[quote="Nimim. "Meteorologi""]Subject to change[/quote]Lare kirjoitti:Pikkasen myöhässä tuli ennuste lumesta, tässä tilanne eilen päivällä. Sama sitten muutaman tunnin päästä...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
[quote="Nimim. "Meteorologi""]Subject to change[/quote]Lare kirjoitti:Pikkasen myöhässä tuli ennuste lumesta, tässä tilanne eilen päivällä. Sama sitten muutaman tunnin päästä...
Viesti Kirjoittaja Lare »
Se olisikin, kun olen laittanut napoihin kuparitahnaa. Siperia on opettanut.arisel kirjoitti:Ja vielä suurempi se, ettei pyörä irtoa, vaikka pultit on kaikki avattu!Lare kirjoitti:Vielä suurempi yllätys oli että takapyörien pultit oli laitettu aukeamattoman tiukalle iskareiden vaihdossa.![]()
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Se on säästänyt pirun kauan. Ei ole maanviljelijä ollutkaan, koska ei omista kovinkaan paljon tonttia. Se möi firmansa vuosia sitten ja nyt sitten elää omaisuudellaan. Yli 50 on se ukko, että mikäs siinä. Sillä on vielä nykyään muija Thaimaasta, että kyllä käy kateeksi vaikken ole tätä morsianta nähnytkään. Sillä on isompi talo Thaimaassa mitä täällä. Samantyylinen pieni mökki kun minullakin on hänellä täällä. Tämä on se kaveri joka pyytää minua ulkomaanreissuille. Maksaisi asumisen, jos vaan itse hommaan lennot.arisel kirjoitti:Elääkö Thaimaassa puoli vuotta Suomen asunnon vuokratuloilla? Jokin muu rahoitus, ja/tai erittäin joustava työnantaja eli naapuri on maanviljelijä..?M.P.T kirjoitti:..pitäisi tehdä sama kuin ex-naapuri. Se vuokraa asuntonsa talveksi ja muuttaa Thaimaaseen.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Tauvo kirjoitti:Turku eilen ja tänään...
Kyllä siinä tuli potkittua epäuskoisena vähän enemmänkin; taisin suutuspäissäni kokeilla myös ristikkoavaimella lyömistä - kun ei sen järeämpää ollut käsillä...Aperture kirjoitti:Kyllä ne vanteet siitä irtoaa kun "pikkasen potkii". Varsinkin vanhemmat teräsvanteet tykästyvät paikoilleen aika hyvin siellä kulkineen takimmaisella akselilla.
Se kasvihuoneilmiö - Golf-virta sammuu ja Siperia muuttaa tänne.Aperture kirjoitti:Juu, ja lämpöä on -12°C parhaillaan. Ei tätä oikein tajua. Jos yllätti talven tuleminen autoilijat niin yllätti se tällaisen tavallisen tuvanlämmittäjänkin.
Vähän ajattelinkin, ettei tuo tavallisessa duunissa onnistu - ei riitä mitkään vapaat vakituisesta työpaikasta kuukausien poissaoloon.M.P.T kirjoitti:Se on säästänyt pirun kauan. Ei ole maanviljelijä ollutkaan, koska ei omista kovinkaan paljon tonttia. Se möi firmansa vuosia sitten ja nyt sitten elää omaisuudellaan. Yli 50 on se ukko, että mikäs siinä. Sillä on vielä nykyään muija Thaimaasta, että kyllä käy kateeksi vaikken ole tätä morsianta nähnytkään. Sillä on isompi talo Thaimaassa mitä täällä. Samantyylinen pieni mökki kun minullakin on hänellä täällä. Tämä on se kaveri joka pyytää minua ulkomaanreissuille. Maksaisi asumisen, jos vaan itse hommaan lennot.arisel kirjoitti:Elääkö Thaimaassa puoli vuotta Suomen asunnon vuokratuloilla? Jokin muu rahoitus, ja/tai erittäin joustava työnantaja eli naapuri on maanviljelijä..?M.P.T kirjoitti:..pitäisi tehdä sama kuin ex-naapuri. Se vuokraa asuntonsa talveksi ja muuttaa Thaimaaseen.
Pari kertaa lekaa on joutunut käyttämään sisä puolelta. Kuulemma hyvä kikka on löysyttää pultteja ja heilutella autoa.arisel kirjoitti:Kyllä siinä tuli potkittua epäuskoisena vähän enemmänkin; taisin suutuspäissäni kokeilla myös ristikkoavaimella lyömistä - kun ei sen järeämpää ollut käsillä...Aperture kirjoitti:Kyllä ne vanteet siitä irtoaa kun "pikkasen potkii". Varsinkin vanhemmat teräsvanteet tykästyvät paikoilleen aika hyvin siellä kulkineen takimmaisella akselilla.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Eipä tarvinnut enää kikkailla, kun käytin auton korjaamolla... 8)Lare kirjoitti:..hyvä kikka on löysyttää pultteja ja heilutella autoa.
Ameriikan kaimani (Larry) on mielestäni kova kaveri ja aina ajankohtainen tyyppi. Suorastaan sielun veli. Pari asiaa olen häneltä olen oppinut: Valtaa ei anneta, se otetaan. Ja hampaiden harjaamisen merkityksen. Ainakin etuhampaiden.arisel kirjoitti:Helvata tota sun avatarta!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Samoilla mennään.apple_fani kirjoitti:Tyypillinen talvisää: 0° C ja vettä tihkuttaa
Viesti Kirjoittaja iDock »
Toistaiseksi täällä Kouvostoliitossa sataa vain vettä mutta kaipa se lumikin tänne ennättää 8)hatey kirjoitti:^ Onneksi huomiseksi luvattiin lumisadetta. 8) Tervetuloa talvi!!!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja amanita »