wizdan kirjoitti:Huomenna olisi viisi viikkoa tullut täyteen, mutta laskuri jouduttiin pysäyttämään jo tänään, koska Elisan Yritysmyynti sai toimitettua valkoisen iPhonen hetki sitten.
EDIT: ilmeisesti ovat saaneet isomman kasan puhelimia, koska nyt suurimmassa osassa malleja saatavuus on heti.
Olitko tilannut muun kuin 16GB mallin?
Edit. Lupailivat nyt Elisalla, että puhelin saapuisi huomenna tai viimeistään ensi viikon alussa. Katsotaan miten käy. Tilasin siis valkoisen 32GB.
Viimeksi muokannut Viizei, 1.11.2012 klo 18.06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
just joo.... Tilasin keravan sonerasta 27.9. 32GB valkoisen ja tänään soitin ni sanoivat, että on tässä reilun kk aikana tullut yksi valkoinen... ja listalla oon numerolla 40 ja risat hmmm minkäköhänlainen se uus lumia sitten olis??
Onko kellään tietoa saatavuudesta Tampereella? Itse mietiskelin tuota valkoista 16 gb, mutta haluaisin ensin tietää onko muilla tamperelaisilla tietoa saatavuudesta.
Onko kellään tietoa saatavuudesta Tampereella? Itse mietiskelin tuota valkoista 16 gb, mutta haluaisin ensin tietää onko muilla tamperelaisilla tietoa saatavuudesta.
Kalevan prisman elisa shopitissa oli eilen 16Gb valkoisia n. 14:00 aikoihin hyllyssä.
Soittelin Elisan yrityspalveluun jossa kertoivat, että tilaukseni on käsitelty joten voi vain odotella koska auto sujahtaa pihaan tuoden laatikon.
Melkein on jo hetki odoteltu 32Gb mustaa mallia.
Tänään myös vihdosta viimen sain oman 32 valkosen DNA:lta. (varasin noin 3vko sitten) Tiiriön Prisma Hämeenlinnassa
ElisaShopitista varasin julkaisupäivänä heti aamulla mutta ei ole kuulunut...
Viimeksi muokannut wiljis, 2.11.2012 klo 16.07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt alkaa tuntumaan vähän siltä, että kaikkia muita malleja olisi vaikka muille jakaa, mutta ei juuri sitä mallia (64 gt white) mikä minulla on tilauksessa!
jiitee kirjoitti:Kävin n. tunti sitten hakemassa valkoisen 32gb mallin sanomatalon dna-kaupasta. oli tänään tullu jonkinmoinen erä, sieltä kyseleen!
Kiitti vinkistä, kävin nappaamassa mustan 16 gigan mallin.
Noin tuntia ennen sulkemisaikaa hyllyssä oli ainakin 16-gigainen valkoinen luuri, joten se saattaa olla vielä aamulla vapaana, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan.
Kävin eilen iltapäivällä hakemassa Sello DNA-kaupasta 32GB valkoisen. Jäi silloin vielä 1kpl samanlaisia jäljelle. Samaan aikaan tosin meni kaksi 16GB mustaa, joten tuskin tuo viimeinenkään kovin kauaa vanheni. Ainakin Sellon DNA sai tiistaisin ja perjantaisin puhelimia, liekö samalla tavalla muissakin DNA-kaupoissa..? Tosin mun puhelimen aktivointi ei ole vielä onnistunut, olisivatkohan mokanneet SIM-lukituksen vapautuksen kanssa myymälässä..
Viimeksi muokannut pauliS, 3.11.2012 klo 20.13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPhone 5/64Gt/White on ollut odotuksessa jo yli 5 viikkoa sekä Oulun Stockmannilta että Soneralta. Perjantaina, 2.11 jätin Stockalle tilauksen punaisesta Lumia 920:sta. Otan sen joka ensin tulee. Saa nähdä joudunko palaamaan 3G:n, 3Gs:n, 4:n ja 4S:n jälkeen takaisin nokialaiseen. Alkaa Applen politiikka ontumaan; kartat, uuden iPadin julkaisu 6 vain kk edellisen julkaisusta jne. Mutta odotellaan...