koitan asentaa appstoresta appia ja kysyy ensin salasanaa (sitä apple id salasanaa tms.) ja kun sen antaa niin tulee "paranna Apple ID:n tietoturvaa, valitse kolme turvakysymystä jne. jne." kun painaa siitä jatka, niin pitää taas tunkea salasana siihen seuraavaan ruutuun ja kun salasanan on saanut laitettua niin tulee se turvakysymys hommeli ja kun laittaa ne kolme turvakysymystä ja arpoo niihin jotkut vastaukset niin kone ilmottaa aikakatkasusta ja käskee yrittämään uudelleen.
Mitä pitäisi tehdä, vai pitääkö vain luovuttaa ja vielä vehje huoltoon tai palauttaa? Saako liikkeestä ostetun laitteen palauttaa, vai päteekö se vain nettikauppohin.
Viimeksi muokannut amanita, 2.11.2012 klo 22.58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikon hienosäätöä
Älä nyt vielä minnekään huoltoon ala kiikuttamaan Aloitetaan sillä, että menet asetuksiin ja kirjat itsesi ulos Storesta ja kirjaudutte takaisin sisään. Jos vieläkin aikakatkaisee, buuttaa/hard reset
Kirjautuminen jæ sammutuskaan ei auttanu, sen verran muutti kyllä tilannetta, että nyt ei voi edes laittaa turvakysymystä koska siinä vaiheessa tulee vain valkoinen ruutu
Urgenus kirjoitti:Kirjautuminen jæ sammutuskaan ei auttanu, sen verran muutti kyllä tilannetta, että nyt ei voi edes laittaa turvakysymystä koska siinä vaiheessa tulee vain valkoinen ruutu
Teitkö hard resetin? Power ja menu pohjaan kunnes tulee omppu ruudulle.
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Urgenus kirjoitti:Kirjautuminen jæ sammutuskaan ei auttanu, sen verran muutti kyllä tilannetta, että nyt ei voi edes laittaa turvakysymystä koska siinä vaiheessa tulee vain valkoinen ruutu
Teitkö hard resetin? Power ja menu pohjaan kunnes tulee omppu ruudulle.
Tein, eikä ollut vaikutusta...
Huomenna tulee ipad orientoitunut kaveri käymään, josko silloin selviäisi. Jos ei selviä, niin maanantaina kiukuttelemaan liikkeeseen palautuksen puitteissa.
Kaverilla oli mukana vanha ipad johon kirjauduttiin minun icloud tunnuksilla ja tuntui toimivan. Sen jälkeen resettiä vielä kerran mun ipadille ja uudelleen minun tunnuksilla sisään ja sekin alkoi toimimaan, eli apseja pystyi asentamaan.