Tuotteen tiedot:
vain tyhjä uudenveroinen laatikko, valkoinen muovi taso, ei laite etikettiä
myyn laatikon jos joku haluaa vaikka myydä oman puhelimen jne. Olen itse myymässä oman kunhan saan haettua Soneralta uuden data usb johdon? Osaatteko sanoa millä hinnnalla myydään tuota ensimmäistä iPhone 4 mallia?
Oma on 12kk vanha ja ollut hyllyllä myyntiä varten valmiina kohta 4kk, kuin uudenveroinen!
Anghorn kirjoitti:Multa löytyy läjä Apple-kuulakärkikyniä, vihkoja sekä teräksinen juomapullo omppulogolla suoraan Cupertinosta. Paljonko tarjotaan? 8)
MacBook Pro 14" M1 Pro | iPhone 13 Pro Max | iPad Pro 13” (M4)
Apple Watch Ultra | AirPods Pro & Max | Apple Microfiber Cleaning Cloth
iPhone 3G:n laatikon lisäksi löytyy myös 3GS:n ja iPad 2:n laatikot.
Suosittelen lämpimästi myös Applen omenatarroja. Näillä kestosuosikeilla vaikka vanha kahvinkeitin saa uuden minimalistisen ja tyylikkään ilmeen. Rajoitettu kuuden kappaleen erä!
Anghorn kirjoitti:Multa löytyy läjä Apple-kuulakärkikyniä, vihkoja sekä teräksinen juomapullo omppulogolla suoraan Cupertinosta. Paljonko tarjotaan? 8)
15€
Arkistoin/pelastan vanhoja Apple ][ & ///- laitteita,ohjelmistoja,lehtiä-Suomalaista Apple ][ & /// historiaa.
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
18€ tarjotaan tuosta läjästä
Edit: saisko kuva?
Viimeksi muokannut nigga, 4.11.2012 klo 22.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No mikä tässä nyt on niin kummallista, jos joku tuota laatikkoa myy? Ebaysta katsoin hakusanoilla "iphone box only", niin joku on paljonkin myyny noita laatikoita. 6 kpl laatikoita 30 dollarilla, joten ei ole tuokaan vitosen hintapyyntö edes mitenkään epärealistinen. Saattaisinpa itsekin ostaa, jos olisi vanha laatikko joutunut hukkaan ja olisin samaista puhelinta nyt myymässä. Hyvin voisi kuvitella, että paremmin menee kaupaksi laatikon kanssa. Itse ainakin voisin ainakin sen vitosen enemmän maksaa iPhonesta laatikon kanssa
Itse en taas käsitä mikä siinä laatikossa viehättää? Se ei liity luuriin mitenkään eikä siitä hyödy mitenkään. Itse mielummin tinkin vitosen myyntihinnasta ilman laatikkoa
almostpro kirjoitti:Itse en taas käsitä mikä siinä laatikossa viehättää? Se ei liity luuriin mitenkään eikä siitä hyödy mitenkään. Itse mielummin tinkin vitosen myyntihinnasta ilman laatikkoa
Tähän on pakko kommentoida sen verran, että useille Apple-addikteille se laatikko on osa tuotetta. Ensimmäisestä Jobsin paketoimasta tietokoneesta lähtien, laatikko on ollut osa sitä saumatonta "tietokonekokemusta", mitä vain Apple voi tarjota. Olen ostanut ensimmäisen Applen tuotteeni n. 24 vuotta sitten, enkä ole vielä koskaan heittänyt laatikoita pois. Silti minulla ei ole yhtäkään ylimääräistä tällä hetkellä. Aina ovat kelvanneet ilomielin tuotteen jatkokäyttäjälle. Onko järkeä vai ei, se on jokaisen oma asia. Tämä on vain minun näkemykseni.
almostpro kirjoitti:Itse en taas käsitä mikä siinä laatikossa viehättää? Se ei liity luuriin mitenkään eikä siitä hyödy mitenkään. Itse mielummin tinkin vitosen myyntihinnasta ilman laatikkoa
Tähän on pakko kommentoida sen verran, että useille Apple-addikteille se laatikko on osa tuotetta. Ensimmäisestä Jobsin paketoimasta tietokoneesta lähtien, laatikko on ollut osa sitä saumatonta "tietokonekokemusta", mitä vain Apple voi tarjota. Olen ostanut ensimmäisen Applen tuotteeni n. 24 vuotta sitten, enkä ole vielä koskaan heittänyt laatikoita pois. Silti minulla ei ole yhtäkään ylimääräistä tällä hetkellä. Aina ovat kelvanneet ilomielin tuotteen jatkokäyttäjälle. Onko järkeä vai ei, se on jokaisen oma asia. Tämä on vain minun näkemykseni.
Korostetussa lienee kaikki se mitä itsekin epäilen
Tyhjään applen tuote laatikkoon voi paketoida mukavasti jonkun muun lahjan, vaikka 100e android puhelimen tai villasukkia
Itse kun harrastan autoja enemmän kuin omenoita... Niissä on ns. Numbers Matching kova juttu, eli tarkoittaa alkuperäistä konetta ja vaihteistoa.
Onkos näissä ompuissa sama juttu?
Eli kun hommaan vaikka vuoden vanhan 4S:n, tarviiko siinä olla orkkis loota, vai onko ihan sama mikä loota on kyseessä? Kunhan on puhelimen mallille tarkoitettu?
Entäs saako noita pakkauksia tarvikkeena vaikka kiinasta tilaamalla? Vai alentaako se lisää arvoa?
Mut siis loota pitää olla jos haluaa puhua puhelimeen?