Hm. No niinhän se menee niitten waretettujen photareittenkin kanssa; ketäpä haittaisi että sen waretan, Adobe kun on voittoa tekevä yritys. Ja loppujen lopuksi Photoshop on vain läjä C++ -ja Assembly- koodia kermalla, ei mitään tässä muuta.A.J. kirjoitti: Tuskin tästä vahinkoa hirveästi tulee, ja kyse kuitenkin on yksittäisten ihmisten kikkailusta pienen ohjelmapätkän (front rowta voisi melkein sanoa apple script läjäksi kermalla) kanssa, vahingon kärsijänä iso, valtavan hyvää tulosta tekevä yritys, jonka vannoutuneita tukijoita suurin osa näistä kikkailijoista luultavasti osin. Mutta se on vain mun 2 senttiä![]()
FrontRow Mac minissä -video
-
Re: FrontRow Mac minissä -video
Viesti Kirjoittaja tBa »
iPod Touch 16GB
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »

-
Viesti Kirjoittaja jonesb »
FrontRown kanssa on se ongelma, että se ei ole varsinaisesti tuote. Se on toki Applen copiraitilla tehty mutta muuta siitä ei tiedetä. Vastuu tästä on siis ohjelman jakelijalla, ei kopioijalla (bittorrentin kautta kuitenkin kaikillawanders kirjoitti:Heh, mulla oli kaksi viestiä tässä säikeessä mutta toinen on poistettu...
Kysyin molemmissa piraattistuffia; ekassa Adoben CS2:ta ja tokassa Salling Clickeriä. Tämä säie ei käsittele CS2:ta, joten olisiko minun pitänyt avata sitä kyselyä varten toinen säie. Salling Clickerin kräkkipyyntö olla jollottaa, ja sainpa eräältä ystävälliseltä tarvittavan koodinkin (oikeasti minulla on laillinen ja ostettu Salling Clicker, so no harm).
Heittojeni juju on siis se, että Front Rowta saa warettaa, Salling Clickerin warettaminen on ihan ok, mutta Adoben täysin kiellettyä. Voisiko ylläpito vastata?
Minun tunnuksen saa myös poistaa, jos tämä on liian harmillista tekstiä. Kuukausi sitten ylläpito sanoi, ettei pysty poistamaan tunnuksia....
--
w

