tuomaril kirjoitti:apple_fani kirjoitti:^No ei täällä tuppukylässä keskellä ei mitään niitä missään normiperustavarataloissa myydä.
Muuta parempaan paikkaan?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Citymarketista noita saa. Olen joskus nähnyt jopa huoltoasemalla noita myynnissä.
Tuomaril... Veikkaan, ettei kaikki tahdo asua tiheästi kuin kanat kanalassa. Toisaalta tuon ethernetkaapelin löytyminen ihmetyttää. Citymarketteja nyt on jokaisessa paikassa ja ihan perus S-marketissakin noita kaapeleita oli viimeksi. Luulisi, että normaali S-marketti löytyy pinemmältäkin kaupungilta, mutta sitä hintaa en siitä kaapelista maksaisi mitä pyydettiin. Toisaalta itse muuttaisin ennemmin vaikka Niuvaniemen hotelliin kuin esim Espooseen
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Veikkaisin apple_fanin asuvan isommssa paikassa kuin minun.
redhat kirjoitti:Älkää murehtiko, tulevaisuudessa eläkeikä on vain mielikuvituksen tuotetta kun jengi kuolee ennen eläkeikää työuupumukseen tai muuhun työn aiheuttamaan vammaan, sairauteen jne. Helpommallahan sitä pääsee kun ei tarvi eläkevakuutuksia miettiä.
Siksi kannattaa olla työtön, että pitää varmaan itsekkin ruveta. Tai katso tämä ja mieti uudelleen
http://www.katsomo.fi/?progId=149486 Miestä ei kiinnosta koneistajan työt ja nainen sanoo, ettei perheellinen voi olla sossupummi.... Hmmmm.. Pistää vihaksi tuollainen touhu, ettei koulutusta ja työ ei maistu. Ärrrr.... En tiedä kauan tuo erillaiset äidit näkyy katsomossa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.