![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
e: pitääpä lähteä suolaamaan tuo rasvaevä nyt muistin aikana!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei tule. Kellonaikaan tulee, tällälailla klo 23:11Jamac kirjoitti:PÄIVÄMÄÄRÄÄN TULEE KAKSI PISTETTÄÄÄÄÄ!!!!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Tuleepas!hatey kirjoitti:Ei tule. Kellonaikaan tulee, tällälailla klo 23:11Jamac kirjoitti:PÄIVÄMÄÄRÄÄN TULEE KAKSI PISTETTÄÄÄÄÄ!!!!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hyvä on, hyvä on, korjataan... Minä varaisin 15:11 päivän, jos se vielä on vapaa?Jamac kirjoitti:PÄIVÄMÄÄRÄÄN TULEE KAKSI PISTETTÄÄÄÄÄ!!!!
No ei tietenkään, ei. Eikös se ole enempi sellainen kourmetkoemaistajaisravintola? Voinkos minä tuoda silloin 15.. päivä kaverini kans?Peitsamo kirjoitti:Ei minun huusholli ole mikään valtionvirasto![]()
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Vähän on pitkä toimitusaika nykyään Applella, jos joutuu 900 vuotta odottelemaan toimitusta.. Luulis siinä ajassa jo mallin vanhentuneen..Peitsamo kirjoitti:^ MURRRR!![]()
Apple Store: Good news! Items in order xxxxxxxx have shipped and will deliver by 22/11/2912
Viesti Kirjoittaja thoug »
Ompa pitkät toimitusajat, itse en olettaisi eläväni enää 900 vuotta.Peitsamo kirjoitti: Apple Store: Good news! Items in order xxxxxxxx have shipped and will deliver by 22/11/2912
Väärää opetusta. Jonkun hipin kirjoittama vääräoppikirja.Kevät kirjoitti:Tuleepas!hatey kirjoitti:Ei tule. Kellonaikaan tulee, tällälailla klo 23:11Jamac kirjoitti:PÄIVÄMÄÄRÄÄN TULEE KAKSI PISTETTÄÄÄÄÄ!!!!http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/kielenopas/5.2.html
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Saunareissulle Lipskiin?arttula kirjoitti:Olen toimintavalmiudessa.
Ääh... No todellakaan mitään sellaista.iMies kirjoitti:Saunareissulle Lipskiin?arttula kirjoitti:Olen toimintavalmiudessa.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Höm...??? En jummarra...iMies kirjoitti:Jaa, oletkin siis nk. sotevalmiudessa
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
hatey kirjoitti:^ Onko liikekannallepano alkanut? Odota, niin kerään valmiustavarat ja otan SVD.n mukaan, omasuojaksi ajattelin ottaa AK:n. Onko Kunkku etuvartioasemissa?
Viesti Kirjoittaja Erño »