Sallin Clicker ja Photoshop ovat puolestaan ohjelmia joiden levittäminen muuten kuin ostamalla tuote on kielletty. Ihmettelen miksi piraattikamasta ja softan kräkkäämisestä annetaan keskustella (tarkoitan keskusteluja piraattikaman saamiseksi tai kräkkäysavun antamiseksi), sehän on perjaatteessa täysin kiellettyä ja moderaattorit ovat siitä jonkinlaisessa vastuussa [H].
-
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nykyisellään, siis waretettuna, ei digitv:tä ja toimimattomalla DVD-toistolla.... Blaah!!
=)juha
-
Viesti Kirjoittaja jonesb »
-
Okei... Mulla oli siis väärää tietoa taas kerran! Eilen kun eri saiteilta seurasin tätä FrontRown asentelua eri koneisiin, niin lähes joka paikassa mainittiin ettei DVD-toisto toimi...jonesb kirjoitti:je, eyetv tuki ois mannaa. Mulla tuo kyllä toistaa dvdtä..
=)juha
-
Viesti Kirjoittaja totalhki »
JuhaN kirjoitti:Kaukosäädin löytyy ja Mini myös, mutta ei tuo nyt hirveästi kiinnosta ilman tukea digitv:lle. Sen sijaan, jos Apple julkaisisi tuon virallisesti kaikille Maceille (maksullisena tai ei) ja tekisi sen verran yhteistyötä Elgaton kanssa että FrontRow tarjoaisi saumattoman EyeTV-tuen, niin täälläkin oltaisiin ihan myytyjä!!
Nykyisellään, siis waretettuna, ei digitv:tä ja toimimattomalla DVD-toistolla.... Blaah!!
=)juha
Saahan Frontrowssa näkymään ne ohjelmat, jotka on vienyt ulos EyeTV:stä ja jotka on Quicktimen ymmärtämässä muodossa.
Uutena Eyetv:n omistajana tässä mietin miten parhaiten arkistoida tallennettuja ohjelmia. ITunes/Frontrow yhdistelmä on vahvoilla, tuntuu paremmalta kuin Eyetv:n tarjoama yksinkertainen listaus. Frontrow näyttää myös Finderin elokuvakansiossa olevat tiedostot, välttämättä niitä ei tarvitse tuoda iTunesiin. Tein siitä ulkoisen kovalevyn kansiosta, johon videotiedostot on viety, aliaksen Finderin elokuvakansioon. Jopa näkyy ohjelmat Frontrowssa.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tBa »
Mutta silti; missä kohtaa analogia sitten ei toimi? Jos ohjelman warettamista perustellaan ainoastaan sillä, että sen tehnyt yritys tekee voittoa, niin voidaan jo puhua moraalittomuudesta. Siinä meitsin 2 senttiä.A.J. kirjoitti: Hassu kommentti, sopii hyvin allekirjoituksesi kanssaOtetaan asiat asioina ja silleen...
iPod Touch 16GB
-
Viesti Kirjoittaja Hemppo »
Eli nyt on tarjolla vähemmällä kikkailulla päivitetty FrontRow paketti. Ainakin allekirjoittaneen koneessa se näyttää toimivan erinomaisesti, kannattaa tutustua
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
-
Viesti Kirjoittaja ruis12 »
Kokeilin tuon ja homma toimii, mutta huomasin että kun mulla oli se vanha viritys päällä niin kävi sillälailla että vanhaviritys käynnisti FrontRow:n ja kun yritti avata tuon uuden tuolla omppu+esc:illä niin kävi niin että uusi käynnistys yrittiva avata toista FrontRow prosessia. Ja koska tuo uusi prosessi kaatui niin homma ei pelannut ja esim järjestelmäasetukset jäivät täysin jumiin muutaman kerran. Ongelma ratkesi poistamalla nuo vanhan virityksen frontRow.app ja openFrontRow scripti. Eli kannattaa poistaa nuo jo ennen uuden asentelua.Hemppo kirjoitti:Kaikki on varmaankin tämän jo huomannut, mutta laitetaan nyt linkki vielä tännekin... www.andrewescobar.com/archive/2005/11/30/frontrow/
-
Viesti Kirjoittaja Reiko »
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Viesti Kirjoittaja Hemppo »
Aika outo homma.Maza kirjoitti:Itsekin juuri asensin tuon ihmetyksen aiheen. Jostakin erikoisesta syystä iTunes ei kommunikoi Front Rown kanssa. Soittolistat se kyllä löytää, vaan ei mitään niiden sisällä. Artistit ym. valikoissa lukee ainoastaan, että iTunes kirjastossa ei ole kappaleita. Vaan kun on. Olenkohan yksin ongelman kanssa?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Minulla Frontrown kautta ajettuna iTunes löytää ja soittaa kaikki kappaleet ihan normaalisti. Vastaavaa ongelmaa ei ole myöskään tullut vastaan missään keskustelupalstoilla joita olen asian tiimoilta selaillut.
Joko ongelma on selvinnyt?
-
Hevi on ratkaisu.
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
-
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Asensin FR1.0.1:n tänään ketjusta löytyvillä ohjeilla ja tämähän vaikuttaa hauskalta!! Homma pelittää Minissä mainiosti, siirtymät näyttävät hienolta ja erityisesti musiikin soittaminen tuntuu helpommalta kuin iTunesilla. Käytössä on toki ATIn Remote Wonder II komentamassa FrontRown ohella koko kotiteatteria...
Ainoa, mistä jaksan purnata on totaalinen yhteensopimattomuus EyeTV:n kanssa! [:@] Tallennuksia ei voi katsella, live-kuva ei myöskään toimi, uusia ajastuksia ei voi asettaa... Jos nyt aloittaisivat edes tuosta ensimmäisestä, vai enkö taas osaa?!
=)juha
P.S. Ai niin... Näkyvätkö teillä iTunesin kansiot vaihtelevan toimivasti? Mulla on hirmuinen määrä soittolistoja lokeroituna muutamaan kansioon. Toisen kansion alla olevat soittolistat näkyvät nätisti kansion alla ja toisen kansion alta taas löytyvät kaikki siellä olevien soittolistojen biisit, mutta ei soittolistoja ollenkaan!! Sekavaa... Ymmärsikö kukaan?
-
Viesti Kirjoittaja Beetle »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Infant »
PB ja BT-kännykkänä jo vähän vanhempi SEt630, hyvin pyörii Eturivi luuria hiveltämällä. Vielä kun keksisi miten välillä voi palata työpöydälle ja takaisin ilman että Eturivi palaa aina alkuvalikkoon.Beetle kirjoitti:1.0.1 toimii aivan mahtavasti "vanhassa" iMac:ssa. Vielä kun olis BT kännykkä, niin ai sitä riemua..
Luulen kuitenkin, että tämä järjestely näyttää kyntensä todenteolla, sitten kun hommaan Airport Expressin ja asuinolot muuttuvat niin, että makuuhuone, olohuone ja keittiö sekä kaikkien näiden huonekalut ja tavarat ovat yhdessä bluetooth-signaalin kantomatkan kokoisessa tilassa..
-
Viesti Kirjoittaja kermit »

Mikäs se siellä näkyy, mutta ei ole minissä vaan Audissa.
-
Kaikkea se ranskalainen keksii. Varsinkin, kun on saksalainen.kermit kirjoitti: Mikäs se siellä näkyy, mutta ei ole minissä vaan Audissa.
PS. Viime viikolla mä päätin ostaa Bluetooth-puhelimen, tiedätte kyllä miksi. Ens viikolla mun pitää varmaan ostaa Audi.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka