arttula kirjoitti: Churchillin sanoin: "Paras argumentti demokratiaa vastaan on viiden minuutin keskustelu keskivertoäänestäjän kanssa."
arttula kirjoitti:iMies kirjoitti:
Hakkarainen ja kumppanit ovat kuitenkin jo onnistuneet palauttamaan edes hitusen sitä suoraan puhumisen ja keskustelun kulttuuria joka on ollut tässä maassa täysin kiellettyä viimeiset vuosikymmenet. .
En suinkaan kritisoi suoraan puhumista. Sitä pitäisi olla enemmän. Mutta silloin pitäisi olla jotain fiksua sanottavaa. Ylipäätään idiootit edustamassa isoa idioottien joukkoa sopii minulle, kunhan en itse joutuisi asumaan siinä maassa.

Hakkaraisen suorat sanat on ihailtava asia. Sanokaa joku parempi miehenmalli nuorille? Hakkarainen on vaan miehekkään näköinen ja äänikin on asiallinen. En suosi Keski-Suomen poikaa tässä asiassa. En keksi vaan parempa miestä eduskunnasta. Ei edes Juha Mieto ole niin mies kuin Hakkarainen. Olisi hienoa olla sen näköinen kun täytän 50v. Yhtä viisas ja kokenut elämässä. Nyt minä vaan parsin, tikkaan ja ompelen kangasta kuten naiset. Kaikki työkaverit onkin nykyään naisia
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Rättisulkeiset alkaa kun saikkari loppuu. Kuinka moni edustaja on saanut puheillaan niin paljon keskustelua? Ei moni siihen pysty. Siirretään eduskunta Jyväskylään niin ei tarvitse etelän ihmisten puida nyrkkiä kahvipöydässä kun ei saa taksia perjantai yönä
Eli Korean Demokraattinen tasavalta on hieno paikka jossa systeemi toimii. Kansa on aina onnellinen ja kannatuskin johtoon on lähempänä 100% luokkaa. Olen aina tahtonut mennä käymään tuolla ja ihmettelen miksi joku tahtoo matkustaa vaikka new yorkkiin? Eihän siellä ole kuin vapaudenpatsas muistuttamassa menetetystä vapaudesta. Katsokaa nyt uutisia tuolta Koreasta. Kansa hymyilee onnellisina. Harmittaa kun en ole eduskunnassa. Näin voisin tehdä valtionvierailun tuonne. Olisikohan mahdollista saada kaksoiskansalaisuus?
Churchilli on vain brittiläinen juntti joka onneksi on kuollut. Mahtaisi britanniassakin olla kova haloo, jos ukkeli olisi vielä äänessä. Miksi keskiverto äänestäjä muka olisi typerä? Vika on siinä, että pitäisi antaa tuomio äänestämättä jättämisestä. Näin ollen jokainen äänestää ja pitäisi varmistaa, että tyhjää ei äänestetä. Tyyliin -> Golf pallo jokaiselle joka leimataan ja se pudotetaan numeroituun reikään. Ihmettelen kyllä monia ketkä äänestää ihan poskettomia ihmisiä tai puoluetta. Meinaatko, että äänestämisoikeuden saamiseen pitäisi käydä suorittamassa ajokortti? Olisihan se idea ihan hyvä. Normaali duunari tietää mitä elämä on. Harvemmalla muulla siitä on kokemusta kuitenkaan on. Ennemmin kaikille kurjuutta kuin muutamille rikkautta. Kommunismi on systeemeistä täydellisin, mutta vika on vain ihmisissä ketkä ei sopeudu järjestelmään. Koneet toimii oikeasti demokraattisesti ja niin kuin pitää.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.