäjätilit ja molemmat olemme ladanneet tietokoneen kautta kappaleita yms. puhelimeen.
Katsottaessa App.storesta löytyy sieltä vain minun Apple ID ja siltä osin asiat näyttävät olevan ok. Kuitenkin päivitettäessä tosiaan tuleekin yllättäen vaimon tunnus, jota ei siinä kohden voi kuin kumota tai antaa salasanan.
Olisiko foorumin käyttäjien joukossa siis joku fiksu ja mukava, joka osaisi auttaa tämän pulman purkamisessa.
Atku
Väärä Apple ID -ongelma
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Väärä Apple ID -ongelma
Viesti Kirjoittaja atku »
Viimeksi muokannut kallekilponen, 3.11.2012 klo 22.03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Ylläpitäjä
Re: Väärä Apple ID- ongelma.
Viesti Kirjoittaja egoste »
iOs App Storen etusivulla ihan alhaalla voit kirjautua ulos ja sisään uudestaan oikealla tunnuksella.
-
Re: Väärä Apple ID- ongelma.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Onko ostettu (vahingossa) joku ohjelma vaimon tunnuksilla sun puhelimeen? Ohjelman poisto voisi auttaa eli koeta päivittää ohjelmia yksi kerrallaan vaikka, sitten kun kysyy vaimon tunnusta tiedät minkä poistaaatku kirjoitti:Tervehydstä!
Minulla on iPhone 4s ja siinä on pulma.
Päivittäessä ohjelmia olen jostain saanut siihen käyttäjätunnukseksi vaimoni käyttäjätunnuksen.
Meillä on kotona tietokoneella eri käyttäjätilit ja molemmat olemme ladanneet tietokoneen kautta kappaleita yms. puhelimeen.
Katsottaessa App.storesta löytyy sieltä vain minun Apple ID ja siltä osin asiat näyttävät olevan ok. Kuitenkin päivitettäessä tosiaan tuleekin yllättäen vaimon tunnus, jota ei siinä kohden voi kuin kumota tai antaa salasanan.
Olisiko foorumin käyttäjien joukossa siis joku fiksu ja mukava, joka osaisi auttaa tämän pulman purkamisessa.
Atku
Viimeksi muokannut darthmother, 3.11.2012 klo 16.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Väärä Apple ID -ongelma
Viesti Kirjoittaja Kynot »
Minulla sama homma. Osassa ohjelmissa tulee päivitysyrityksen yhteydessä tyttöystävän apple id ja salasanapyyntö.
Enkä ole ostanut mitään ohjelmia hänen tunnuksillaan. Tyttöystävälläni on myös samaa ongelmaa toisin päin. Käytämme siis samaa tietokonetta ja itunesia, mutta omilla apple id tunnuksilla.
En jaksaisi kaikkia ohjelmia alkaa poistamaan ja lataamaan uudelleen, koska tämä väärä id tulee monen ohjelman kohdalla.
Onko kukaan paininut saman ongelman kanssa ja löytänyt ratkaisua siihen?
Enkä ole ostanut mitään ohjelmia hänen tunnuksillaan. Tyttöystävälläni on myös samaa ongelmaa toisin päin. Käytämme siis samaa tietokonetta ja itunesia, mutta omilla apple id tunnuksilla.
En jaksaisi kaikkia ohjelmia alkaa poistamaan ja lataamaan uudelleen, koska tämä väärä id tulee monen ohjelman kohdalla.
-
- Ylläpitäjä
Re: Väärä Apple ID -ongelma
Viesti Kirjoittaja egoste »
Samaa konetta ja käyttäjätiliä käytettäessä on iTunes storessa oltava kirjautuneena omilla tunnuksilla, kun yhdistää iLuurin koneeseen. iTunes synkronoi sen tilin appsit, ja jättää iLuuriin sen tilin, mikä on kirjautuneenan iTunes storeen.Kynot kirjoitti:Minulla sama homma. Osassa ohjelmissa tulee päivitysyrityksen yhteydessä tyttöystävän apple id ja salasanapyyntö.
Viimeksi muokannut egoste, 7.11.2012 klo 8.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka